1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
09.11.2004 N 409
Про удосконалення організації прийому громадян посадовими особами Міністерства аграрної політики України
Відповідно до Указу Президента України від 14.04.04 N 434/2004 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів", з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення, удосконалення організації розгляду порушених у зверненнях питань, підвищення відповідальності посадових осіб за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги у повній відповідності з Конституцією та законами України, розв'язання проблем, які спричиняють звернення громадян
НАКАЗУЮ:
1. Заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів міністерства, підприємств, організацій та установ, що входять до сфери управління міністерства:
1.1. Взяти до відома, що Президент України своїм Указом від 14.04.04 N 434/2004 визнав, що рівень виконання Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 13 серпня 2002 року N 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" в частині забезпечення належної організації особистого прийому громадян, всебічного, об'єктивного і справедливого вирішення порушених ними питань є таким, що не відповідає сучасним вимогам .
1.2. Вжити невідкладних заходів для вдосконалення відповідно до вимог законодавства організації особистого прийому громадян, забезпечивши:
- належну взаємодію міністерства з головними управліннями сільського господарства і продовольства облдержадміністрацій, підприємств, організацій та установ, що входять до сфери управління міністерства, з метою оперативного і всебічного вирішення питань, з якими звертаються до них громадяни на особистому прийомі, створення з використанням сучасної комп'ютерної техніки системи обліку звернень громадян та контролю за вирішенням порушених у них питань;
- особливу увагу до розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.
1.3. Установити порядок, при якому особисто Міністром розглядаються звернення Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни.
1.4. Установити, що заступники Міністра, керівники структурних підрозділів міністерства несуть персональну відповідальність за належне вирішення в межах своїх повноважень питань, порушених в адресованих їм зверненнях громадян, а також за вжиття ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.

................
Перейти до повного тексту