- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Регламент
14.07.2005 |
UA |
Офіційний вісник Європейського Союзу |
L 183/47 |
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 1099/2005
від 13 липня 2005 року про імплементацію Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 808/2004 про статистику Співтовариства щодо інформаційного суспільства
(Текст стосується ЄЕП)
КОМІСІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СПІВТОВАРИСТВ,
Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 808/2004 про статистику Співтовариства щодо інформаційного суспільства (- 1), зокрема його статтю 8,
Оскільки:
(1) Регламент (ЄС) № 808/2004 встановив спільні рамки для систематичного вироблення статистики Співтовариства щодо інформаційного суспільства.
(2) Згідно зі статтею 8(1) Регламенту (ЄС) № 808/2004, необхідні імплементаційні інструменти, щоб визначити дані, які повинні бути надані для підготовки статистики, визначеної у статтях 3 і 4 зазначеного Регламенту, і встановити кінцеві терміни їх передачі.
(3) Інструменти, передбачені в цьому Регламенті, відповідають висновку Комітету зі статистичних програм, створеного на підставі Рішення Ради 89/382/ЄЕС, Євратом (- 2),
УХВАЛИЛА ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ:
Стаття 1
Дані, які повинні бути передані для вироблення статистики Співтовариства щодо інформаційного суспільства, як встановлено у статтях 3(2) і 4 Регламенту (ЄС) №808/2004, визначені в додатках I і II до цього Регламенту.
Стаття 2
Цей Регламент набуває чинності на 20-й день після його публікації в Офіційному віснику Європейського Союзу.
Цей Регламент обов’язковий у повному обсязі та підлягає прямому застосуванню в усіх державах-членах.
Вчинено в Брюсселі 13 липня 2005 року. |
|
За Комісію Joaquin ALMUNIA Член Комісії |
__________
(-1) OB L 143, 30.04.2004, с. 49.
(-2) OB L 181, 28.06.1989, с. 47.
ДОДАТОК I
Модуль 1.
Підприємства та інформаційне суспільство
1. ТЕМИ ТА ЇХНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
(a) Теми, які повинні бути охоплені за 2006 референтний рік, вибрані з переліку в додатку I до Регламенту (ЄС) № 808/2004:
- Системи ІКТ та їх використання на підприємствах
- Використання мережі Інтернет та інших електронних мереж підприємствами
- Електронна комерція та електронні бізнес-процеси
- Безпека ІКТ.
(b.1) Наведені нижче характеристики підприємств збирають лише для підприємств, не класифікованих за секцією J NACE (Rev. 1.1):
Системи ІКТ та їх використання на підприємствах
Характеристики, які повинні бути зібрані для всіх підприємств:
- Використання комп’ютерів
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують комп’ютери:
- Відсоток найманих працівників, які користуються комп’ютерами принаймні раз на тиждень
- Наявність найманих працівників, які регулярно частину часу (пів дня на тиждень або більше) працюють поза постійним робочим місцем на підприємстві і які підключаються до комп’ютерних систем підприємства через електронні мережі (дистанційна робота)
- Труднощі з набором персоналу, який володіє навичками роботи з ІКТ, протягом 2005 року
- Наявність безпроводової локальної комп’ютерної мережі
- Наявність проводової локальної комп’ютерної мережі
- Наявність інтрамережі
- Наявність екстрамережі
- Наявність ІТ-системи для управління розміщенням та/або отриманням замовлень
- Ступінь, до якого традиційний поштовий зв’язок було замінено електронними засобами зв’язку за останні п’ять років (зовсім не замінено, замінено незначною мірою, замінено значною мірою, майже повністю або повністю замінено, не застосовно)
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують дистанційну роботу:
- Дистанційна робота за типом: робота з дому
- Дистанційна робота за типом: на території клієнта та/або зовнішнього бізнес-партнера
- Дистанційна робота за типом: географічно розосереджені місця розташування того самого підприємства або групи підприємств
- Дистанційна робота за типом: у відрядженні
Характеристики, які повні бути зібрані для підприємств, що зазнали труднощів із набором персоналу, який володіє навичками роботи з ІКТ, протягом 2005 року:
