1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Регламент


24.09.2013
UA
Офіційний вісник Європейського Союзу
L 252/5
(До Розділу V: Економічне та галузеве співробітництво
Глава 5. Статистика)
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 912/2013
від 23 вересня 2013 року
про імплементацію Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 452/2008 стосовно вироблення та розвитку статистики у галузі освіти та навчання впродовж життя в частині статистики систем освіти та навчання
(Текст стосується ЄЕП)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Договір про функціонування Європейського Союзу,
Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 452/2008 від 23 квітня 2008 року стосовно вироблення та розвитку статистики у галузі освіти та навчання впродовж життя (- 1), зокрема його статтю 6(1),
Оскільки:
(1) Регламент (ЄС) № 452/2008 встановлює спільні рамки для систематичного вироблення європейської статистики в галузі освіти та навчання впродовж життя у трьох визначених доменах, які необхідно імплементувати за допомогою статистичних заходів.
(2) Необхідно ухвалити інструменти для виконання окремих статистичних заходів з метою вироблення статистики щодо систем освіти та навчання, як передбачено доменом 1 у Регламенті (ЄС) № 452/2008.
(3) У ході вироблення та поширення європейської статистики щодо систем освіти та навчання статистичні органи на національному рівні та на рівні Союзу повинні враховувати принципи, викладені у Кодексі норм європейської статистики, завізованому Комітетом європейської статистичної системи у вересні 2011 року.
(4) Імплементаційні інструменти для вироблення статистики щодо систем освіти та навчання повинні враховувати потенційне навантаження на навчальні заклади й окремих осіб, а також останню угоду між Інститутом статистики ЮНЕСКО (ІСЮ), Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) і Комісією (Євростат) щодо понять, термінів й означень, опрацювання даних, періодичності та граничних строків для передачі результатів.
(5) Організація Об'єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) переглянула версію Міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО), що використовувалась до цього часу (МСКО 1997), з метою забезпечення її відповідності змінам у політиці та структурах освіти та навчання.
(6) Міжнародна порівнюваність статистики у галузі освіти вимагає, щоб держави-члени та установи Союзу використовували класифікації освіти, які відповідають переглянутій Міжнародній стандартній класифікації освіти МСКО 2011 (далі - "МСКО 2011"), ухваленої державами-членами ЮНЕСКО на 36-й Генеральній конференції у листопаді 2011 року.
(7) Необхідно вдосконалити збір даних з адміністративних та інших джерел щодо академічної мобільності студентів у всіх циклах навчання, щоб здійснювати моніторинг прогресу та виявляти проблеми, а також сприяти виробленню політики, базованої на фактичних даних.
(8) Регламент Комісії (ЄС) № 88/2011 від 2 лютого 2011 року про імплементацію Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 452/2008 стосовно вироблення та розвитку статистики у галузі освіти та навчання впродовж життя в частині статистики систем освіти та навчання (- 2) необхідно скасувати.
(9) Інструменти, передбачені у цьому Регламенті, відповідають висновку Комітету європейської статистичної системи,
УХВАЛИЛА ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ:
Стаття 1. Предмет
Цей Регламент встановлює правила для імплементації Регламенту (ЄС) № 452/2008 в частині збирання, передачі й опрацювання статистичних даних у домені 1 щодо систем освіти та навчання.
Стаття 2. Охоплювані дані та їх характеристики
Набір і специфікація даних, які повинна охоплювати домен 1 щодо систем освіти та навчання, а також детальний перелік їх характеристик і категорій визначені у додатку I.
Стаття 3. Референтні періоди та передача результатів
1. Дані щодо студентів, вступників, викладацького складу й адміністративного персоналу повинні стосуватись навчального/академічного року, визначеного на національному рівні (рік t/t+1). Річні дані щодо студентів, вступників, викладацького складу й адміністративного персоналу необхідно щорічно передавати Комісії (Євростату) до 30 вересня у році t+2. Перша передача даних у вересні 2014 року повинна стосуватись 2012/2013 навчального/академічного року, визначеного на національному рівні.
2. Випускники повинні належати до навчального/академічного року, визначеного на національному рівні (рік t/t+1), або календарного року (рік t+1). Річні дані щодо випускників необхідно щорічно передавати Комісії (Євростату) до 30 листопада у році t+2.
3. Перша передача даних щодо випускників (крім даних щодо тих випускників, які навчались за програмою "мобільності кредитів" впродовж усього циклу навчання) повинна бути здійснена в листопаді 2014 року і повинна стосуватись 2012/2013 навчального/академічного року, визначеного на національному рівні, або 2013 календарного року.
4. Перша передача даних щодо випускників, які навчались за програмою "мобільності кредитів" впродовж усього циклу навчання, повинна бути здійснена в листопаді 2017 року і повинна стосуватись 2015/2016 навчального/академічного року, визначеного на національному рівні, або 2016 календарного року.
5. Мобільні студенти/випускники, незалежно від їх громадянства, визначаються за їхньою країною походження (перевага надається попередній освіті, а не місцю проживання і громадянству). До 2016 року дані щодо "мобільних студентів/випускників" надаються відповідно до національного визначення "країни походження". Починаючи з 2016 року, необхідно використовувати визначення країни походження як країни отримання атестата про повну загальну середню освіту або найбільш наближеної до нього еквівалентної національної оцінки.
