- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Регламент
02006R1033 - UA - 19.02.2018 - 004.001
Цей текст слугує суто засобом документування та не має юридичної сили. Установи Союзу не несуть жодної відповідальності за його зміст. Автентичні версії відповідних актів, включно з їхніми преамбулами, опубліковані в Офіційному віснику Європейського Союзу і доступні на EUR-Lex.
(До
Розділу IV: "Торгівля і питання, пов'язані з торгівлею"
Глава 6. Заснування підприємницької діяльності, торгівля послугами та електронна торгівля)
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 1033/2006
від 4 липня 2006 року
про встановлення вимог до процедур підготовки планів польотів на етапі передпольотного планування для Єдиного європейського неба
(Текст стосується ЄЕП)
(ОВ L 186 07.07.2006, с. 46)
( Щодо скасування Регламенту див. Імплементаційний регламент 2023/1772 від 12 вересня 2023 року на офіційному вебсайті Європейського Союзу https://eur-lex.europa.eu/legal-content/en/TXT/?uri=CELEX%3A32023R1772 )
Зі змінами, внесеними: |
|
Офіційний вісник |
№ |
сторінка |
дата |
РЕГЛАМЕНТОМ КОМІСІЇ (ЄС) № 929/2010 від 18 жовтня 2010 року |
L 273 |
4 |
19.10.2010 |
ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНИМ РЕГЛАМЕНТОМ КОМІСІЇ (ЄС) № 923/2012 від 26 вересня 2012 року |
L 281 |
1 |
13.10.2012 |
ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНИМ РЕГЛАМЕНТОМ КОМІСІЇ (ЄС) № 428/2013 від 8 травня 2013 |
L 127 |
23 |
09.05.2013 |
ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНИМ РЕГЛАМЕНТОМ КОМІСІЇ (ЄС) № 2016/2120 від 2 грудня 2016 року |
L 329 |
70 |
03.12.2016 |
ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНИМ РЕГЛАМЕНТОМ КОМІСІЇ (ЄС) 2018/139 від 29 січня 2018 року |
L 25 |
4 |
30.01.2018 |
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 1033/2006
від 4 липня 2006 року
про встановлення вимог до процедур підготовки планів польотів на етапі передпольотного планування для Єдиного європейського неба
(Текст стосується ЄЕП)

Стаття 1. Предмет та сфера застосування
1. У цьому Регламенті встановлено вимоги щодо процедур складання планів польотів на етапі передпольотного планування з метою забезпечення узгодженості планів польотів, повторюваних планів польотів і пов’язаних з ними оновлених повідомлень між експлуатантами, пілотами і органами обслуговування повітряного руху через Інтегровану систему первинного опрацювання планів польотів або до моменту отримання диспетчерського дозволу для польотів, зліт яких здійснюється в межах повітряного простору, що підпадає під дію цього Регламенту або до моменту входження в цей повітряний простір, для інших польотів.
2. Цей Регламент застосовують до всіх польотів, які будуть виконуватися або виконуються як загальний повітряний рух за правилами польотів за приладами у повітряному просторі, визначеному в статті 1(3) Регламенту (ЄС) № 551/2004.
3. Цей Регламент застосовують до кожної з таких сторін, що беруть участь у поданні, зміні, прийнятті та розповсюдженні планів польотів:
(a) експлуатантів та агентів, що діють від їх імені;
(b) пілотів та агентів, що діють від їх імені;
(c) органів обслуговування повітряного руху, які надають послуги для загального повітряного руху, що виконує польоти за правилами польотів за приладами.
Стаття 2. Терміни та означення
1. Для цілей цього Регламенту застосовують терміни та означення, встановлені в Регламенті (ЄС) № 549/2004.
2. На додаток до визначень, зазначених у параграфі 1, застосовують такі визначення:
1. "план польоту" означає визначену інформацію, що її надають органам обслуговування повітряного руху стосовно запланованого польоту або частину польоту повітряного судна;
2. "етап передпольотного планування" означає період від першого подання плану польоту до першого отримання диспетчерського дозволу;
3. "повторюваний план польоту" означає план польоту, що стосується серії окремих польотів, які часто повторюються, регулярно виконуються з однаковими основними елементами, який надається експлуатантом для зберігання і багаторазового використання органами обслуговування повітряного руху;
4. "експлуатант" означає особу, організацію або підприємство, що займається експлуатацією повітряних суден або пропонує свої послуги в цій галузі;
5. "орган обслуговування повітряного руху" (далі - "орган ОПР") означає цивільний, або військовий орган, що відповідає за надання послуг з обслуговування повітряного руху;
6. "Інтегрована система первинного опрацювання планів польотів" (далі - "IFPS") означає систему централізованого обслуговування з опрацювання і розповсюдження планів польотів Європейської мережі організації повітряного руху з функціями приймання, перевірки і розповсюдження планів польотів в повітряному просторі, на який поширюється дія цього Регламенту;
7. "диспетчерський дозвіл" означає дозвіл повітряному судну діяти відповідно до умов, визначених органом диспетчерського обслуговування повітряного руху;
8. "ППП" означає символ, який використовують для позначення правил польоту за приладами;
9. "орган диспетчерського обслуговування повітряного руху" (далі - "орган диспетчерського ОПР") у відповідних випадках означає: районний диспетчерський центр, диспетчерський орган підходу, або аеродромну диспетчерську вишку;
10. "ключові елементи плану польоту" означає такі елементи плану польоту:
(a) пізнавальний індекс повітряного судна;
(b) аеродром вильоту;
(c) розрахункова дата прибирання колодок;
(d) розрахунковий час прибирання колодок;
(e) аеродром призначення;
(f) маршрут, за виключенням процедур в термінальному районі;
(g) крейсерська(і) швидкість(швидкості) польоту і запитуваний(і) ешелон(и) польоту;
(h) тип повітряного судна та категорія турбулентності в сліді;
(i) правила польоту і тип польоту;
(j) авіаційне обладнання та пов’язані з ним можливості;
11. "відправник" означає особу або організацію, включно з пілотами, експлуатантами та агентами, що діють від їх імені, а також органи ОПР, що подають до IFPS плани польотів і будь-які пов’язані з ними повідомлення про оновлення;
12. "початковий план польоту" означає план польоту, початково поданий відправником, включно зі змінами, якщо такі є, ініційований та прийнятий пілотами, експлуатантами, органом ОПР або централізованою службою опрацювання і розповсюдження планів польоту протягом етапу передпольотного планування;
13. "пізнавальний індекс повітряного судна" означає групу літер, цифр або їх комбінацію, що є ідентичною позивному повітряного судна або являє собою кодовий еквівалент його позивного для двостороннього зв’язку "повітря-земля", та яку використовують для ідентифікації повітряного судна в мережі авіаційного наземного зв’язку обслуговування повітряного руху;
................Перейти до повного тексту