- Навички користувача ІКТ відсутні або не зовсім відповідні у 2005 році
- Навички ІКТ-спеціаліста відсутні або не зовсім відповідні у 2005 році
- Висока вартість роботи ІКТ-спеціалістів у 2005 році
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають ІТ-систему для управління розміщенням та/або отриманням замовлень:
- ІТ -система управління замовленнями, з’єднана із внутрішньою системою для чергового замовлення запасних частин і матеріалів
- ІТ -система управління замовленнями, з’єднана із системами інвойсування та платіжними системами
- ІТ-система управління замовленнями, з’єднана із системою управління операціями з виробництва, логістики та обслуговування
- ІТ-система управління замовленнями, з’єднана з бізнес-системами постачальників
- ІТ-система управління замовленнями, з’єднана з бізнес-системами клієнтів
Використання мережі Інтернет та інших електронних мереж підприємствами
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують комп’ютери:
- Доступ до мережі Інтернет
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет:
- Відсоток найманих працівників, які користуються комп’ютерами, підключеними до всесвітньої мережі Інтернет принаймні раз на тиждень
- Підключення до мережі Інтернет: традиційний модем
- Підключення до мережі Інтернет: ISDN
- Підключення до мережі Інтернет: DSL
- Підключення до мережі Інтернет: інший тип фіксованого підключення до мережі Інтернет
- Підключення до мережі Інтернет: мобільне підключення
- максимальна швидкість завантаження при підключенні до мережі Інтернет (нижче ніж 144 Кбіт/с, 144 Кбіт/с або більше та нижче ніж 2 Мбіт/с, 2 Мбіт/с або більше)
- Використання мережі Інтернет для банківських і фінансових послуг
- Використання мережі Інтернет для навчання та освіти
- Використання мережі Інтернет для моніторингу ринку
- Використання мережі Інтернет для отримання цифрових продуктів
- Використання мережі Інтернет для отримання післяпродажного обслуговування
- Використання мережі Інтернет для взаємодії з органами публічної влади у 2005 році
- Наявність власного вебсайту
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що взаємодіяли з органами публічної влади через мережу Інтернет протягом 2005 року:
- Використання мережі Інтернет для отримання інформації з вебсайтів органів публічної влади у 2005 році
- Використання мережі Інтернет для отримання форм із вебсайтів органів публічної влади у 2005 році
- Використання мережі Інтернет для подання заповнених форм органам публічної влади у 2005 році,
- Використання мережі Інтернет для подання пропозицій у системі електронних торгів (публічні електронні закупівлі) у 2005 році
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають вебсайт:
- Вебсайт для реалізації власної продукції
- Вебсайт для полегшення доступу до каталогів і прейскурантів
- Вебсайт для надання післяпродажної підтримки
Електронна комерція та електронні бізнес-процеси
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет:
- Розміщували замовлення через мережу Інтернет
- Одержували замовлення через мережу Інтернет
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що розміщували замовлення через мережу Інтернет:
- Відсоток усіх покупок за замовленнями, розміщеними через мережу Інтернет, у процентних категоріях ([0;1[ , [1;5[ , [5;10[ , [10;25[ , [25;100])
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що одержували замовлення через мережу Інтернет:
- Відсоток загального обороту, що став результатом замовлень, одержаних через мережу Інтернет
- Електронні продажі через мережу Інтернет за типом клієнта: B2B та B2G
- Електронні продажі через мережу Інтернет за типом клієнта: B2C
- Електронні продажі через мережу Інтернет за місцем призначення: власна країна
- Електронні продажі через мережу Інтернет за місцем призначення: інші держави-члени ЄС
- Електронні продажі через мережу Інтернет за місцем призначення: інші країни світу
- Продано продуктів через спеціалізовані торговельні майданчики B2B
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують комп’ютери:
