1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Резолюція


Резолюція Ради
"Про законне перехоплення телекомунікацій" (96/C 329/01)
від 17 січня 1995 року
Офіційний переклад
РАДА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ,
Беручи до уваги Договір про створення Європейського Союзу та, зокрема, статті K.1 (9) та K.2 (2) Договору;
Підтверджуючи знову необхідність дотримання при здійсненні заходів перехоплення права осіб на недоторканість їхнього приватного життя, яке закріплене в національному законодавстві, що застосовується на відповідних територіях,
Усвідомлюючи той факт, що дотримання цього права наштовхується на певні правові та технічні труднощі через розвиток технологій,
Будучи сповненою рішучості визначити та подолати ці труднощі при виконанні вимог, викладених в Додатку, в той же час дотримуючись прав людини та принципів захисту даних,
Враховуючи, що в законах держав-членів передбачено можливості обмеження таємниці передачі даних та, за певних обставин, перехоплення телекомунікацій;
Враховуючи, що дозволені законом перехоплення телекомунікацій є важливим засобом для захисту державних інтересів і, передусім, державної безпеки та розслідування тяжких злочинів;
Враховуючи, що перехоплення може здійснюватися лише після передбачення всіх технічних аспектів;
Враховуючи, що, згідно з рішенням міністрів групи Треві, прийнятим в грудні 1991 року, слід провести вивчення впливу правового, технічного та ринкового розвитку в межах телекомунікаційного сектора на різні можливості перехоплення, а також того, яких заходів слід вжити для вирішення проблем, що вже стали очевидними,
ПРИЙНЯЛА ТАКУ РЕЗОЛЮЦІЮ:
1. Рада відзначає, що вимоги держав-членів для забезпечення їхньої можливості проведення законного перехоплення телекомунікацій, які додаються до цієї Резолюції ("вимоги"), є важливим стислим викладенням потреб компетентних органів для технічної реалізації санкціонованого законом перехоплення в сучасних телекомунікаційних системах.
2. Рада вважає, що вищезгадані вимоги повинні бути взяті до уваги при визначенні та проведенні заходів, що можуть мати вплив на санкціоноване законом перехоплення телекомунікацій, та просить держав-членів закликати міністрів, відповідальних за телекомунікації, підтримати цю точку зору та співпрацювати з міністрами юстиції і внутрішніх справ з метою виконання вимог щодо операторів мереж та постачальників послуг.
Додаток
Вимоги
В цьому розділі представлено вимоги правоохоронних органів щодо законного перехоплення телекомунікацій. Ці вимоги підпорядковуються національному законодавству та повинні тлумачитися згідно із відповідною національною політикою.
Терміни викладені в глосарії, що додається.
1. Правоохоронні органи вимагають доступу до всіх телекомунікацій, які передаються чи про передачу яких було прийнято розпорядження, до та від номера або іншого ідентифікатора цільової служби, який використовується суб'єктом перехоплення. Правоохоронні органи вимагають також доступу до інформації про зв'язок, які видаються для його обробки.
1.1. Правоохоронні органи вимагають доступу до всіх суб'єктів перехоплення, які функціонують тимчасово або постійно в межах телекомунікаційної системи.
1.2. Правоохоронні органи вимагають доступу у випадках, коли суб'єкт перехоплення може використовувати функції для переведення дзвінків на інші телекомунікаційні послуги чи термінальне обладнання, включаючи дзвінки, що перетинають більш ніж одну мережу або обробляються більш ніж одним оператором мережі/постачальником послуг до свого завершення.
1.3. Правоохоронні органи вимагають, щоб надавалися телекомунікації з та до цільової служби, за винятком будь-яких телекомунікацій, які не входять до сфери дії дозволу на перехоплення.
1.4. Правоохоронні органи вимагають доступу до інформації про зв'язок, такої як:
1.4.1. сигнал про стан готовності доступу;
1.4.2. для вихідного з'єднання - номер сторони, з якою зв'язуються, навіть якщо зв'язок не було встановлено;
1.4.3. для вхідного з'єднання - номер сторони, яка зв'язується, навіть якщо зв'язок не було встановлено;
1.4.4. усі сигнали, що були видані об'єктом цілі, включаючи сигнали після з'єднання, видані для активації функцій, таких як конференц-зв'язок та передача зв'язку;
1.4.5. початок, кінець та тривалість з'єднання;
1.4.6. фактичне місце призначення та проміжний абонентський номер у разі, якщо зв'язок був переадресований;
1.5. Правоохоронні органи вимагають інформацію щодо якомога точнішого географічного місцезнаходження, відомого для мережі для мобільних абонентів.
1.6. Правоохоронні органи вимагають дані щодо особливих послуг, які використовуються суб'єктом перехоплювання, та технічних параметрів для тих видів зв'язку.
2. Правоохоронні органи вимагають можливість постійного моніторингу перехоплення телекомунікацій в реальному масштабі часу. Інформація щодо зв'язку також має передаватися в реальному масштабі часу. У випадку, якщо інформація щодо зв'язку не може бути доступною в реальному масштабі часу, правоохоронні органи вимагають, щоб ця інформація була доступна якомога швидше після завершення дзвінка.

................
Перейти до повного тексту