1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Регламент


02013R0617 - UA - 09.01.2017 - 001.001
Цей документ слугує суто засобом документування і не має юридичної сили. Установи Союзу не несуть жодної відповідальності за його зміст. Автентичні версії відповідних актів, включно з їхніми преамбулами, опубліковані в Офіційному віснику Європейського Союзу і доступні на EUR-Lex.
(До Розділу IV "Торгівля і питання, пов’язані з торгівлею"
Глава 3. Технічні бар’єри у торгівлі)
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 617/2013
від 26 червня 2013 року
про імплементацію Директиви Європейського Парламенту і Ради 2009/125/ЄС стосовно вимог до екодизайну для комп’ютерів і комп’ютерних серверів
(Текст стосується ЄЕП)
(OB L 175, 27.06.2013, с. 13)
Зі змінами та доповненнями, внесеними:
Офіційний вісник
сторінка дата
РЕГЛАМЕНТОМ КОМІСІЇ (ЄС) 2016/2282 від 30 листопада 2016 року L 346 51 20.12.2016
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 617/2013
від 26 червня 2013 року
про імплементацію Директиви Європейського Парламенту і Ради 2009/125/ЄС стосовно вимог до екодизайну для комп’ютерів і комп’ютерних серверів
( Див. текст )
(Текст стосується ЄЕП)
Стаття 1. Предмет і сфера застосування
1. У цьому Регламенті встановлено вимоги до екодизайну для введення в обіг комп’ютерів і комп’ютерних серверів.
2. Цей Регламент застосовується до таких продуктів, які можуть працювати безпосередньо від змінного струму у мережі, у тому числі від зовнішнього або внутрішнього джерела живлення:
(a) настільних комп’ютерів;
(b) інтегрованих настільних комп’ютерів;
(c) ноутбуків (у тому числі планшетних комп’ютерів, планшетних комп’ютерів-трансформерів і мобільних тонких клієнтів);
(d) настільних тонких клієнтів;
(e) робочих станцій;
(f) мобільних робочих станцій;
(g) малих серверів;
(h) комп’ютерних серверів.
3. Цей Регламент не застосовується до таких груп продуктів:
(a) блейд-системи та її компоненти;
(b) серверні пристрої;
(c) багатовузлові сервери;
(d) комп’ютерні сервери з більше ніж чотирма процесорними роз’ємами;
(e) ігрові консолі;
(f) док-станції.
Стаття 2. Терміни та означення
Застосовують такі терміни та означення:
(1) "Комп’ютер" означає пристрій, який виконує логічні операції та опрацьовує дані, здатний використовувати пристрої введення та виводити інформацію на монітор і зазвичай містить центральний процесор (ЦП) для виконання операцій. За відсутності ЦП пристрій повинен виконувати функцію шлюзу клієнта до комп’ютерного серверу, який працює як блок опрацювання даних;
(2) "Комп’ютерний сервер" означає комп’ютерний продукт, який надає послуги та керує мережевими ресурсами для клієнтських пристроїв, таких як настільні комп’ютери, ноутбуки, настільні тонкі клієнти, ІР-телефони або інші комп’ютерні сервери. Комп’ютерний сервер зазвичай вводять в обіг для використання в центрах опрацювання даних і в офісних/корпоративних середовищах. Доступ до сервера як правило, здійснюється через мережеві з'єднання, а не за допомогою прямих пристроїв вводу користувача, таких як клавіатура або миша;
Комп’ютерний сервер має такі характеристики:
(a) розроблений для підтримки комп’ютерних серверних операційних систем (ОС) та/або гіпервізорів і призначений для запуску корпоративних програм, установлених користувачем;
(b) підтримує код виправлення помилок (ЕСС) та/або буферну пам’ять (у тому числі як буферизовані двосторонні модулі пам’яті (DIMM), так і буферизовані на платі конфігурації (ВОВ);
(c) введений в обіг з одним або декількома джерелами живлення AC-DC;
(d) усі процесори мають доступ до спільної системної пам’яті і є незалежно видимими для однієї ОС або гіпервізора;
(3) "Зовнішнє джерело живлення" означає пристрій, який має такі характеристики:
(a) розроблений, щоб перетворювати вхідний змінний струм (AC) від мережі у вихідний постійний струм (DC) або змінний струм нижчої напруги;
(b) здатний одночасно перетворювати тільки в один постійний або змінний струм з однією вихідною напругою;
(c) призначений для використання з окремим пристроєм, який становить основне навантаження;
(d) міститься в фізичному корпусі, відокремленому від пристрою, який становить основне навантаження;
(e) підключений до пристрою, який становить основне навантаження, через рознімне або жорстке штекерно-гніздове електричне з’єднання, кабель, жильник або інший електропровід; та
(f) має заявлену виробником вихідну потужність, що не перевищує 250 Вт;
(4) "Внутрішнє джерело живлення" означає компонент, розроблений для перетворення напруги змінного струму від мережі у напругу(и) постійного струму для цілей живлення комп’ютера або комп’ютерного сервера і має такі характеристики:
(a) міститься в корпусі комп’ютера або сервера, але відокремлений від материнської плати комп’ютера або сервера;
(b) джерело живлення підключено до мережі за допомогою одного кабелю без проміжних електричних ланцюгів між джерелом живлення і мережею; та
