- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про стан виконавської дисципліни в апараті Мінагрополітики України за підсумками роботи у III кварталі 2004 року
Розглянувши інформацію Департаменту з контролю апарату міністерства та роботи з персоналом щодо стану виконавської дисципліни в апараті міністерства за підсумками роботи у III кварталі 2004 року, колегія відмічає, що в звітному періоді рівень виконавської дисципліни в апараті міністерства суттєво поліпшився. Комплекс заходів, вжитих керівництвом міністерства по виконанню постанови Кабінету Міністрів України від 13.05.04
N 630 "Про стан виконавської дисципліни в органах виконавчої влади та заходи щодо її зміцнення", рекомендацій та доручень Управління моніторингу Секретаріату Кабінету Міністрів України, рішень попередніх колегій з питань забезпечення своєчасного виконання актів законодавства, доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, запитів і звернень народних депутатів України та звернень громадян, сприяв підвищенню дієвості та ефективності управлінських рішень, покращанню контролю за їх виконанням, забезпечив більшу стабільність в роботі апарату.
Відзначаючи позитивні зрушення у справі зміцнення виконавської дисципліни, а також організації контрольної діяльності в апараті міністерства, колегія звертає увагу керівників структурних підрозділів на низький рівень персональної відповідальності за виконання контрольних документів по суті доручень, недосконалу систему в роботі з іншими центральними органами виконавчої влади та співвиконавцями, допущення порушень вимог Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України під час підготовки та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів та інших урядових рішень, відсутність стратегічного планування своєї роботи як основи контрольної діяльності органу виконавчої влади.
З метою збереження позитивних тенденцій в системі моніторингу та контролю міністерства, забезпечення в подальшому ефективної роботи апарату управління, підвищення персональної відповідальності керівників структурних підрозділів і спеціалістів за своєчасне й якісне виконання контрольних завдань
НАКАЗУЮ:
1. Інформацію "Про стан виконавської дисципліни в апараті Мінагрополітики України за підсумками роботи у III кварталі 2004 року" прийняти до відома та направити структурним підрозділам для відповідного реагування згідно з додатком.
2. Відзначити чітку організацію роботи при виконанні документів органів вищого рівня, підготовці проектів законодавчих, нормативно-правових актів та власних рішень Державного департаменту ветеринарної медицини (Вербицький П.І.), Департаменту ринків продукції рослинництва та розвитку насінництва (Лаврик О.М.), Департаменту ринків продукції тваринництва з Головною державною племінною інспекцією (Микитюк Д.М.), Управління ревізії і контролю (Федоренко B.І.), Першого відділу (Червінська Л.Ф.).
3. Головам державних департаментів і служб, керівникам структурних підрозділів міністерства:
3.1. Продовжити роботу по забезпеченню своєчасного й якісного виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України та власними рішеннями, запитів та звернень народних депутатів України, місцевих органів виконавчої влади та особистих звернень громадян.
3.2. Запровадити в структурних підрозділах міністерства персональну відповідальність виконавців за дотриманням вимог діючих нормативних актів в роботі з документами.
3.3. Забезпечити безумовне дотримання вимог Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України під час підготовки, узгодження та внесення на розгляд проектів законодавчих та нормативно-правових актів.
4. Управлінню взаємодії з Верховною Радою України, засобами масової інформації та громадськістю (Шаповал І.І.) організувати роботу приймальні громадян Мінагрополітики, забезпечити дієву співпрацю з регіонами, засобами масової інформації та громадськими організаціями.
5. Департаменту з контролю апарату міністерства та роботи з персоналом (Шведов В.Г.):
5.1. Продовжити роботу по моніторингу та забезпеченню дієвого контролю роботи структурних підрозділів міністерства за своєчасним проходженням контрольних документів та суворим дотриманням вимог Інструкції з діловодства, затвердженої наказом Мінагрополітики України від 24.11.03 N 420.
5.2. Створити умови для досягнення державними службовцями апарату міністерства найвищого рівня ділової кваліфікації шляхом систематичного навчання та стажування на вищих посадах.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра - керівника апарату Лузана Ю.Я.
Додаток
до наказу Мінагрополітики
України
09.11.2004 N 405
ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконавської дисципліни в апараті Мінагрополітики України за підсумками роботи у III кварталі 2004 року
У звітному періоді від усіх кореспондентів до міністерства надійшло 16159 документів, або на 721 більше відповідного періоду минулого року. Підлягало виконанню як контрольні - 5268 (33 %).
Стан моніторингу надходження контрольних документів від кореспондентів характеризується даними, наведеними в таблиці 1, а їх виконання структурними підрозділами - в таблиці 2.