- Розміщували замовлення через комп’ютерні мережі, інші ніж мережа Інтернет
- Одержували замовлення через комп’ютерні мережі, інші ніж мережа Інтернет
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що розміщували замовлення через комп’ютерні мережі, інші ніж мережа Інтернет:
- Відсоток усіх покупок за замовленнями, розміщеними через комп’ютерні мережі, інших ніж мережа Інтернет, у процентних категоріях ([0;1[ , [1;25[ , [25;50[ , [50;75[ , [75;100])
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що одержували замовлення через комп’ютерні мережі, інші ніж мережа Інтернет:
- Відсоток загального обороту, що став результатом замовлень, одержаних через комп’ютерні мережі, інші ніж мережа Інтернет
Безпека ІКТ
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет:
- Використання засобів безпеки: програмне забезпечення для антивірусної перевірки або захисту
- Використання засобів безпеки: брандмауери
- Використання засобів безпеки: захищені сервери
- Використання засобів безпеки: резервне копіювання даних поза місцем розташування
- Використання засобів безпеки: електронний цифровий підпис як механізм автентифікації клієнта
- Використання засобів безпеки: інші механізми автентифікації (наприклад, PIN-код)
- Використання засобів безпеки: шифрування даних для збереження конфіденційності
- Проблеми у 2005 році, пов’язані з ІКТ, внаслідок яких було втрачено інформацію або робочий час
(b.2) Наведені нижче характеристики підприємств повинні бути зібрані для підприємств фінансового сектора, віднесених до класів 65.12, 65.22, 66.01 та 66.03 секції J NACE (Rev. 1.1):
Системи ІКТ та їх використання на підприємствах
Характеристики, які повинні бути зібрані для всіх підприємств:
- Відсоток найманих працівників, які користуються комп’ютерами принаймні раз на тиждень
- Наявність найманих працівників, які регулярно частину часу (пів дня на тиждень або більше) працюють поза постійним робочим місцем на підприємстві і які підключаються до комп’ютерних систем підприємства через електронні мережі (дистанційна робота)
- Труднощі з набором персоналу, який володіє навичками роботи з ІКТ, протягом 2005 року
- Наявність безпроводової локальної комп’ютерної мережі
- Наявність проводової локальної комп’ютерної мережі
- Наявність інтрамережі
- Наявність екстрамережі
- Наявність ІТ-системи для управління отриманням замовлень
- Ступінь, до якого традиційний поштовий зв’язок було замінено електронними засобами зв’язку за останні п’ять років (зовсім не замінено, замінено незначною мірою, замінено значною мірою, майже повністю або повністю замінено, не застосовно)
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують дистанційну роботу:
- Дистанційна робота за типом: робота з дому
- Дистанційна робота за типом: на території клієнта та/або зовнішнього бізнес-партнера
- Дистанційна робота за типом: географічно розосереджені місця розташування того самого підприємства або групи підприємств
- Дистанційна робота за типом: у відрядженні
Характеристики, які повні бути зібрані для підприємств, що зазнали труднощів із набором персоналу, який володіє навичками роботи з ІКТ, протягом 2005 року:
- Навички користувача ІКТ відсутні або не зовсім відповідні у 2005 році
- Навички ІКТ-спеціаліста відсутні або не зовсім відповідні у 2005 році
- Висока вартість роботи ІКТ-спеціалістів у 2005 році
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають ІТ-систему для управління отриманням замовлень:
- ІТ-система управління замовленнями, з’єднана із внутрішньою системою підприємства або групи підприємств
- ІТ-система управління замовленнями, з’єднана з бізнес-системами клієнтів
Використання мережі Інтернет підприємствами
Характеристики, які повинні бути зібрані для всіх підприємств:
- Доступ до мережі Інтернет
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет:
- Відсоток найманих працівників, які користуються комп’ютерами, підключеними до всесвітньої мережі Інтернет принаймні раз на тиждень
- Підключення до мережі Інтернет: традиційний модем
- Підключення до мережі Інтернет: ISDN
- Підключення до мережі Інтернет: DSL