6. Дані про видатки на освіту стосуються фінансового року держави-члена, визначеного на національному рівні (рік t). Річні дані про видатки на освіту та кількість студентів з охопленням, скорегованим на статистику видатків на освіту, повинні щорічно передаватись Комісії (Євростату) до 30 листопада у році t+2. Перша передача даних у листопаді 2014 року повинна стосуватись 2012 фінансовому року.
Стаття 4. Вимоги до якості даних і порядок звітування про якість
1. Вимоги до якості даних і стандартні звіти з якості щодо систем освіти та навчання викладені у додатку II.
2. Держави-члени повинні щороку передавати Комісії (Євростату) стандартний звіт з якості відповідно до вимог, викладених у додатку II. Стандартні звіти з якості повинні передаватись разом із комплексною схемою національних програм і кваліфікацій МСКО, відповідно до шаблону, наданого Комісією (Євростатом).
Перший звіт повинен стосуватись збору даних 2014 року (2012/2013 навчального/академічного року). Звіт з якості за референтні періоди, встановлені у статті 3, повинні передаватись Комісії до 31 січня у році t+3.
3. Держави-члени отримують необхідні дані шляхом використання комбінації різних джерел, зокрема вибіркових спостережень, джерел адміністративних даних й інших джерел даних.
4. Держави-члени повинні надавати Комісії (Євростату) інформацію про методи та якість даних з використаних джерел, за винятком вибіркових спостережень і джерел адміністративних даних, зазначених у параграфі 3.
Стаття 5. Скасування
Регламент (ЄС) № 88/2011 скасувати.
Стаття 6. Набуття чинності
Цей Регламент набуває чинності на двадцятий день після його публікації в Офіційному віснику Європейського Союзу.
Цей Регламент обов'язковий у повному обсязі та підлягає прямому застосуванню у всіх державах-членах.
Вчинено у Брюсселі 23 лютого 2013 року.
За Комісію
Президент
див. зображення
__________
(-1) ОВ L 145, 04.06.2008, с. 227.
(-2) ОВ L 29. 03.02.2011. с. 5.
ДОДАТОК I
Охоплювані дані, детальний перелік їх характеристик і категорій
Дані, що передаються за рівнем МСКО, повинні відповідати МСКО 2011. Розмежування академічної та професійної спрямованості (МСКО 6 і 7 на двозначному рівні деталізації), яке не було чітко окреслено в МСКО 2011, ухваленій державами-членами ЮНЕСКО на 36-й Генеральній конференції у листопаді 2011 року, здійснюється відповідно до детальних настанов для збору даних щодо систем освіти ЮНЕСКО/ОЕСР/Євростату.
Дані, що передаються за "галузями освіти", повинні відповідати "Посібнику з галузей освіти та навчання за 1999 рік" та класифікації "Галузі освіти та навчання МСКО", починаючи з референтного навчального/академічного року, що слідує за ухваленням останньої переглянутої версії цієї класифікації.
Дані щодо студентів
- Кількість студентів за рівнями МСКО 0-8 (МСКО 0 і 2: рівень деталізації - 2 знаки; МСКО 1: рівень деталізації - 1 знак; МСКО 3 - 7: рівень деталізації - 3 знаки; МСКО 8: рівень деталізації - 1 знак), типом закладу (державний, приватний), інтенсивністю участі (повна форма, неповна форма, еквівалент повної форми) та статтю. Передача даних для МСКО 01 є необов'язковою,
- кількість студентів за рівнями МСКО 0-8 (МСКО 0 та 2-5: рівень деталізації - 2 знаки; МСКО 1 та 6-8: рівень деталізації - 1 знак), за статтю та віком. Передача даних для МСКО 01 є необов'язковою. Передача даних для МСКО 6 і 7 на двозначному рівні деталізації є необов'язковою,
- кількість студентів за рівнями МСКО 3-8 (МСКО 3 і 4: лише професійна освіта; МСКО 5: рівень деталізації - 2 знаки; МСКО 6-8: рівень деталізації - 3 знаки), за галузями освіти та статтю. Передача даних для МСКО 6 і 7 на двозначному рівні деталізації є необов'язковою,
- кількість студентів за "комбінованими програмами навчання та роботи" за рівнями МСКО 3-5, лише професійна освіта, типом закладу (державний, приватний), інтенсивністю участі (повна форма, неповна форма, еквівалент повної форми) та статтю,
- кількість студентів за рівнями МСКО 0-8 (МСКО 0 та 2-5: рівень деталізації - 2 знаки; МСКО 1 та 6-8: рівень деталізації - 1 знак), за регіонами NUTS (1) статтю. Передача даних для МСКО 01 є необов'язковою,
- сукупна кількість студентів за рівнями МСКО 0-8, за регіонами NUTS (- 1), статтю та віком,
- кількість студентів за рівнями МСКО 1-3 (МСКО 1 та 2: однозначний рівень деталізації; МСКО 3: двозначний рівень деталізації) та сучасною іноземною мовою, що вивчається;

................
Перейти до повного тексту