1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Регламент


18.09.2010
UA
Офіційний вісник Європейського Союзу
L 246/18
(До Розділу V "Економічне та галузеве співробітництва"
Глава 5. Статистика)
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 822/2010
від 17 вересня 2010 року
про внесення змін і доповнень до Регламенту (ЄС) № 198/2006 про імплементацію Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1552/2005 про статистику, пов'язану з професійним навчанням на підприємствах, у частині даних, які необхідно збирати, та вимог до вибірки, точності та якості
(Текст стосується ЄЕП)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Договір про функціонування Європейського Союзу,
Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1552/2005 від 7 вересня 2005 року про статистику, пов'язану з професійним навчанням на підприємствах (- 1), зокрема його статті 7(3), 8(2) та 9(4),
Оскільки:
(1) Регламент (ЄС) № 1552/2005 запроваджує спільні рамки для вироблення європейської статистики щодо професійного навчання на підприємствах.
(2) Регламент Комісії (ЄС) № 198/2006 від 3 лютого 2006 року про імплементацію Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1552/2005 про статистику, пов'язану з професійним навчанням на підприємствах (- 2), визначає конкретні дані, які необхідно збирати, стосовно підприємств, які проводять і не проводять професійне навчання, та різних форм професійного навчання, вимоги до вибірки та точності, вимоги до якості даних, які необхідно збирати, структуру звітів з якості.
(3) Після набуття чинності Регламентом (ЄС) № 1893/2006 Європейського Парламенту і Ради від 20 грудня 2006 року про запровадження статистичної класифікації видів економічної діяльності NACE (Rev.2) (- 3), необхідно ухвалити деталізовану класифікацію NACE (Rev.2) та розмір категорій, за якими можуть бути розподілені результати.
(4) Комісія повинна визначити конкретні дані, які необхідно збирати щодо підприємств, які проводять і не проводять навчання, а також різних форм професійного навчання.
(5) Необхідно ухвалити імплементаційні інструменти щодо вимог до якості даних, які підлягають збиранню та передачі для європейської статистики щодо професійного навчання на підприємствах, структуру звітів з якості та будь-які інструменти, необхідні для оцінювання та підвищення якості даних.
(6) Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 452/2008 від 23 квітня 2008 року про вироблення та розвиток статистики освіти та навчання впродовж життя (- 4) визначає новий статистичний інструмент, що стосується участі дорослих у навчанні впродовж життя.
(7) З огляду на інформацію, яка стане доступною завдяки Регламенту (ЄС) № 452/2008, а також на необхідність підвищити якість результатів обстежень стосовно професійного навчання на підприємствах, а також зменшити статистичне навантаження на підприємства, доцільно змінити систему кодифікації та вимоги до формування вибірки, точності та якості.
(8) Отже, до Регламенту (ЄС) № 198/2006 необхідно внести відповідні зміни і доповнення.
(9) Інструменти, передбачені у цьому Регламенті, відповідають висновку Комітету європейської статистичної системи,
УХВАЛИЛА ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ:
Стаття 1.
Тексти додатків I, II, III та V до Регламенту (ЄС) № 198/2006 замінити текстом у редакції, викладеній у додатку до цього Регламенту.
Стаття 2.
Цей Регламент набуває чинності на 20-й день після його публікації в Офіційному віснику Європейського Союзу.
Цей Регламент обов’язковий у повному обсязі та підлягає прямому застосуванню у всіх державах-членах.
Вчинено у Брюсселі 17 вересня 2010 року.
За Комісію
Президент
див. зображення
__________
(-1) OB L 255, 30.09.2005, с. 1.
(-2) OB L 32, 04.02.2006, с. 15.
(-3) OB L 393, 30.12.2006, с. 1.
(-4) OB L 145, 04.06.2008, с. 227.
ДОДАТОК
1. Текст додатку I до Регламенту (ЄС) № 198/2006 викласти у такій редакції:
"ДОДАТОК I
ЗМІННІ
Примітка до таблиці:
Пояснення значень "базова" та "ключова" в колонці "група змінних" наведено у додатку III. Значення "ID" означає, що змінна є "ідентифікаційною змінною" (не дозволено її пропускати). В колонці "тип змінної" значення "QL" означає "якісну змінну" типу Так/Ні, "QM" – "якісну змінну", що має багато категорій, описаних в таблиці, "QT" означає "кількісну змінну". CVT означає безперервне професійне навчання (БПН). NACE стосується економічної діяльності відповідно до класифікації видів економічної діяльності NACE Rev 2.
