- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рекомендації
Рекомендація Комісії 2000/303/ЄС
"Про зменшення викидів CO
2
з пасажирських автомобілів (KAMA)"
(оприлюднено під номером C(2000) 801)
(Текст має значення для ЄЕП)
КОМІСІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СПІВТОВАРИСТВ,
Оскільки:
(1) Комісія запропонувала стратегію Співтовариства стосовно
зменшення викидів CO з пасажирських автомобілів та покращення
2
економії палива(1).
----------------
(1) COM(95) 689 остаточна версія від 20 грудня 1995 року.
(2) Рада з навколишнього середовища у своїх висновках від 25 червня 1996 року, запропонувала Комісії вжити необхідних заходів для імплементації головних елементів цієї стратегії.
(3) Укладення домовленості з представниками автомобільної
промисловості стосовно боротьби з забруднення навколишнього
середовища є одним з головних елементів стратегії Співтовариства.
Як Комісія, так і Рада вважають, що така домовленість змусить
представників автомобільної промисловості зробити головний внесок
у досягнення загальної цілі стратегії для досягнення показника
викидів CO 120 г/км в середньому для нещодавно зареєстрованих
2
пасажирських автомобілів до 2005 року, і не пізніше 2010 року.
(4) Корейська асоціація автомобілебудівних компаній (КААК),
за підтримки її компаній-членів, що виробляють пасажирські
автомобілі, прийняла зобов'язання щодо зменшення викидів CO з
2
нових пасажирських автомобілів (надалі йменується як
"зобов'язання").
(5) Комісія задоволена гарантіями, наданими КААК у зобов'язанні.
(6) Комісія визнає припущення, що є головними у зобов'язанні, та перегляне ситуацію разом з КААК, сумлінно узгодить всі необхідні зміни до зобов'язання, у тому випадку, якщо припущення не підтверджуються.
(7) Зобов'язання базується на вимогах Директив Європейського Парламенту та Ради 98/70/ЄС від 13 жовтня 1998 року про якість бензинового та дизельного палива та що вносить зміни до Директиви Ради 93/12/ЄЕС(2), хоча КААК очікує, що середня ринкова якість палива буде кращою за якість, яку вимагає законодавство.
----------------
(2) B L 350, 28.12.1998, C. 58.
(8) Комісія та КААК погодились проводити спільний моніторинг гарантій зобов'язання, основних припущень, а також певних інших обставин.
(9) Зобов'язання містить пункт, в якому зазначено, що КААК
необхідні додаткові бюджетні заходи для досягнення її цілей,
пов'язаних з CO . Це зобов'язання не ставить під сумнів право
2
Співтовариства або його держав-членів використовувати прерогативи
у сфері фіскальної політики, як встановлено в стратегії. Наслідок
заходів з оподаткування буде оцінений у контексті моніторингу
зобов'язання.
(10) Комісія має намір представити законопроект про викиди
CO з пасажирських автомобілів, якщо КААК не зможе досягнути цілі,
2
пов'язаної з викидами CO , до 2009 року, вказаної в її
2
зобов'язанні, або не досягне значного прогресу на шляху до цієї
цілі (зокрема, у порівнянні зі встановленим у зобов'язанні
................Перейти до повного тексту