1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рекомендації


Рекомендація Комісії 2000/303/ЄС
"Про зменшення викидів CO
2
з пасажирських автомобілів (KAMA)"
від 13 квітня 2000 року
(оприлюднено під номером C(2000) 801) (Текст має значення для ЄЕП)
КОМІСІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СПІВТОВАРИСТВ,
Беручи до уваги Договір про заснування Європейського Співтовариства, та зокрема його статтю 211, другий абзац,
Оскільки:
(1) Комісія запропонувала стратегію Співтовариства стосовно
зменшення викидів CO з пасажирських автомобілів та покращення
2
економії палива(1).
----------------
(1) COM(95) 689 остаточна версія від 20 грудня 1995 року.
(2) Рада з навколишнього середовища у своїх висновках від 25 червня 1996 року, запропонувала Комісії вжити необхідних заходів для імплементації головних елементів цієї стратегії.
(3) Укладення домовленості з представниками автомобільної
промисловості стосовно боротьби з забруднення навколишнього
середовища є одним з головних елементів стратегії Співтовариства.
Як Комісія, так і Рада вважають, що така домовленість змусить
представників автомобільної промисловості зробити головний внесок
у досягнення загальної цілі стратегії для досягнення показника
викидів CO 120 г/км в середньому для нещодавно зареєстрованих
2
пасажирських автомобілів до 2005 року, і не пізніше 2010 року.
(4) Корейська асоціація автомобілебудівних компаній (КААК),
за підтримки її компаній-членів, що виробляють пасажирські
автомобілі, прийняла зобов'язання щодо зменшення викидів CO з
2
нових пасажирських автомобілів (надалі йменується як
"зобов'язання").
(5) Комісія задоволена гарантіями, наданими КААК у зобов'язанні.
(6) Комісія визнає припущення, що є головними у зобов'язанні, та перегляне ситуацію разом з КААК, сумлінно узгодить всі необхідні зміни до зобов'язання, у тому випадку, якщо припущення не підтверджуються.
(7) Зобов'язання базується на вимогах Директив Європейського Парламенту та Ради 98/70/ЄС від 13 жовтня 1998 року про якість бензинового та дизельного палива та що вносить зміни до Директиви Ради 93/12/ЄЕС(2), хоча КААК очікує, що середня ринкова якість палива буде кращою за якість, яку вимагає законодавство.
----------------
(2) B L 350, 28.12.1998, C. 58.
(8) Комісія та КААК погодились проводити спільний моніторинг гарантій зобов'язання, основних припущень, а також певних інших обставин.
(9) Зобов'язання містить пункт, в якому зазначено, що КААК
необхідні додаткові бюджетні заходи для досягнення її цілей,
пов'язаних з CO . Це зобов'язання не ставить під сумнів право
2
Співтовариства або його держав-членів використовувати прерогативи
у сфері фіскальної політики, як встановлено в стратегії. Наслідок
заходів з оподаткування буде оцінений у контексті моніторингу
зобов'язання.
(10) Комісія має намір представити законопроект про викиди
CO з пасажирських автомобілів, якщо КААК не зможе досягнути цілі,
2
пов'язаної з викидами CO , до 2009 року, вказаної в її
2
зобов'язанні, або не досягне значного прогресу на шляху до цієї
цілі (зокрема, у порівнянні зі встановленим у зобов'язанні

................
Перейти до повного тексту