- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Регламент
UA
Офіційний вісник Європейського Союзу
L 246/18
(До Розділу V "Економічне та галузеве співробітництва"
Глава 5. Статистика)
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 822/2010
від 17 вересня 2010 року
про внесення змін і доповнень до Регламенту (ЄС) № 198/2006 про імплементацію Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1552/2005 про статистику, пов'язану з професійним навчанням на підприємствах, у частині даних, які необхідно збирати, та вимог до вибірки, точності та якості
(Текст стосується ЄЕП)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1552/2005 від 7 вересня 2005 року про статистику, пов'язану з професійним навчанням на підприємствах (- 1), зокрема його статті 7(3), 8(2) та 9(4),
Оскільки:
(1) Регламент (ЄС) № 1552/2005 запроваджує спільні рамки для вироблення європейської статистики щодо професійного навчання на підприємствах.
(2) Регламент Комісії (ЄС) № 198/2006 від 3 лютого 2006 року про імплементацію Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1552/2005 про статистику, пов'язану з професійним навчанням на підприємствах (- 2), визначає конкретні дані, які необхідно збирати, стосовно підприємств, які проводять і не проводять професійне навчання, та різних форм професійного навчання, вимоги до вибірки та точності, вимоги до якості даних, які необхідно збирати, структуру звітів з якості.
(3) Після набуття чинності Регламентом (ЄС)
№ 1893/2006 Європейського Парламенту і Ради від 20 грудня 2006 року про запровадження статистичної класифікації видів економічної діяльності NACE (Rev.2) (- 3), необхідно ухвалити деталізовану класифікацію NACE (Rev.2) та розмір категорій, за якими можуть бути розподілені результати.
(4) Комісія повинна визначити конкретні дані, які необхідно збирати щодо підприємств, які проводять і не проводять навчання, а також різних форм професійного навчання.
(5) Необхідно ухвалити імплементаційні інструменти щодо вимог до якості даних, які підлягають збиранню та передачі для європейської статистики щодо професійного навчання на підприємствах, структуру звітів з якості та будь-які інструменти, необхідні для оцінювання та підвищення якості даних.
(6) Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 452/2008 від 23 квітня 2008 року про вироблення та розвиток статистики освіти та навчання впродовж життя (- 4) визначає новий статистичний інструмент, що стосується участі дорослих у навчанні впродовж життя.
(7) З огляду на інформацію, яка стане доступною завдяки Регламенту (ЄС) № 452/2008, а також на необхідність підвищити якість результатів обстежень стосовно професійного навчання на підприємствах, а також зменшити статистичне навантаження на підприємства, доцільно змінити систему кодифікації та вимоги до формування вибірки, точності та якості.
(8) Отже, до Регламенту (ЄС) № 198/2006 необхідно внести відповідні зміни і доповнення.
(9) Інструменти, передбачені у цьому Регламенті, відповідають висновку Комітету європейської статистичної системи,
УХВАЛИЛА ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ:
Стаття 1.
Тексти додатків I, II, III та V до Регламенту (ЄС) № 198/2006 замінити текстом у редакції, викладеній у додатку до цього Регламенту.
Стаття 2.
Цей Регламент набуває чинності на 20-й день після його публікації в Офіційному віснику Європейського Союзу.
Цей Регламент обов’язковий у повному обсязі та підлягає прямому застосуванню у всіх державах-членах.
Вчинено у Брюсселі 17 вересня 2010 року.
За Комісію
Президент
__________
(-1) OB L 255, 30.09.2005, с. 1.
(-2) OB L 32, 04.02.2006, с. 15.
(-3) OB L 393, 30.12.2006, с. 1.
(-4) OB L 145, 04.06.2008, с. 227.