(c) усі підключення живлення від джерела живлення до компонентів комп’ютера або сервера, за винятком підключення постійного струму до монітора в інтегрованому настільному комп’ютері, знаходяться всередині корпусу комп’ютера.
Внутрішні перетворювачі постійного струму (DC-DC), які використовують для перетворення однієї напруги постійного струму від зовнішнього джерела живлення у кілька напруг для використання комп’ютером або комп’ютерним сервером, не вважаються внутрішніми джерелами живлення;
(5) "Настільний комп’ютер" означає комп’ютер, основний блок якого призначений для розміщення у постійному місці, не спроектований для портативності і призначений для використання із зовнішнім монітором та зовнішніми периферійними пристроями, такими як клавіатура та миша.
Для цілей цього Регламенту визначено такі категорії настільних комп’ютерів:
(a) настільний комп’ютер категорії А означає настільний комп’ютер, який не відповідає означенню настільних комп’ютерів категорії В, С або D;
(b) настільний комп’ютер категорії В означає настільний комп’ютер з:
(i) двома фізичними ядрами в ЦП; та
(ii) щонайменше двома гігабайтами (Гб) системної пам’яті;
(c) настільний комп’ютер категорії С означає настільний комп’ютер з:
(i) трьома або більше фізичними ядрами в ЦП; та
(ii) конфігурацією щонайменше однієї з таких двох характеристик:
- щонайменше два гігабайти (Гб) системної пам’яті та/або
- дискретна відеокарта (dGfx);
(d) настільний комп’ютер категорії D означає настільний комп’ютер з:
(i) щонайменше чотирма фізичними ядрами в ЦП; та
(ii) конфігурацією щонайменше однієї з таких двох характеристик:
- щонайменше чотири гігабайти (Гб) системної пам’яті та/або
- дискретна відеокарта (dGfx), яка відповідає класифікації G3 (з розрядністю буфера кадру > 128-bit), G4, G5, G6 або G7;
(6) "Інтегрований настільний комп’ютер" означає комп’ютер, у якому комп’ютер і монітор функціонують як один пристрій, який живиться змінним струмом через один кабель. Є два типи інтегрованих настільних комп’ютерів: (1) продукт, у якому монітор і комп’ютер фізично об’єднані в один пристрій; або (2) продукт, у якому монітор відокремлений від комп’ютера, але підключений до основного шасі за допомогою кабелю живлення постійного струму (DC). Інтегрований настільний комп’ютер призначений для розміщення у постійному місці і не спроектований для портативності. Інтегровані настільні комп’ютери первинно не призначені для відображення та отримання аудіовізуальних сигналів.
Для цілей цього Регламенту визначено такі категорії інтегрованих настільних комп’ютерів:
(a) інтегрований настільний комп’ютер категорії А означає інтегрований настільний комп’ютер, який не відповідає означенню інтегрованих настільних комп’ютерів категорії В, С або D;
(b) інтегрований настільний комп’ютер категорії В означає інтегрований настільний комп’ютер з:
(i) двома фізичними ядрами в ЦП; та
(ii) щонайменше двома гігабайтами (Гб) системної пам’яті;
(c) інтегрований настільний комп’ютер категорії С означає інтегрований настільний комп’ютер з:
(i) трьома або більше фізичними ядрами в ЦП; та
(ii) конфігурацією щонайменше однієї з таких двох характеристик:
- щонайменше два гігабайти (Гб) системної пам’яті та/або
- дискретна відеокарта (dGfx);
(d) інтегрований настільний комп’ютер категорії D означає інтегрований настільний комп’ютер з:
(i) щонайменше чотирма фізичними ядрами в ЦП; та
(ii) конфігурацією щонайменше однієї з таких двох характеристик:
- щонайменше чотири гігабайти (Гб) системної пам’яті та/або
- дискретна відеокарта (dGfx), яка відповідає класифікації G3 (з розрядністю буфера кадру > 128-bit), G4, G5, G6 або G7;
(7) "Ноутбук" означає комп’ютер, спеціально розроблений для портативності, який може працювати протягом тривалих періодів часу або з прямим підключенням до джерела змінного струму, або без нього. Ноутбуки оснащені вбудованим монітором з діагоналлю екрану щонайменше 22,86 см (9 дюймів) і здатні працювати з живленням від вбудованого акумулятора або від іншого портативного джерела живлення.
Ноутбуки охоплюють також такі підтипи:
(a) "Планшетний комп’ютер" означає продукт, який є типом ноутбука, що містить як під'єднаний сенсорний екран, так і під'єднану фізичну клавіатуру;
(b) "Планшетний комп’ютер-трансформер" означає тип ноутбука, що містить вбудований сенсорний екран, але не має постійно під'єднаної фізичної клавіатури;
(c) "Мобільний тонкий клієнт" означає тип ноутбука, який потребує підключення до віддалених обчислювальних ресурсів (наприклад, комп’ютерного сервера, віддаленої робочої станції) для отримання основних функціональних можливостей і не має дискових носіїв інформації як невід'ємної частини продукту.
Для цілей цього Регламенту визначено такі категорії ноутбуків:
(a) ноутбук категорії А означає ноутбук, який не відповідає означенню ноутбуків категорії В, С або D;
(b) ноутбук категорії В означає ноутбук з щонайменше однією дискретною відеокартою (dGfx);
(c) ноутбук категорії С означає ноутбук з щонайменше такими характеристиками:



(a)

щонайменше два фізичні ядра в ЦП;



(b)

щонайменше два гігабайти (Гб) системної пам’яті; та



(c)

дискретна відеокарта (dGfx), яка відповідає класифікації G3 (з розрядністю буфера кадру > 128-bit), G4, G5, G6 або G7;
Продукти, які в іншому разі підпадають під означення ноутбуків, але мають споживану потужність у стані бездіяльності менше 6 Вт, не вважаються ноутбуками для цілей цього Регламенту;
(8) "Настільний тонкий клієнт" означає комп’ютер, який потребує підключення до віддалених обчислювальних ресурсів (наприклад, комп’ютерного сервера, віддаленої робочої станції) для отримання основних функціональних можливостей і не має дискових носіїв інформації як невід'ємної частини продукту. Основний блок настільного тонкого клієнта повинен бути призначений для використання в постійному місці (наприклад, на письмовому столі), а не для портативності. Настільні тонкі клієнти можуть виводити інформацію як на зовнішній, так і на внутрішній монітор, якщо продукт має такий монітор;
(9) "Робоча станція" означає високопродуктивний комп’ютер, який призначений для використання одним користувачем і який здебільшого використовується для графіки, автоматизованого проектування, розробки програмного забезпечення, фінансових і наукових програм серед інших завдань, що потребують ресурсоємних обчислень, і має такі характеристики:
(a) середній наробіток між відмовами (MTBF) щонайменше 15 000 годин;
(b) код виправлення помилок (ЕСС) та/або буферну пам’ять;
(c) відповідає трьом з п’яти таких параметрів:



(1)

має додаткову підтримку електроживлення для високопродуктивної графіки (тобто, додаткове джерело живлення з 6-контактним 12 В взаємозв'язком периферійних компонентів (РСІ)-Е);



(2)

її систему підключено до шини більше РСІ-Е х4 на материнській платі, на додаток до графічного слоту (слотів) та/або підтримки РСІ-Х;



(3)

не підтримує графіку з рівномірним доступом до пам’яті (UMA);

