1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


ТЕХНІЧНА УГОДА
між Міністерством охорони краю Литовської Республіки, Міністерством національної оборони Республіки Польща та Міністерством оборони України щодо детальних аспектів функціонування спільної військової частини та її командування
Дата підписання: 24.07.2015
Дата набрання чинності для України: 24.07.2015
Міністерство охорони краю Литовської Республіки, Міністерство національної оборони Республіки Польща та Міністерство оборони України (далі - Виконавчі відомства);
беручи до уваги положення Угоди між Урядом Литовської Республіки, Урядом Республіки Польща та Кабінетом Міністрів України стосовно створення спільної військової частини , учиненої у м. Варшаві 19 вересня 2014 року (далі - Угода);
домовилися про таке:
Стаття 1
СКОРОЧЕННЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1. Усі скорочення та визначення, які викладені в Угоді, також безпосередньо застосовуються до цієї Технічної угоди (далі - ТУ).
2. Наступні скорочення та визначення також застосовуватимуться до цієї ТУ:
1) БФГ - бюджетно-фінансова група, як визначено у пункті 3 статті 13 цієї ТУ;
2) ПОС - початкова оперативна спроможність;
3) ПвОС - повна оперативна спроможність;
4) КГ - координаційна група, як визначено у статті 5 Угоди ;
5) ОПВ - об'єднаний перелік вимог - спільний перелік засобів разом із організаційно-штатною структурою командування Бригади та національними компонентами, що входять до складу Бригади;
6) Національний(і) компонент(и) - військові підрозділи Литовської Республіки, Республіки Польща та України, які входять до складу Бригади;
7) Батальйон управління - військовий підрозділ тактичного рівня, який призначений для забезпечення діяльності командування Бригади;
8) БКВП - багатонаціональний компонент військової поліції, як визначено у пункті 1 статті 9 цієї ТУ;
Стаття 2
ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ
1. Метою цієї ТУ є - визначення структури, кількості особового складу, озброєння та обладнання, принципів підготовки та проведення тренувань (навчань), командування та управління, комплектування, ротації та інших детальних аспектів функціонування Бригади та її командування з метою виконання завдань, визначених Виконавчими відомствами.
2. Положення цієї ТУ повинні відповідати законодавствам Литовської Республіки, Республіки Польща та України, а також міжнародному праву. У разі виникнення будь-яких суперечностей між положеннями цієї ТУ та зазначеними національними законодавствами або чинними міжнародними договорами, учасниками яких є Сторони, переважну силу матимуть останні. У разі виникнення таких суперечностей Виконавчі відомства повинні повідомляти одне одного у письмовій формі про ці суперечності.
Стаття 3
КООРДИНАЦІЙНА ГРУПА
1. КГ здійснює вище керівництво щодо командування Бригади.
2. КГ складається з 6 осіб, які призначаються Виконавчими відомствами на рівнопропорційній основі.
3. КГ затверджує щорічний бюджет командування Бригади, а також організаційні, фінансові, навчальні, тренувальні, логістичні та будь-які інші плани, необхідні для функціонування Бригади, які розробляються та подаються командуванням Бригади на розгляд.
4. КГ має право створювати робочі групи з метою вирішення специфічних питань, пов'язаних з діяльністю Бригади. До складу таких робочих груп входять представники Виконавчих відомств та командування Бригади.
5. КГ збирається щоквартально у попередньо погодженому місці. У разі необхідності, вона може збиратися позачергово.
6. Посада Голови КГ щорічно заміщується на ротаційній основі між Виконавчими відомствами сторін - підписантів цієї ТУ.
7. КГ за погодженням із відповідними компетентними органами безпеки держав Сторін Угоди:
1) забезпечує належне виконання положень загальних виконавчих розпоряджень;
2) аналізує пропозиції щодо змін до загальних виконавчих розпоряджень.
Стаття 4
ЗАСТОСУВАННЯ ЗАГАЛЬНИХ ВИКОНАВЧИХ РОЗПОРЯДЖЕНЬ
Застосування загальних виконавчих розпоряджень контролюється визначеними представниками відповідних компетентних органів держав Сторін Угоди шляхом проведення тристоронніх інспекцій, які будуть здійснюватися щонайменше раз на три роки.
Стаття 5
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ШТАТНА СТРУКТУРА
1. Організаційно-штатна структура та комплектування командування Бригади визначається в ОПВ.
2. Перелік національних компонентів, виділених до складу Бригади, визначається в ОПВ.
3. Національні компоненти, виділені до складу Бригади, формуються відповідно до внутрішніх організаційно-штатних структур збройних сил Литовської Республіки, Республіки Польща та України.