ДОДАТОК
1. Текст додатку I до Регламенту (ЄС) № 198/2006 викласти у такій редакції:
"ДОДАТОК I
ЗМІННІ
Примітка до таблиці:
Пояснення значень "базова" та "ключова" в колонці "група змінних" наведено у додатку III. Значення "ID" означає, що змінна є "ідентифікаційною змінною" (не дозволено її пропускати). В колонці "тип змінної" значення "QL" означає "якісну змінну" типу Так/Ні, "QM" – "якісну змінну", що має багато категорій, описаних в таблиці, "QT" означає "кількісну змінну". CVT означає безперервне професійне навчання (БПН). NACE стосується економічної діяльності відповідно до класифікації видів економічної діяльності NACE Rev 2.
1. Змінні, які необхідно збирати від усіх підприємств: характеристики вибірки
Назва змінної |
Група змінних |
Тип змінної |
Опис змінної |
COUNTRY |
ID |
|
Код країни |
REGION |
ID |
|
Визначення регіону рівня NUTS 1 |
REFYEAR |
ID |
|
Базовий рік |
RESPID |
ID |
|
ID підприємства |
RESPWEIGHT |
ID |
|
Коефіцієнт зважування Дві десяткові позиції - необхідно використовувати "." як десятковий роздільник |
RESPEXTRA1 |
ID |
|
Додаткова змінна 1 (див. додаток III) |
RESPEXTRA2 |
ID |
|
Додаткова змінна 2 (див. додаток III) |
RESPEXTRA3 |
ID |
|
Додаткова змінна 3 (див. додаток III) |
SP_NACE |
ID |
|
План вибірки за видами економічної діяльності |
SP_SIZE |
ID |
|
План вибірки за розміром груп |
SP_NSTRA |
ID |
|
План формування вибірки - кількість підприємств у страті, визначеній NACE_SP та SIZE_SP, тобто населення |
SP_N |
ID |
|
План формування вибірки - кількість підприємств, відібраних з вибіркової сукупності, у страті, визначеній NACE_SP та SIZE_SP |
SP_SUB |
ID |
|
Показник підвибірки, що показує, чи належить підприємство до підвибірки |
N_RESPST |
ID |
|
Кількість підприємств-респондентів у страті, визначеній NACE_SP та SIZE_SP |
N_EMPREG |
ID |
|
Кількість найманих працівників відповідно до реєстру |
INTRESP |
ID |
|
Показник відповіді (тип одиниці вибірки) |
INTMETHOD |
ID |
|
Спосіб збору даних |
INTLANG |
ID |
|
Мова збору даних |
2. Змінні, які необхідно збирати від усіх підприємств: довідкові дані
Назва змінної |
Група змінних |
Тип змінної |
Опис змінної |
A1 |
Основна |
QL |
Фактичний NACE CODE |
A2tot |
Основна |
QT |
Загальна кількість найманих працівників станом на 31 грудня базового року |
A2m |
|
QT |
Загальна кількість осіб чоловічої статі, що працюють на підприємстві станом на 31 грудня базового року |
A2f |
|
QT |
Загальна кількість осіб жіночої статі, що працюють на підприємстві станом на 31 грудня базового року |
A3 |
Ключова |
QT |
Загальна кількість найманих працівників станом на 31 грудня попереднього року |
A4 |
Ключова |
QT |
Загальна кількість годин, відпрацьованих у звітному році найманими працівниками |
A5 |
Ключова |
QT |
Загальні витрати на оплату праці (прямі та непрямі) для всіх найманих працівників у базовому році |
A6 |
|
QL |
Впровадження будь-яких нових або значною мірою удосконалених продуктів або послуг, або методів виробництва чи постачання продуктів та надання послуг протягом звітного року. |
3. Змінні, які необхідно збирати від усіх підприємств: Стратегії БПН
Назва змінної |
Група змінних |
Тип змінної |
Опис змінної |
A7 |
|
QL |
Власний або спільний навчальний центр |
A8 |
|
QL |
Особа або підрозділ на підприємстві, що несе відповідальність за організацію БПН |
A9 |
|
QL |
Оцінка майбутніх кваліфікаційних потреб підприємства |
A10 |
|
QM |
Реагування на майбутні потреби через |
|
|
|