Таблиця 1
Види документів |
Кіль- кість |
Виконано: |
|
|
своє- часно |
з порушен- ням терміну |
не викона- но |
Доручення Президента України |
1 |
1 |
- |
- |
Листи Адміністрації Президента України |
87 |
87 |
- |
- |
Листи керівництва Верховної Ради України, комітетів і фракцій |
188 |
188 |
- |
- |
Звернення народних депутатів України |
323 |
323 |
- |
- |
Постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України |
67 |
67 |
- |
- |
Доручення Прем'єр-міністра України |
243 |
243 |
- |
- |
Доручення Кабінету Міністрів до доручень Президента України |
15 |
15 |
- |
- |
Доручення Кабінету Міністрів до законів України, постанов Верховної Ради, указів Президента України |
101 |
101 |
- |
- |
Доручення Кабінету Міністрів до запитів народних депутатів України |
35 |
35 |
- |
- |
Доручення Кабінету Міністрів до звернень народних депутатів України |
206 |
206 |
- |
- |
Доручення Кабінету Міністрів до листів комітетів і фракцій Верховної Ради України |
153 |
153 |
- |
- |
Інші доручення Кабінету Міністрів України |
1923 |
1923 |
- |
- |
Листи міністерств і державних комітетів |
726 |
726 |
- |
- |
Інші документи |
1199 |
1199 |
- |
- |
Всього |
5268 |
5268 |
- |
- |
Таблиця 2
Структурні підрозділи |
Підляга- ло виконан- ню контро- льних завдань |
Виконано: |
|
|
своє- часно |
з порушен- ням терміну |
не вико- нано |
Департамент стратегії розвитку аграрної економіки |
128 |
128 |
- |
- |
Департамент фінансово-кредитної і податкової політики |
656 |
656 |
- |
- |
Департамент міжнародної інтеграції, інвести-ційної політики та розвитку аграрного бізнесу |
374 |
374 |
- |
- |
Департамент аграрної освіти та науки |
260 |
260 |
- |
- |
Департамент науково-технічної політики |
235 |
235 |
- |
- |
Департамент розвитку сільської місцевості та підприємництва |
568 |
568 |
- |
- |
Департамент формування та функціонування аграрного ринку |
220 |
220 |
- |
- |
Департамент ринків продукції рослинництва та розвитку насінництва |
487 |
487 |
- |
- |
Департамент ринків продукції тваринництва з Головною державною племінною інспекцією |
339 |
339 |
- |
- |
Департамент з контролю апарату міністерства та роботи з персоналом |
109 |
109 |
- |
- |
Департамент з управління державною власністю та бухгалтерського обліку |
260 |
260 |
- |
- |
Управління реформування управління АПК та соціально-трудових відносин |
170 |
170 |
- |
- |
Управління взаємодії з ВРУ, ЗМІ та громадськістю |
5 |
5 |
- |
- |
Юридичне управління |
145 |
145 |
- |
- |
Управління ревізії і контролю |
48 |
48 |
- |
- |
Управління з питань розвитку садівництва, виноградарства та виноробства |
138 |
138 |
- |
- |
Управління патронатної служби Міністра |
12 |
12 |
- |
- |
Держінспекція по нагляду за технічним станом машин, обладнання та якістю пально-мастильних матеріалів |
9 |
9 |
- |
- |
Відділ охорони праці, пожежної безпеки та безпеки дорожнього руху |
23 |
23 |
- |
- |
Перший відділ |
1 |
1 |
- |
- |
Другий відділ |
16 |
16 |
- |
- |
Державний департамент продовольства |
400 |
400 |
- |
- |
Державний департамент ветмедицини |
190 |
190 |
- |
- |
Державний департамент рибного господарства |
266 |
266 |
- |
- |
Державна служба з охорони прав на сорти рослин |
40 |
40 |
- |
- |
Державна інспекція з контролю якості с/г продукції та моніторингу її ринку |
38 |
38 |
- |
- |
Підвідомчі організації |
171 |
171 |
|
|
Всього |
5268 |
5268 |
- |
- |
Висновок
Всі контрольні документи структурними підрозділами міністерства виконано.
Найбільша питома вага контрольних документів припадає на Департамент фінансово-кредитної та податкової політики, Департамент розвитку сільської місцевості та підприємництва. Департамент ринків продукції рослинництва та розвитку насінництва. Державний департамент продовольства.
Керівниками структурних підрозділів міністерства у звітному періоді вживалися заходи, спрямовані на покращання виконавської дисципліни, підвищення ефективності контролю за виконанням актів законодавства, доручень Президента України та Прем'єр-міністра України, запитів та звернень народних депутатів України, вирішення питань, порушених громадянами в особистих зверненнях до міністерства.
В результаті проведеної роботи Департаментом з контролю апарату міністерства та роботи з персоналом, керівниками урядових органів у складі міністерства та структурних підрозділів центрального апарату у III кварталі поточного року в порівнянні з I і II рівень виконавської дисципліни суттєво поліпшився. Забезпечено виконання всіх контрольних документів у встановлені терміни, що відображено у таблиці 3.
Таблиця 3
Період |
Кількість контрольних документів |
Виконано з порушенням встановлених термінів |
I квартал |
3650 |
18 |
II квартал |
4773 |
4 |
III квартал |
5268 |
0 |
Розгляд запитів і звернень народних депутатів України
Протягом III кварталу поточного року до міністерства надійшло 717 запитів і звернень народних депутатів України (майже удвічі більше ніж за аналогічний період минулого року), зокрема: 323 звернення надійшло безпосередньо від народних депутатів та 394 запити і звернення надійшло з дорученнями Кабінету Міністрів України.
Аналіз розгляду запитів і звернень народних депутатів України структурними підрозділами міністерства відображено у таблиці 4.
Таблиця 4
Структурні підрозділи |
Підлягало виконанню |
Виконано з порушенням терміну |
Департамент розвитку сільської місцевості та підприємництва |
157 |
- |
Департамент фінансово-кредитної та податкової політики |
133 |
- |
Департамент ринків продукції рослинництва та розвитку насінництва |
103 |
- |
Департамент ринків продукції тваринництва з Головною державною племінною інспекцією |
62 |
- |
Державний департамент продовольства |
35 |
- |
Управління з питань розвитку садівництва, виноградарства та виноробства |
34 |
|
Департамент аграрної освіти та науки |
23 |
- |
Департамент формування та функціонування аграрного ринку |
21 |
- |
Державний департамент рибного господарства |
20 |
|
Департамент науково-технічної політики |
17 |
- |
Департамент міжнародної інтеграції, інвестиційної політики та розвитку аграрного бізнесу |
18 |
- |
Департамент з управління державною власністю та бухобліку |
17 |
- |
Державний департамент ветмедицини |
15 |
- |
Юридичне управління |
14 |
- |
................Перейти до повного тексту