1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


Рішення Комісії 79/639/ЄЕС,
яке формулює докладні правила для імплементації Рішення Ради 77/706/ЄЕС
від 15 червня 1979 року
КОМІСІЯ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СПІВТОВАРИСТВА,
Враховуючи положення Договору про створення Європейського Економічного Співтовариства,
Враховуючи Рішення Ради 77/706/ЄЕС від 7 листопада 1977 року щодо постановки Співтовариством задачі по скороченню споживання первинних джерел енергії у випадку виникнення труднощів у постачанні сирої нафти і нафтопродуктів (1), і, зокрема, статті 5 даного Договору,
______________
(1) OJ No L 292, 16.11.1977, с. 9.
Враховуючи консультації держав-членів відповідно до статті 5 вищезгаданого Рішення,
Беручи до уваги, що Рада прийняла Постанову (ЄЕС) N 1729/76 від 21 червня 1976 року, що стосується обміну інформацією щодо стану енергетичних ресурсів Співтовариства (2);
_______________
(2) OJ No L 198, 23.7.1976, с. 1.
Беручи до уваги, що Комісія прийняла Рішення 78/890/ЄЕС від 28 вересня 1978 року, що стосується Рішення Ради 77/186/ЄЕС по експорту сирої нафти і нафтопродуктів з однієї держави-члена в іншу у випадку виникнення труднощів з постачаннями (3);
_______________
(3) OJ No L 311, 4.11.1978, с. 13.
Беручи до уваги, що стаття 1(1) Рішення 77/706/ЄЕС передбачає, що коли виникають труднощі з постачанням сирої нафти чи нафтопродуктів в одній чи декількох державах-членах, Комісія, діючи на прохання держави-члена чи за власною ініціативою, і проконсультувавшись з групою, яка передбачена Директивою 73/238/ЄЕС, може поставити задачу щодо скорочення споживання нафтопродуктів у Співтоваристві в цілому до 10% від рівня звичайного споживання;
Беручи до уваги, що стаття 1 (2) Рішення 77/706/ЄЕС передбачає, що для захисту єдності ринку і забезпечення того, що всі споживачі у Співтоваристві справедливо несуть свою частину труднощів, які виникли в результаті кризи, Комісія по закінченню двомісячного періоду, після застосування статті 1 (1), пропонує Раді нову задачу по скороченню споживання до 10% від рівня звичайного споживання і диференційовану залежно від держави-члена, виходячи з того, які заощаджені обсяги повинні бути розділені між державами-членами;
Беручи до уваги, що стаття 1(2) Рішення 77/706/ЄЕС передбачає, що у випадку більшого дефіциту Комісія може запропонувати Раді, щоб задача по скороченню споживання перевищувала 10% і поширювалася і на інші форми енергії;
Беручи до уваги, що розподіл серед держав-членів заощаджених обсягів, при застосуванні положень статті 1 (3) Рішення 77/706/ЄЕС, може привести до додаткових витрат, визначення і погашення яких знаходяться в рамках компетенції сторін, що беруть участь; беручи до уваги, що Комісія повинна бути здатною на прохання держави-члена дати рекомендації і висновки зацікавленим державам-членам для того, щоб зробити можливим досягнення угоди між державами-членами з питань додаткових витрат;
Беручи до уваги, що для виконання цих задач Комісія повинна мати точну інформацію щодо енергетичної ситуації в державах-членах, їх постачання сирої нафти і нафтопродуктів, можливості заміщення, які існують між різними формами енергії, і національні заходи, які були розпочаті для зниження енергоспоживання в державах-членах; беручи до уваги, що держави-члени повинні відповідним чином надавати Комісії необхідну інформацію,
ПРИЙНЯЛА ДАНЕ РІШЕННЯ ПРО:
Стаття 1
1. Для цілей цього Рішення визначення, що містяться в статті 1 (a), (b), (c) і (d) відповідно Рішенню Комісії 78/890/ЄЕС застосовуються стосовно:
(a) "нормальний рівень споживання сирої нафти і нафтопродуктів",
(b) "базисний період",
(c) "дефіцит постачання", і
(d) "нормальне постачання".
2. Для цілей цього Рішення (a) "нормальний рівень енергоспоживання" означає середнє денне споживання, зареєстроване понад базисного періоду, тобто:
Внутрішнє виробництво первинного палива,
плюс імпорт,
плюс постачання з країн Співтовариства,
мінус експорт,
мінус постачання в країни Співтовариства,
плюс чи мінус змінених резервів.