- Підключення до мережі Інтернет: інший тип фіксованого підключення до мережі Інтернет
- Підключення до мережі Інтернет: мобільне підключення
- максимальна швидкість завантаження при підключенні до мережі Інтернет (нижче ніж 144 Кбіт/с, 144 Кбіт/с або більше та нижче ніж 2 Мбіт/с, 2 Мбіт/с або більше)
- Використання мережі Інтернет для навчання та освіти
- Використання мережі Інтернет для взаємодії з органами публічної влади у 2005 році
- Наявність власного вебсайту
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що взаємодіяли з органами публічної влади через мережу Інтернет протягом 2005 року:
- Використання мережі Інтернет для отримання інформації з вебсайтів органів публічної влади у 2005 році
- Використання мережі Інтернет для отримання форм із вебсайтів органів публічної влади у 2005 році
- Використання мережі Інтернет для подання заповнених форм органам публічної влади у 2005 році,
- Використання мережі Інтернет для подання пропозицій у системі електронних торгів (публічні електронні закупівлі) у 2005 році
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають вебсайт (необов’язково):
- Вебсайт для реалізації власної продукції/ послуг (необов’язково)
Електронна комерція та електронні бізнес-процеси
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет:
- Надання онлайнових фінансових послуг клієнтам через мережу Інтернет
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що надавали онлайнові фінансові послуги через мережу Інтернет:
- Надання платіжних послуг
- Надання ощадних депозитів
- Надання позик
- Надання інвестиційних послуг
- Надання послуг страхування життя
- Надання страхових послуг, інших ніж страхування життя
- Одержували через мережу Інтернет замовлення на платіжні послуги
- Одержували через мережу Інтернет замовлення на ощадні депозити
- Одержували через мережу Інтернет замовлення на позики
- Одержували через мережу Інтернет замовлення на інвестиційні послуги
- Одержували через мережу Інтернет замовлення на страхування життя
- Одержували через мережу Інтернет замовлення на страхові послуги, інші ніж страхування життя
- Електронні продажі через мережу Інтернет роздрібних фінансових послуг за місцем призначення: власна країна
- Електронні продажі через мережу Інтернет роздрібних фінансових послуг за місцем призначення: інші держави-члени ЄС
- Електронні продажі через мережу Інтернет роздрібних фінансових послуг за місцем призначення: інші країни світу
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що надають банківські послуги через мережу Інтернет:
- Відсоток усіх власників рахунків/ депозитів, які розміщували замовлення через вебсайт, у процентних категоріях ([0;1[ , [1;5[ , [5;10[ , [10;25[ , [25;50[ , [50;100])
- Відсоток усіх приватних власників рахунків/ депозитів, які розміщували замовлення через вебсайт, у процентних категоріях ([0;1[ , [1;5[ , [5;10[ , [10;25[ , [25;50[ , [50;100])
- Відсоток усіх корпоративних власників рахунків/ депозитів, які розміщували замовлення через вебсайт, у процентних категоріях ([0;1[ , [1;5[ , [5;10[ , [10;25[ , [25;50[ , [50;100])
- Відсоток вартості платіжних доручень через мережу Інтернет (необов’язково), у процентних категоріях ([0;1[ , [1;5[ , [5;10[ , [10;25[ , [25;50[ , [50;100])
- Відсоток вартості доходів від замовлень через мережу Інтернет (необов’язково), у процентних категоріях ([0;1[ , [1;5[ , [5;10[ , [10;25[ , [25;50[ , [50;100])
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що надають страхові послуги через мережу Інтернет:
- Відсоток страхових полісів, замовлених приватними клієнтами через вебсайт, у процентних категоріях ([0;1[ , [1;5[ , [5;10[ , [10;25[ , [25;50[ , [50;100])
- Відсоток страхових полісів, замовлених корпоративними клієнтами через вебсайт, у процентних категоріях ([0;1[ , [1;5[ , [5;10[ , [10;25[ , [25;50[ , [50;100])
- Відсоток суми брутто-премій за страховими полісами приватних і корпоративних клієнтів, замовлених через вебсайт, у процентних категоріях ([0;1[ , [1;5[ , [5;10[ , [10;25[ , [25;50[ , [50;100])
Характеристики, які повинні бути зібрані для всіх підприємств (необов’язково):
