1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Регламент


31.03.2017 UA Офіційний вісник Європейського Союзу L 87/124
(До Розділу ІV "Торгівля і питання, пов'язані з торгівлею" Глава 6. Заснування підприємницької діяльності, торгівля послугами та електронна торгівля)
ДЕЛЕГОВАНИЙ РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) 2017/570
від 26 травня 2016 року на доповнення Директиви Європейського Парламенту і Ради 2014/65/ЄС про ринки фінансових інструментів стосовно регуляторних технічних стандартів для визначення істотного ринку з точки зору ліквідності стосовно надання повідомлень про тимчасове призупинення торгів
(Текст стосується ЄЕП)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Договір про функціонування Європейського Союзу,
Беручи до уваги Директиву Європейського Парламенту і Ради 2014/65/ЄС від 15 травня 2014 року про ринки фінансових інструментів і про внесення змін і доповнень до Директиви 2002/92/ЄС та до Директиви 2011/61/ЄС (-1), зокрема її статтю 48(12)(e),
Оскільки:
(1) Необхідно уточнити, які регульовані ринки слід вважати істотними з точки зору ліквідності для кожного типу фінансових інструментів, щоб забезпечити наявність на таких ринках належних систем та процедур для повідомлення компетентних органів про тимчасове призупинення торгів.
(2) Директива 2014/65/ЄС розширює застосування вимог, що стосуються призупинення торгів, до багатосторонніх систем торгів та організованих систем торгів, тому важливо забезпечити охоплення фінансових інструментів, торги якими здійснюються в таких системах, цими регуляторними технічними стандартами.
(3) Важливо забезпечити пропорційне застосування вимоги щодо повідомлення. Після отримання повідомлення про тимчасове призупинення торгів компетентний орган зобов'язаний визначити, чи повинне таке повідомлення бути поширене серед решти суб'єктів ринку, а також, за необхідності, координувати відповідь в масштабах всього ринку. Для обмеження адміністративного навантаження на торговельні майданчики обов'язок повідомляти про призупинення торгів необхідно покласти лише на ті торговельні майданчики, що мають найбільший потенціал на ринку.
(4) Для пайових і подібних до них фінансових інструментів істотним ринком з точки зору ліквідності повинен бути торговельний майданчик з найбільшим обігом зазначеного фінансового інструменту в межах Союзу, оскільки такий торговельний майданчик має найбільший потенціал для впливу на весь ринок у разі призупинення торгів.
(5) Для непайових фінансових інструментів істотним ринком з точки зору ліквідності повинен бути регульований ринок, де зазначений фінансовий інструмент був вперше допущений до торгів. Якщо непайовий фінансовий інструмент не допущено до торгів на регульованому ринку, істотним ринком з точки зору ліквідності повинен бути торговельний майданчик, де такий інструмент був вперше предметом торгів. Це повинно забезпечити визначеність для низки комплексних фінансових інструментів шляхом встановлення простого орієнтиру для торговельного майданчика, події на якому мають значний вплив, з точки зору ліквідності, на інші ринки, які здійснюють торги таким самим фінансовим інструментом, як правило, через значну частку з точки зору обсягів торгів таким інструментом на такому торговельному майданчику.

................
Перейти до повного тексту