4. Командування Бригади повинно досягнути ПОС не пізніше ніж через 6 місяців після підписання цієї ТУ та ПвОС не пізніше ніж через 12 місяців після досягнення ПОС. ПвОС командування Бригади перевіряються шляхом проведення міжнародної сертифікації у терміни, визначені КГ.
Стаття 6
КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА РОТАЦІЯ КОМАНДУВАННЯ БРИГАДИ
1. Ротація посади командира Бригади, заступника командира Бригади та начальника штабу Бригади здійснюється між Литовською Республікою, Республікою Польща та Україною згідно з штатним розписом та графіком ротації, визначеним в ОПВ.
2. Термін перебування на усіх посадах командування Бригади становить три роки.
3. Виконавчі відомства несуть відповідальність за призначення на виділені посади особового складу, який відповідає вимогам штатного розпису, визначеним в ОПВ.
4. Посадові обов'язки керівних посад командування Бригади затверджуються КГ. Посадові обов'язки для усіх інших посад затверджуються командиром Бригади.
5. Процедура комплектування посад у складі командування Бригади розпочнеться протягом двох місяців після підписання цієї ТУ.
Стаття 7
УПРАВЛІННЯ
1. Голова КГ здійснює оперативне командування Бригадою через командира Бригади, за виключенням періоду розгортання для участі в операціях. Порядок підпорядкування національних компонентів залишається у віданні компетентних військових органів Литовської Республіки, Республіки Польща та України.
2. Усі рішення, які стосуються Бригади, приймаються під час засідань КГ.
3. Під час спільних навчань, тренувань, підготовки та участі в операціях командир Бригади та визначений особовий склад уповноважені командувати підпорядкованими національними компонентами Бригади.
4. Передача повноважень командиру Бригади відбувається не пізніше прибуття національних компонентів до району проведення операції або місця спільного тренування чи навчання. Виконавчі відомства надають письмові підтвердження передачі повноважень командиру Бригади.
5. Усі національні компоненти залишаються в структурі національних збройних сил Литовської Республіки, Республіки Польща та України. Відповідно до військових статутів, тактичне командування передається командиру Бригади.
6. У разі розгортання Бригади для проведення операції, оперативне командування передається визначеному командиру операції. В межах національного порядку підпорядкування, структурні підрозділи Бригади підпорядковуються уповноваженим національним командирам, відповідальним за управління силами, розгорнутими для проведення операції.
7. Польський елемент військової поліції організаційно підпорядковується командиру Бригади, але залишається під загальним управлінням командування польської військової поліції у межах своєї компетенції.
Стаття 8
ЛОГІСТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
1. Логістичне забезпечення командування Бригади інтегроване до загальної системи логістичного забезпечення гарнізонного рівня. Постачання та надання послуг здійснюються відповідно до системи логістичного забезпечення гарнізону або цивільними підрядниками.
2. Виконавче відомство Республіки Польща надає такі види логістичного забезпечення: необхідна для командування Бригади постійна інфраструктура, включаючи місця для паркування службових та приватних автомобілів, робочі місця та необхідне офісне обладнання, військова інфраструктура, необхідна для тренувань Бригади, засоби постачання та послуги такі, як: електроенергія, газ, вода, каналізація, доступ до військових їдалень, які розташовані за межами розташування командування Бригади, військових спортивних закладів, транспортування особового складу командування Бригади. Зазначене логістичне забезпечення фінансується відповідно до положень Додатку 1 цієї ТУ.
3. У разі необхідності, КГ визначає деталізовані категорії засобів логістичного забезпечення і необхідні кошти для їх забезпечення, не передбачені у пункті 2 розділу III Додатка 1 до цієї ТУ.
4. Робочі місця обладнуються згідно зі стандартами Республіки Польща з метою надання особовому складу командування Бригади можливості належно виконувати свої повсякденні посадові обов'язки.
5. Штатна зброя особового складу командування Бригади та боєприпаси до неї зберігаються в окремих приміщеннях відповідно до законодавства Республіки Польща.
Стаття 9
БАГАТОНАЦІОНАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ ВІЙСЬКОВОЇ ПОЛІЦІЇ
1. БКВП створюється з метою надання, у разі необхідності, допомоги командиру Бригади у забезпеченні виконання та дотримання законів, наказів, правил та дисципліни у Бригаді під час участі в операціях або навчаннях. БКВП складається з начальника військової поліції та багатонаціонального підрозділу військової поліції.
2. Концепція БКВП становить складову частину стандартних операційних процедур Бригади.