(4)

містить п’ять або більше слотів РСІ, РСІ-Е або РСІ-Х;

(5)

здатна здійснювати багатопроцесорну підтримку для двох або більше процесорів (повинна фізично підтримувати окремі пакети/ роз’єми процесорів, тобто не є такою, що підтримує єдиний багатоядерний процесор);
(10) "Мобільна робоча станція" означає високопродуктивний комп’ютер, який призначений для використання одним користувачем і здебільшого використовується для графіки, автоматизованого проектування, розробки програмного забезпечення, фінансових та наукових програм серед інших завдань, що потребують ресурсоємних обчислень, за винятком комп’ютерних ігор, і який спеціально розроблений для портативності та може працювати протягом тривалого періоду часу або з прямим підключенням до джерела змінного струму, або без нього. Мобільні робочі станції оснащені вбудованим монітором і здатні працювати з вбудованим акумулятором або іншим портативним джерелом живлення. Більшість мобільних робочих станцій використовують зовнішній блок живлення і мають вбудовану клавіатуру та вказівний пристрій.
Мобільна робоча станція має такі характеристики:
(a) середній наробіток між відмовами (MTBT) щонайменше 13 000 годин;
(b) має мінімум одну дискретну відеокарту (dGfx), яка відповідає класифікації G3 (з розрядністю буфера кадру > 128-bit), G4, G5, G6 або G7;
(c) підтримує три або більше внутрішніх пристроїв зберігання даних;
(d) підтримує щонайменше 32 Гб системної пам’яті;
(11) "Малий сервер" означає тип комп’ютера, який зазвичай використовує компоненти настільного комп’ютера у форм-факторі настільного ПК, але призначений передусім бути хостом зберігання даних для інших комп’ютерів та виконувати такі функції, як надання послуг мережевої інфраструктури та хостинг даних/медіа, і який має такі характеристики:
(a) знаходиться на підставці, вежі або іншому форм-факторі, подібному до таких настільних комп’ютерів, таким чином, що вся обробка, зберігання та взаємодія даних з мережею відбувається в одному корпусі;
(b) призначений для роботи 24 години на добу, 7 днів на тиждень;
(c) призначений передусім для роботи в одночасному багатокористувацькому середовищі, що обслуговує декількох користувачів через мережеві клієнтські установки;
(d) якщо введений в обіг з операційною системою, то операційну систему призначено для домашніх серверів або малопотужних серверних програм;
(e) не вводиться в обіг з дискретною відеокартою (dGfx), що відповідає будь-якій класифікації, крім G1;
(12) "Блейд-система та її компоненти" означає систему, яка складається з корпусу ("блейд-шасі"), у який вставляються різні типи блейд-накопичувачів і серверів. Корпус забезпечує спільні ресурси, від яких залежить робота серверів і накопичувачів. Блейд-системи спроектовані як модульна конструкція, що поєднує декілька комп'ютерних серверів або накопичувачів в єдиному корпусі, і призначені для того, щоб технічні фахівці могли легко додавати або замінювати (гаряча заміна) блейди (наприклад, блейд-сервери) на місці;
(13) "Серверний пристрій" означає комп’ютерний сервер разом з попередньо встановленою операційною системою та прикладним програмним забезпеченням, що використовується для виконання призначеної функції або серії тісно пов’язаних функцій. Серверний пристрій надає послуги через одну мережу або декілька мереж, і, як правило, керування ним здійснюється через веб-інтерфейс або інтерфейс командного рядка. Апаратні та програмні конфігурації серверного пристрою налаштовуються постачальником для виконання конкретного завдання, у тому числі пов'язаного з мережею або пам'яттю, і їх не призначено для роботи з програмним забезпеченням, встановленим кінцевим користувачем;
(14) "Багатовузловий сервер" означає систему, яка складається з корпусу, що містить два або більше незалежних комп'ютерних серверів (або вузлів), що використовують одне спільне джерело живлення або більше. Сукупна для всіх вузлів електроенергія розподіляється через спільне джерело (джерела) живлення. Багатовузловий сервер розроблений та сконструйований як єдиний корпус і не призначений для гарячої заміни;