Бункери морських судів вважаються експортом;
(b) "замінні нафтопродукти" означають все паливо, спожите при генерації електроенергії і, якщо потрібно, іншими секторами промисловості, включаючи автовиробників, як розраховується відповідно до статті 2(2);
(c) "замінена енергія" означає всю енергію, спожиту при генерації електроенергії і, якщо потрібно, іншими галузями промисловості, включаючи автовиробників, як розраховується відповідно до статті 2(2).
Стаття 2
1. Обсяг будь-якого скорочення диференціала в замінних нафтопродуктах, як зазначено в статті 1 (2) Рішення 77/706/ЄЕС, не повинно перевищувати фактичний обсяг для заміни, рівень якого установлений відповідно до пункту 2 нижче, при виникненні труднощів з постачаннями.
2. Група, заснована Директивою 73/238/ЄЕС, повинна перевіряти щорічно і, у випадку виникнення труднощів з постачаннями, на базі інформації, наданої Комісії державами-членами, підрахованої відповідно до статті 10, обсяг заміни нафтопродуктів у державах-членах, визначений таким, що забезпечує першочергові потреби у нафтовому паливі для генерації електроенергії, але також з огляду на будь-які можливості заміни нафтового палива в промисловості, включаючи автовиробників. Слідом за цим дослідженням Комісія приймає до відома можливості заміни, встановлені таким чином.
Стаття 3
1. Там, де відповідно до статті 1 (1) Рішення 77/706/ЄЕС, Комісія ставить задачу по скороченню споживання нафтопродуктів, вона особливо буде звертати увагу на наступне:
- загальна ситуація з постачанням нафтопродуктів,
- ситуація з постачанням в кожній державі-члені,
- заходи по скороченню, розпочаті державами-членами,
- міжнародні зобов'язання, узяті на себе державами-членами.
2. Там, де відповідно до статті 1 (2) (a) Рішення 77/706/ЄЕС, Комісія пропонує Раді різні задачі по скороченню споживання незамінних нафтопродуктів і замінних нафтопродуктів, вона повинна враховувати фактори, перелічені в пункті 1 і, особливо, обмеження, накладені на кожну державу-члена реальними можливостями для заміни при генерації електроенергії і, якщо потрібно, в інших галузях промисловості, включаючи автовиробників, як встановлено відповідно до статті 2.
3. Там, де відповідно до статті 1 (2) (b) Рішення 77/706/ЄЕС, Комісія пропонує Раді задачі по скороченню споживання, що перевищують 10% і розповсюджуються на інші форми енергії, вона особливо повинна враховувати фактори, перелічені в пункті 1, а також наступне:
- загальну ситуацію з енергозабезпеченням,
- тривалість очікуваних труднощів з постачаннями сирої нафти і нафтопродуктів,
- ступінь, у якій обов'язкові резерви сирої нафти і/або нафтопродуктів, які є в державі-члені, вже витрачені.
Стаття 4
Там, де застосовується Рішення 77/706/ЄЕС, держава-член може замість обмеження споживання використовувати цю порцію своїх резервів сирої нафти і/чи нафтопродуктів понад своїх зобов'язань, що підпадають під дію Директиви 68/414/ЄЕС.
Стаття 5
1. Обсяги, що були заощаджені і повинні бути розділені між державами-членами відповідно до статті 1 (3) Рішення 77/706/ЄЕС, розраховуються шляхом застосування різних нормативів (коефіцієнтів) скорочення споживання нафтопродуктів для кожної держави-члена, як передбачено в статті 1(2) вищезгаданого Рішення.
2. Держава-член, чий норматив скорочення споживання перевищує середню норму по Співтовариству, зобов'язана перерозподілити обсяг, що дорівнює різниці між рівнем споживання, який вона могла б підтримувати, якби застосовувалася уніфікована норма скорочення для Співтовариства в цілому та її споживанням, скороченим відповідно до статті 1(2) Рішення 77/706/ЄЕС.
3. Держава-член, чий норматив скорочення споживання нижче, ніж середня норма по Співтовариству, одержує право на перерозподіл обсягу, рівного різниці між її споживанням, скороченим відповідно до статті 1(2) Рішення 77/706/ЄЕС і рівнем споживання, що вона могла б підтримувати, якби застосовувалася уніфікована норма скорочення для Співтовариства в цілому.
Стаття 6
1. Будь-які додаткові витрати, що можуть з'явитися в результаті розподілу між державами-членами заощаджених обсягів, після застосування статті 1 (3) Рішення 77/706/ЄЕС, повинні бути понесені сторонами, що одержують вигоду від цього розподілу. Оцінка цих додаткових витрат є компетенцією сторін, які беруть участь.

................
Перейти до повного тексту