3. Начальник військової поліції та командир багатонаціонального підрозділу військової поліції безпосередньо підпорядковуються командиру Бригади.
4. Повноваження БКВП поширюються на весь особовий склад Бригади, включаючи цивільний компонент, у межах визначеного району проведення операції. Особовому складу БКВП також надається доступ до всіх установ та об'єктів інфраструктури Бригади.
Стаття 10
МЕДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
1. Виконавче відомство Республіки Польща забезпечує медичне обслуговування та координацію з медичних питань для особового складу, який направлений до складу командування Бригади та членів їх сімей у військовому шпиталі № 1 в м. Любліні.
2. Оплата за медичне обслуговування для громадян Європейського Союзу та для осіб, які не є громадянами Європейського Союзу, здійснюється відповідно до норм права Європейського Союзу та згідно з національним законодавством.
3. Надання невідкладної медичної допомоги для особового складу командування Бригади та членів їх сімей здійснюється безкоштовно на основі державної системи швидкої медичної допомоги Республіки Польща. Республіка Польща надає координатора з метою забезпечення належного зв'язку з військовим шпиталем № 1 у м. Любліні для забезпечення належної медичної та стоматологічної допомоги.
4. Республіка Польща може надавати медичне обслуговування в інших, крім шпиталю № 1 у м. Любліні, військових або цивільних шпиталях на своїй території.
5. Виконавчі відомства Литовської Республіки та України відповідають за медичну евакуацію свого персоналу з території Республіки Польща. Така відповідальність включає відповідні фінансові витрати.
6. У випадку смерті представника особового складу Литовської Республіки або України, який був направлений для проходження служби у складі командування Бригади або його/її члена сім'ї, компетентні органи країни, яка направила зазначений особовий склад, та уповноважені органи Республіки Польща повинні бути невідкладно оповіщені. У цьому випадку Виконавче відомство Республіки Польща надає тимчасові послуги моргу Виконавчим відомствам Литовської Республіки або України. Країна, яка направляє особовий склад, відповідає за транспортування останків на свою територію.
Стаття 11
СИСТЕМИ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАЦІЇ
1. Система зв'язку для командування Бригади в місці постійної дислокації та за участі в операціях забезпечується та обслуговується Республікою Польща.
2. Республіка Польща, як зазначено у пункті 1 цієї статті, забезпечує надання таких послуг:
1) Інтернет (веб та поштовий сервіс);
2) телефонний та факсимільний зв'язок;
3) захищений телефонний та факсимільний зв'язок під час проведення тренувань та навчань на території Республіки Польща;
4) проведення захищених відеоконференцій під час проведення тренувань та навчань на території Республіки Польща;
5) відкритий КХ/УКХ радіозв'язок;
6) захищену обмежену локальну мережу - мережу функціонування;
3. Захищена мережа є основною для здійснення обміну інформацією.
4. Організація внутрішнього зв'язку в національних компонентах, які виділені до складу Бригади, є відповідальністю відповідних Виконавчих відомств.
5. Найвищий рівень класифікації захищеної інформації, яка застосовуватиметься командуванням Бригади, є "для службового користування /confidential".
6. Необхідна кількість телефонів стільникового зв'язку стандарту GSM або супутникового зв'язку персоналу командування Бригади надається відповідними Виконавчими відомствами.
7. Обмін обладнанням для криптографічного зв'язку між Виконавчими відомствами не передбачається.
8. Командування Бригади укладає договори з метою надання телекомунікаційних послуг, які зазначені у пункті 2 цієї статті, з відповідними військовими підрозділами або цивільними підрядниками.
9. Взаємосумісність на оперативному рівні досягається шляхом:
1) використання Виконавчими відомствами єдиних стандартів системи зв'язку та інформації;
2) надання Виконавчим відомством Республіки Польща, у разі необхідності, необхідних засобів забезпечення виконання завдань у визначених районах;
3) інші засоби забезпечення взаємосумісності надаватимуться Виконавчим відомством Республіки Польща, за наявності можливостей.
10. Вимоги до кібернетичної безпеки а також їх виконання покладаються на Виконавче відомство Республіки Польща.
Стаття 12
ПІДГОТОВКА, НАВЧАННЯ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ
1. Підготовка командування Бригади здійснюється відповідно до концепції підготовки.
2. Командир Бригади розробляє концепцію підготовки, погоджує її з Виконавчими відомствами і представляє на затвердження КГ.
3. Підготовка національних компонентів, які входять до складу командування Бригади, є відповідальністю відповідних Виконавчих відомств.

................
Перейти до повного тексту