Безперервне професійне навчання персоналу, який вже працює |
|
|
|
Набір нового персоналу з належною кваліфікацією, професійними навичками та вміннями |
|
|
|
Набір нового персоналу, поєднаний зі спеціальним навчанням |
|
|
|
Внутрішню реорганізацію для кращого використання наявних професійних навичок та вмінь |
A11a |
|
QM |
Вивчення майбутніх потреб, що стосується професійних навичок та навчання окремих працівників |
|
|
|
Так, головним чином шляхом використання структурованих співбесід |
|
|
|
Так, але, головним чином, шляхом використання інших методів |
|
|
|
Ні |
A11b |
|
QM |
Вивчення майбутніх потреб, що стосується професійних навичок та підготовки окремих працівників з фокусом на: |
|
|
|
Професії або групи професій |
|
|
|
Професійні навички та вміння |
|
|
|
Робочі завдання та види діяльності |
|
|
|
Офіційні кваліфікації |
A12 |
|
QM |
Професійні навички та вміння, що є важливими на найближчі декілька років |
|
|
|
Загальні навички в галузі ІТ |
|
|
|
Професійні навички в галузі ІТ |
|
|
|
Професійні навички в галузі управління |
|
|
|
Навички працювати в команді, навички працювати з клієнтами, комунікативні навички |
|
|
|
Вміння вирішувати проблеми |
|
|
|
Вміння керувати роботою офісу |
|
|
|
Знання іноземних мов |
|
|
|
Технічні, практичні або специфічні для певної роботи навички |
|
|
|
Навички усного та письмового спілкування |
|
|
|
Навички математичної та/або мовної грамотності |
|
|
|
Жодні із зазначених |
|
|
|
Не знають |
A13 |
|
QL |
Планування БПН на підприємстві приводить до письмового плану або письмової програми навчання |
A14 |
|
QL |
Річний бюджет на навчання, що включає проведення БПН |
A15 |
|
QL |
Національні, секторальні та інші угоди між соціальними партнерами, які стосуються проведення БПН |
A16a |
|
QL |
Представники/комітети персоналу, залучені до процесу управління безперервним професійним навчанням |
A16b |
|
QM |
Аспекти, з якими працюють представники/комітети персоналу |
|
|
|
Визначення цілей навчання |
|
|
|
Запровадження критеріїв для відбору учасників або спеціальних цільових груп |
|
|
|
Форма/тип навчання (наприклад, внутрішні/ зовнішні курси; інші форми навчання, такі як кероване навчання на робочому місці) |
|
|
|
Зміст навчання |
|
|
|
Бюджет навчання |
|
|
|
Вибір зовнішніх провайдерів навчання |
|
|
|
Оцінювання результатів навчання |
A17 |
|
QM |
Джерела інформації про БПН |
|
|
|
Державні інформаційні центри/служби та органи влади |
|
|
|
Приватні провайдери навчання |
|
|
|
Представники персоналу |
|
|
|
Інші |
|
|
|
Не використовує жодного з таких джерел інформації |
4. Змінні, які необхідно збирати від усіх підприємств: Характеристики БПН
Назва змінної |
Група змінних |
Тип змінної |
Опис змінної |
B1a |
Основна |
QL |
Проведення внутрішніх курсів БПН у звітному році |
B1b |
Основна |
QL |
Проведення зовнішніх курсів БПН у звітному році |
B2a |
Основна |
QL |
Проведення керованого навчання на робочому місці у звітному році |
|
|
QT |
Кількість учасників керованого навчання на робочому місці |
B2b |
Основна |
QL |
Забезпечення ротації робочих місць у звітному році |
|
|
QT |
Кількість учасників: ротацій робочих місць, обмінів, тимчасових службових переведень та навчальних поїздок |
B2c |
Основна |
QL |
Участь у конференціях/робочих групах у звітному році |
|
|
QT |
Кількість учасників у конференціях/робочих групах |
B2d |
Основна |
QL |
Участь у навчальних гуртках та гуртках контролю якості у звітному році |
|
|
QT |