1. Змінні, які необхідно збирати від усіх підприємств: характеристики вибірки
Назва змінної Група змінних Тип змінної Опис змінної
COUNTRY ID Код країни
REGION ID Визначення регіону рівня NUTS 1
REFYEAR ID Базовий рік
RESPID ID ID підприємства
RESPWEIGHT ID Коефіцієнт зважування Дві десяткові позиції - необхідно використовувати "." як десятковий роздільник
RESPEXTRA1 ID Додаткова змінна 1 (див. додаток III)
RESPEXTRA2 ID Додаткова змінна 2 (див. додаток III)
RESPEXTRA3 ID Додаткова змінна 3 (див. додаток III)
SP_NACE ID План вибірки за видами економічної діяльності
SP_SIZE ID План вибірки за розміром груп
SP_NSTRA ID План формування вибірки - кількість підприємств у страті, визначеній NACE_SP та SIZE_SP, тобто населення
SP_N ID План формування вибірки - кількість підприємств, відібраних з вибіркової сукупності, у страті, визначеній NACE_SP та SIZE_SP
SP_SUB ID Показник підвибірки, що показує, чи належить підприємство до підвибірки
N_RESPST ID Кількість підприємств-респондентів у страті, визначеній NACE_SP та SIZE_SP
N_EMPREG ID Кількість найманих працівників відповідно до реєстру
INTRESP ID Показник відповіді (тип одиниці вибірки)
INTMETHOD ID Спосіб збору даних
INTLANG ID Мова збору даних
2. Змінні, які необхідно збирати від усіх підприємств: довідкові дані
Назва змінної Група змінних Тип змінної Опис змінної
A1 Основна QL Фактичний NACE CODE
A2tot Основна QT Загальна кількість найманих працівників станом на 31 грудня базового року
A2m QT Загальна кількість осіб чоловічої статі, що працюють на підприємстві станом на 31 грудня базового року
A2f QT Загальна кількість осіб жіночої статі, що працюють на підприємстві станом на 31 грудня базового року
A3 Ключова QT Загальна кількість найманих працівників станом на 31 грудня попереднього року
A4 Ключова QT Загальна кількість годин, відпрацьованих у звітному році найманими працівниками
A5 Ключова QT Загальні витрати на оплату праці (прямі та непрямі) для всіх найманих працівників у базовому році
A6 QL Впровадження будь-яких нових або значною мірою удосконалених продуктів або послуг, або методів виробництва чи постачання продуктів та надання послуг протягом звітного року.
3. Змінні, які необхідно збирати від усіх підприємств: Стратегії БПН
Назва змінної Група змінних Тип змінної Опис змінної
A7 QL Власний або спільний навчальний центр
A8 QL Особа або підрозділ на підприємстві, що несе відповідальність за організацію БПН
A9 QL Оцінка майбутніх кваліфікаційних потреб підприємства
A10 QM Реагування на майбутні потреби через
Безперервне професійне навчання персоналу, який вже працює
Набір нового персоналу з належною кваліфікацією, професійними навичками та вміннями
Набір нового персоналу, поєднаний зі спеціальним навчанням
Внутрішню реорганізацію для кращого використання наявних професійних навичок та вмінь
A11a QM Вивчення майбутніх потреб, що стосується професійних навичок та навчання окремих працівників
Так, головним чином шляхом використання структурованих співбесід
Так, але, головним чином, шляхом використання інших методів
Ні
A11b QM Вивчення майбутніх потреб, що стосується професійних навичок та підготовки окремих працівників з фокусом на:
Професії або групи професій
Професійні навички та вміння
Робочі завдання та види діяльності
Офіційні кваліфікації
A12 QM Професійні навички та вміння, що є важливими на найближчі декілька років
Загальні навички в галузі ІТ
Професійні навички в галузі ІТ
Професійні навички в галузі управління
Навички працювати в команді, навички працювати з клієнтами, комунікативні навички
Вміння вирішувати проблеми
Вміння керувати роботою офісу
Знання іноземних мов
Технічні, практичні або специфічні для певної роботи навички
Навички усного та письмового спілкування
Навички математичної та/або мовної грамотності
Жодні із зазначених
Не знають
A13 QL Планування БПН на підприємстві приводить до письмового плану або письмової програми навчання
A14 QL Річний бюджет на навчання, що включає проведення БПН
A15 QL Національні, секторальні та інші угоди між соціальними партнерами, які стосуються проведення БПН
A16a QL Представники/комітети персоналу, залучені до процесу управління безперервним професійним навчанням
A16b QM Аспекти, з якими працюють представники/комітети персоналу
Визначення цілей навчання
Запровадження критеріїв для відбору учасників або спеціальних цільових груп
