- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Протокол
Фінансовий протокол,
складений відповідно до статті 13 Конвенції по примиренню й арбітражу в рамках НБСЄ
Стаття 1
Витрати Суду
2. Зобов'язання держави перебування щодо витрат, пов'язаних з використаними Судом приміщеннями і меблями, утриманням їх у порядку, страхуванням і забезпеченням безпеки, а також комунальними послугами встановлюються шляхом обміну листами між Судом, що діє за згодою і від імені держав - учасниць
Конвенції, і державою перебування.
Стаття 2
Внески до бюджету Суду
1. Внески до бюджету Суду розподіляються між державами - учасницями
Конвенції відповідно до шкали розподілу витрат, що застосовувується в рамках НБСЄ, скоректованої з урахуванням різниці між числом держав - учасниць НБСЄ і числом держав - учасниць Конвенції.
2. Якщо яка-небудь держава ратифікує
Конвенцію або приєднається до неї після її вступу в силу, її внесок у поточному фінансовому році буде дорівнювати одній дванадцятій її частки за скоректованою шкалою, встановленою відповідно до пункту 1 цієї статті, для кожного повного місяця, що залишається до кінця певного фінансового року, починаючи з дати, коли Конвенція вступає в силу щодо цієї держави.
3. Якщо держава, що не є учасницею
Конвенції, передає яку-небудь суперечку на розгляд Суду відповідно до положень пункту 2 статті 20 або пункту 1 статті 26 Конвенції, вона виплачує свій внесок у фінансування бюджету Суду на час проведення розгляду так, ніби вона була учасницею Конвенції.
Для цілей застосування цього пункту примирення вважається розпочатим у той день, коли Секретар одержує повідомлення про угоду сторін щодо створення Комісії, і закінчується в той день, коли Комісія доводить свою доповідь до відома сторін. Якщо яка-небудь зі сторін відмовляється від розгляду, цей розгляд вважається припиненим у день надходження доповіді, зазначеної в пункті 6 статті
25 Конвенції. Арбітражний розгляд вважається розпочатим у той день, коли Секретар одержує повідомлення про угоду сторін щодо створення Трибуналу, і закінченим у той день, коли Трибунал виносить своє рішення.
Стаття З
Фінансовий рік і бюджет
1. Фінансовий рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня.
2. Секретар, діючи за згодою Президії Суду, кожний рік складає проект бюджету Суду. Проект бюджету на наступний фінансовий рік надається державам - учасницям
Конвенції до 15 вересня.
3. Бюджет затверджується представниками держав-учасниць
Конвенції. Розгляд і затвердження бюджету здійснюється у Відні, якщо держави - учасниці Конвенції не домовляться про інше. Після затвердження бюджету на певний фінансовий рік Секретар звертається до держав - учасниць Конвенції з проханням виплатити свої внески.
Якщо бюджет не затверджений до 31 грудня, Суд буде функціонувати на основі бюджету за попередній рік і, без збитку для наступних коректувань, Секретар звертається до держав - учасниць
Конвенції з проханням виплатити свої внески відповідно до цього бюджету.
Секретар звертається до держав - учасниць
Конвенції з проханням внести п'ятдесят відсотків своїх внесків 1 січня, а інші п'ятдесят відсотків - 1 квітня.
4. Якщо представниками держав - учасниць
Конвенції не буде прийнято іншого рішення, бюджет складається у швейцарських франках і внесення держав виплачуються в цій валюті.
5. Держава, що ратифікує
Конвенцію або приєднується до неї після її вступу в силу, виплачує свій перший внесок у бюджет протягом двох місяців після звернення Секретаря з відповідним проханням.
6. Держави, що не є учасниками
Конвенції, але передали на розгляд Суду яку-небудь суперечку, виплачують свій внесок протягом двох місяців після звернення Секретаря з відповідним проханням.
7. У рік вступу
Конвенції в силу держави - учасниці Конвенції виплачують свій внесок у бюджет протягом двох місяців із дня здачі на збереження дванадцятої грамоти про ратифікацію Конвенції. Такий бюджет попередньо встановлюється в розмірі 250000 швейцарських франків.
Стаття 4
Зобов'язання, платежі і переглянутий бюджет
1. Затверджений бюджет дає підставу Секретареві в межах повноважень Президії Суду приймати зобов'язання і робити платежі в розмірі затверджених сум і на затверджені цілі.
2. Секретар, діючи в рамках повноважень Президії Суду, має право перерозподіляти кошти між статтями і підстаттями бюджету в розмірі до 15 відсотків сум, передбачених у статтях (підстаттях). Про всі такі випадки перерозподілу коштів Секретар має представити звіт у зв'язку з фінансовою відомістю, згаданою в статті 9 дійсного Протоколу.
3. Зобов'язання, що залишаються невиконаними на кінець певного фінансового року, переносяться на наступний фінансовий рік.
4. Якщо того вимагають обставини і після ретельного аналізу наявних коштів для виявлення їхньої економії Секретар має право представляти переглянутий бюджет, що може викликати прохання про виділення додаткових асигнувань, для затвердження представниками держав - учасниць
Конвенції.
5. Будь-які залишки коштів за певний фінансовий рік віднімаються з розподілених внесків за наступний фінансовий рік після року, у якому рахунки були затверджені представниками держав - учасниць
Конвенції. Будь-який дефіцит коштів переноситься на рахунок наступного фінансового року, якщо тільки представники держав - учасниць Конвенції не приймуть рішення про додаткові внески.
Стаття 5
Фонд обігових коштів
Якщо держави - учасниці
Конвенції вважають за необхідне, може бути заснований фонд обігових коштів. Він буде фінансуватися державами - учасницями Конвенції.
Стаття 6
Добові і номінальні попередні гонорари
1. Члени Президії Суду, Комісій з примирення і арбітражних трибуналів одержують добові за кожний день, у який вони виконують свої функції.
2. Члени Президії Суду додатково одержують номінальний щорічний попередній гонорар.
3. Розмір добових і номінального щорічного попереднього гонорару визначається представниками держав - учасниць
Конвенції.
................Перейти до повного тексту