(15) "Двовузловий сервер" означає поширену конфігурацію багатовузлового сервера, яка складається з двох серверних вузлів;
(16) "Комп’ютерний сервер з більше ніж чотирма процесорними роз’ємами" означає комп’ютерний сервер, який містить більше чотирьох інтерфейсів, призначених для встановлення процесора;
(17) "Ігрова консоль" означає автономний пристрій, що живиться від мережі і основною функцією якого є забезпечення можливості грати у відеоігри. Ігрова консоль, як правило, призначена для забезпечення виведення інформації на зовнішній монітор, який слугує головним монітором для ігрових цілей. Ігрові консолі зазвичай містять центральний процесор (ЦП), системну пам’ять і графічний процесор (процесори) (GPU) і можуть містити жорсткі диски або інші варіанти внутрішньої пам’яті, а також оптичні дисководи. Ігрові консолі зазвичай використовують ручні контролери або інші інтерактивні контролери як основний пристрій вводу замість зовнішньої клавіатури чи миші. Ігрові консолі зазвичай не містять звичайних операційних систем ПК, а використовують натомість операційні системи, спеціально розроблені для консолей. Портативні ігрові пристрої з вбудованим монітором як основним монітором для відеоігор, які в основному працюють на вбудованому акумуляторі або іншому портативному джерелі живлення, а не через пряме підключення до джерела змінного струму, вважаються типом ігрової консолі;
(18) "Док-станція" означає дискретний прилад, призначений для підключення до комп’ютера для виконання таких функцій, як розширення можливостей підключення або консолідація підключень до периферійних пристроїв. Док-станції також можуть використовуватися для спрощення заряджання внутрішніх акумуляторів у підключеному комп’ютері;
(19) "Центральний процесор (ЦП)" означає компонент комп’ютера, який керує тлумаченням і виконанням інструкцій. Центральні процесори можуть містити один або більше фізичних процесорів, відомих як "ядра виконання команд". Ядро виконання команд означає фізично присутній процесор. Додаткові "віртуальні" або "логічні" процесори, похідні від одного або більше ядер виконання команд, не є фізичними ядрами. Пакет процесора, що займає єдиний фізичний роз’єм ЦП, може містити більше ніж одне ядро виконання команд. Сукупна кількість ядер виконання команд у ЦП є сумою ядер виконання команд, які забезпечують пристрої, підключені до всіх фізичних роз’ємів ЦП;
(20) "Дискретна відеокарта" (dGfx) означає дискретний внутрішній компонент, що містить один або більше графічних процесорів (GPU) з інтерфейсом контроллера локальної пам’яті та локальної графічної пам’яті і підпадає під одну з таких категорій:
(a) G1 (FB_BW Ј 16);
(b) G2 (16 < FB_BW Ј 32);
(c) G3 (32 < FB_BW Ј 64);
(d) G4 (64 < FB_BW Ј 96);
(e) G5 (96 < FB_BW Ј 128);
(f) G6 (FB_BW > 128 (з розрядністю буфера кадру < 192-bit));
g) G7 (FB_BW > 128 (з розрядністю буфера кадру < 192-bit));
"Пропускна здатність буфера кадру" (FВ_BW) означає обсяг даних, який опрацьовують за секунду всі графічні процесори на dGfx, і розраховується за такою формулою:
Frame buffer bandwidth = (Data Rate x Data Width) / (8 x 1000)
Де:
(a) пропускна здатність буфера кадру виражається в гігабайтах за секунду (Гб/с);
(b) швидкість передачі даних - це ефективна частота даних пам’яті в МГц;
(c) розрядність даних - розрядність даних буфера кадру пам’яті (FB), виражена в бітах (b);
(d) "8" переводить результати розрахунку в байти;
(e) ділення на 1000 переводить мегабайти в гігабайти;
(21) "Внутрішня пам’ять" означає внутрішній компонент комп’ютера, який забезпечує незмінне зберігання даних;
(22) "Тип продукту" означає настільний комп’ютер, інтегрований настільний комп’ютер, ноутбук, настільний тонкий клієнт, робочу станцію, мобільну робочу станцію, малий сервер, комп’ютерний сервер, блейд-систему та її компоненти, багатовузловий сервер, серверний пристрій, ігрову консоль, док-станцію, внутрішнє або зовнішнє джерело живлення;

................
Перейти до повного тексту