- Одержання замовлень від клієнтів через мережі, інші ніж мережа Інтернет (необов’язково)
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, які одержували замовлення від клієнтів через мережі, інші ніж мережа Інтернет:
- Використання мережі для одержання пакетів платіжних доручень за допомогою комп’ютерних програм корпоративних клієнтів (необов’язково)
- Використання мережі банкоматів (напр., АТМ) у зонах самообслуговування для одержання платіжних доручень та/або мережі для платежів кредитною карткою від роздрібних клієнтів/ фізичних осіб (необов’язково)
- Використання мережі для одержання замовлень із комп’ютерних систем агентів з продажу, з’єднаних з комп’ютерною системою підприємства (необов’язково)
- Інші види використання електронних мереж, інших ніж мережа Інтернет (необов’язково)
Безпека ІКТ
Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет:
- Використання засобів безпеки: програмне забезпечення для антивірусної перевірки або захисту
- Використання засобів безпеки: брандмауери
- Використання засобів безпеки: захищені сервери
- Використання засобів безпеки: резервне копіювання даних поза місцем розташування
- Використання засобів безпеки: електронний цифровий підпис як механізм автентифікації клієнта
- Використання засобів безпеки: інші механізми автентифікації (наприклад, PIN-код)
- Використання засобів безпеки: шифрування даних для збереження конфіденційності
- Проблеми у 2005 році, пов’язані з ІКТ, внаслідок яких було втрачено інформацію або робочий час
2. СФЕРА ОХОПЛЕННЯ
Характеристики, визначені під заголовком 1(b) цього додатка, повинні бути зібрані для підприємств, класифікованих за наведеними нижче видами економічної діяльності та розміром підприємства.
(a) Економічна діяльність: підприємства, класифіковані за такими категоріями NACE (Rev. 1.1):
Категорія NACE |
Опис |
Секція D |
"Переробна промисловість (виробництво)" |
Секція F |
"Будівництво" |
Секція G |
"Оптова та роздрібна торгівля, ремонт автомобілів, мотоциклів, побутових виробів та предметів особистого вжитку" |
Групи 55.1 та 55.2. |
"Діяльність готелів" і "Надання місць кемпінгами та надання інших місць для тимчасового проживання" |
Секція I |
"Транспорт, складське господарство та зв’язок" |
Клас 65.12 |
"Інші види грошового посередництва" |
Клас 65.22 |
"Інші види кредитування" |
Клас 66.01 |
"Страхування життя" |
Клас 66.03 |
"Інші види страхування, крім страхування життя" |
Секція K |
"Операції з нерухомим майном, оренда та надання послуг підприємцям" |
Групи 92.1 та 92.2. |
"Виробництво кіно- та відеофільмів" та "Діяльність у сфері радіомовлення і телебачення" |
(b) Розмір підприємства: підприємства з 10 або більше найманих працівників;
(c) Географічна сфера охоплення: підприємства, розташовані на будь-якій частині території держави-члена.
3. РЕФЕРЕНТНІ ПЕРІОДИ
Референтним періодом є 2005 рік для змінних під заголовком "Електронна комерція та електронні бізнес-процеси" та у визначених випадках. Референтним періодом є січень 2006 року для інших даних.
4. РОЗПОДІЛИ
Теми та їхні характеристики, перераховані під заголовком 1(b) цього додатка, повинні надаватися окремо для таких розподілів:
(a) Розподіл за видами економічної діяльності: згідно з такими агрегованими показниками NACE (Rev. 1.1):
Агрегація за NACE
DA + DB + DC + DD + DE
DF + DG + DH
DI + DJ
DK + DL + DM + DN
45
50
51
52
55.1 + 55.2
60 + 61 + 62 + 63
64
65.12 + 65.22
66.01 + 66.03
72
70 + 71 + 73 + 74
92.1 + 92.2
(b) Розподіл за категоріями за розміром: Дані повинні розподілятися за наведеними нижче категоріями за розміром залежно від чисельності найманих працівників.
Категорія за розміром
10 або більше
10-49 (малі підприємства)
50-249 (середні підприємства)
250 або більше (великі підприємства)
(c) Географічний розподіл: Дані повинні розподілятися за наведеними нижче регіональними групами.
Регіональна група
Регіони, охоплені ціллю 1 (включно з регіонами з перехідним режимом або регіонами, що їх поступово виключають зі сфери охоплення ціллю 1)
Регіони, що не охоплені ціллю 1
................Перейти до повного тексту