Кількість учасників у навчальних гуртках та гуртках контролю якості |
B2e |
Основна |
QL |
Навчання, плановане у формі самостійного навчання/дистанційного навчання у звітному році |
|
|
QT |
Кількість учасників самостійного навчання/ дистанційного навчання |
B3 |
|
QL |
Проведення курсів БПН в році, що передував звітному року |
B4 |
|
QL |
Проведення інших форм БПН в році, що передував звітному року |
B5a |
|
QL |
Наявність внесків на БПН у звітному році |
|
|
QT |
Сума внесків на БПН (в євро) |
B5b |
|
QL |
Наявність фінансових надходжень від заходів БПН у звітному році |
|
|
QT |
Сума фінансових надходжень від заходів БПН (в євро) |
B6 |
|
QM |
Засоби, якими може скористатися підприємство |
|
|
|
Податкові пільги (скорочення бази оподаткування, звільнення від сплати податку, податкові кредити, податкові знижки, відстрочка оподаткування) |
|
|
|
Надходження з фондів на навчання (національних, регіональних, секторальних) |
|
|
|
Субвенції ЄС (наприклад, Європейського соціального фонду) |
|
|
|
Урядові субвенції |
|
|
|
Інші джерела |
|
|
|
Жодні із зазначених |
Наступні секції 5 та 6 стосуються підприємств, які проводили курси БПН у звітному році [(B1a або B1b) = ТАК].
Секція 7 стосується всіх підприємств, що проводили професійне навчання у звітному році, наприклад:
- підприємства, що проводили курси БПН у 2010 році [(B1a або B1b) = ТАК], або
- підприємства, що проводили інші форми БПН [(B2a або B2b або B2c або B2d або B2e) = ТАК].
Секція 8 стосується всіх підприємств, що не проводили професійне навчання.
5. Змінні, які необхідно збирати від підприємств, що провели курси БПН: Учасники БПН, тематика та провайдери навчання
Назва змінної |
Група змінних |
Тип змінної |
Опис змінної |
C1tot |
Ключова |
QT |
Загальна кількість учасників курсу БПН |
C2m |
|
QT |
Кількість учасників курсу БПН - чоловіки |
C2f |
|
QT |
Кількість учасників курсу БПН - жінки |
C3tot |
Ключова |
QT |
Оплачуваний робочий час (в годинах), що був витрачений на всі курси БПН |
C3i |
|
QT |
Оплачуваний робочий час (в годинах), що був витрачений на внутрішні курси БПН |
C3e |
|
QT |
Оплачуваний робочий час (в годинах), що був витрачений на зовнішні курси БПН |
C4 |
|
QT |
Частка навчальних годин, витрачених на обов’язкові курси з охорони праці та безпеки життєдіяльності |
C5 |
|
QL |
Охоплені теми |
|
|
|
Загальні навички в галузі ІТ |
|
|
|
Професійні навички в галузі ІТ |
|
|
|
Професійні навички в галузі управління |
|
|
|
Навички працювати в команді, навички працювати з клієнтами, комунікативні навички |
|
|
|
Вміння вирішувати проблеми |
|
|
|
Вміння керувати роботою офісу |
|
|
|
Знання іноземних мов |
|
|
|
Технічні, практичні або специфічні для певної роботи навички |
|
|
|
Навички усного та письмового спілкування |
|
|
|
Навички математичної та/або мовної грамотності |
|
|
|
Жодні із зазначених |
C5Main |
|
QL |
Основна тема (обсяг навчальних годин) |
C6 |
|
QL |
Провайдери (зовнішні курси) |
|
|
|
Школи, коледжі, університети та інші вищі навчальні заклади |
|
|
|
Державні навчальні заклади (фінансуються або керуються урядом; наприклад, центр освіти для дорослих) |
|
|
|
Приватні навчальні компанії |
|
|
|
Приватні компанії, основною діяльністю яких не є навчальна діяльність |
|
|
|
Асоціації роботодавців, торгові палати, секторальні органи |
|
|
|
Профспілки |
|
|
|
Інші провайдери навчання |
C6Main |
|
QL |
Основний провайдер (відповідно до обсягу навчальних годин) |
................Перейти до повного тексту