Форма/тип навчання (наприклад, внутрішні/ зовнішні курси; інші форми навчання, такі як кероване навчання на робочому місці)
Зміст навчання
Бюджет навчання
Вибір зовнішніх провайдерів навчання
Оцінювання результатів навчання
A17 QM Джерела інформації про БПН
Державні інформаційні центри/служби та органи влади
Приватні провайдери навчання
Представники персоналу
Інші
Не використовує жодного з таких джерел інформації
4. Змінні, які необхідно збирати від усіх підприємств: Характеристики БПН
Назва змінної Група змінних Тип змінної Опис змінної
B1a Основна QL Проведення внутрішніх курсів БПН у звітному році
B1b Основна QL Проведення зовнішніх курсів БПН у звітному році
B2a Основна QL Проведення керованого навчання на робочому місці у звітному році
QT Кількість учасників керованого навчання на робочому місці
B2b Основна QL Забезпечення ротації робочих місць у звітному році
QT Кількість учасників: ротацій робочих місць, обмінів, тимчасових службових переведень та навчальних поїздок
B2c Основна QL Участь у конференціях/робочих групах у звітному році
QT Кількість учасників у конференціях/робочих групах
B2d Основна QL Участь у навчальних гуртках та гуртках контролю якості у звітному році
QT Кількість учасників у навчальних гуртках та гуртках контролю якості
B2e Основна QL Навчання, плановане у формі самостійного навчання/дистанційного навчання у звітному році
QT Кількість учасників самостійного навчання/ дистанційного навчання
B3 QL Проведення курсів БПН в році, що передував звітному року
B4 QL Проведення інших форм БПН в році, що передував звітному року
B5a QL Наявність внесків на БПН у звітному році
QT Сума внесків на БПН (в євро)
B5b QL Наявність фінансових надходжень від заходів БПН у звітному році
QT Сума фінансових надходжень від заходів БПН (в євро)
B6 QM Засоби, якими може скористатися підприємство
Податкові пільги (скорочення бази оподаткування, звільнення від сплати податку, податкові кредити, податкові знижки, відстрочка оподаткування)
Надходження з фондів на навчання (національних, регіональних, секторальних)
Субвенції ЄС (наприклад, Європейського соціального фонду)
Урядові субвенції
Інші джерела
Жодні із зазначених
Наступні секції 5 та 6 стосуються підприємств, які проводили курси БПН у звітному році [(B1a або B1b) = ТАК].
Секція 7 стосується всіх підприємств, що проводили професійне навчання у звітному році, наприклад:
- підприємства, що проводили курси БПН у 2010 році [(B1a або B1b) = ТАК], або
- підприємства, що проводили інші форми БПН [(B2a або B2b або B2c або B2d або B2e) = ТАК].
Секція 8 стосується всіх підприємств, що не проводили професійне навчання.
5. Змінні, які необхідно збирати від підприємств, що провели курси БПН: Учасники БПН, тематика та провайдери навчання
Назва змінної Група змінних Тип змінної Опис змінної
C1tot Ключова QT Загальна кількість учасників курсу БПН
C2m QT Кількість учасників курсу БПН - чоловіки
C2f QT Кількість учасників курсу БПН - жінки
C3tot Ключова QT Оплачуваний робочий час (в годинах), що був витрачений на всі курси БПН
C3i QT Оплачуваний робочий час (в годинах), що був витрачений на внутрішні курси БПН
C3e QT Оплачуваний робочий час (в годинах), що був витрачений на зовнішні курси БПН
C4 QT Частка навчальних годин, витрачених на обов’язкові курси з охорони праці та безпеки життєдіяльності
C5 QL Охоплені теми
Загальні навички в галузі ІТ
Професійні навички в галузі ІТ
Професійні навички в галузі управління
Навички працювати в команді, навички працювати з клієнтами, комунікативні навички
Вміння вирішувати проблеми
Вміння керувати роботою офісу
Знання іноземних мов
Технічні, практичні або специфічні для певної роботи навички
Навички усного та письмового спілкування
Навички математичної та/або мовної грамотності
Жодні із зазначених
C5Main QL Основна тема (обсяг навчальних годин)
C6 QL Провайдери (зовнішні курси)
Школи, коледжі, університети та інші вищі навчальні заклади
Державні навчальні заклади (фінансуються або керуються урядом; наприклад, центр освіти для дорослих)
Приватні навчальні компанії
Приватні компанії, основною діяльністю яких не є навчальна діяльність
Асоціації роботодавців, торгові палати, секторальні органи
Профспілки
Інші провайдери навчання
C6Main QL Основний провайдер (відповідно до обсягу навчальних годин)

................
Перейти до повного тексту