- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
Рішення
про проект Угоди про створення Міждержавного економічного Комітету Економічного союзу
Дата підписання Україною: 09.09.1994
Дата набуття чинності для України: 09.09.1994
Рада глав урядів Співдружності Незалежних Держав
вирішила:
1. Схвалити проект Угоди про створення Міждержавного економічного Комітету Економічного союзу та внести його на розгляд чергового засідання Ради глав держав Співдружності Незалежних Держав (додається).
2. Погодитися з пропозицією Координаційно-консультативного Комітету Співдружності про те, що до сформування Міждержавного економічного Комітету Економічного союзу функції його Президії буде виконувати Координаційно-консультативний комітет Співдружності.
Вчинено в місті Москві 9 вересня 1994 року в одному дійсному примірнику російською мовою. Дійсний примірник зберігається у Архіві Уряду Республіки Білорусь, який направить кожній державі, що підписала це Рішення, його завірену копію.
За Уряд За Уряд
Азербайджанської Республіки Республіки Молдова
(підпис) (підпис)
За Уряд За Уряд
Республіки Білорусь Російської Федерації
(підпис) (підпис)
За Уряд За Уряд
Республіки Вірменія Республіки Таджикистан
(підпис) (підпис)
За Уряд За Уряд
Республіки Грузія Туркменистану
(підпис) (підпис)
За Уряд За Уряд
Республіки Казахстан Республіки Узбекистан
(підпис) (підпис)
За Уряд За Уряд
Киргизької Республіки України
(підпис) (підпис) (*)
_______________
(*) Після прийняття законодавства
Угода про створення Міждержавного економічного союзу підписана Україною 21 жовтня 1994 року у м. Москві, проте чинності для неї не набула, оскільки Україна не виконала відповідні внутрішньодержавні процедури.
Проект
Угода
Про створення міждержавного економічного Комітету Економічного союзу
прагнучи забезпечити формування та ефективну діяльність Економічного союзу, раціональний розвиток інтеграційних процесів у рамках Співдружності Незалежних Держав,
домовилися про таке:
Стаття 1
Сторони створюють постійно діючий орган Економічного союзу - Міждержавний економічний Комітет (далі - МЕК).
Стаття 2
МЕК здійснює свою діяльність на підставі Положення про Міждержавний економічний Комітет Економічного союзу, яке є невід'ємною частиною цієї Угоди (Додаток 1).
Порядок розподілу голосів на період до 1 січня 1998 року для прийняття рішень Президією та Колегією МЕК кваліфікованою більшістю з урахуванням економічного потенціалу держав, визначений пунктом 10 Положення про МЕК, встановлюється відповідно до Додатка 2 до цієї Угоди.
Стаття 3
Місцем знаходження МЕК є місто Москва.
Російська Сторона надасть необхідне сприяння у вирішенні організаційних питань, пов'язаних із створенням та функціонуванням МЕК.
Стаття 4
Ця Угода тимчасово застосовується з дня підписання та набуває чинності з моменту здачі на зберігання державі-депозитарію третього повідомлення про виконання Сторонами внутрідержавних процедур, необхідних для набуття нею чинності.
Вчинено 1994 року в одному дійсному примірнику російською мовою. Дійсний примірник зберігається в Архіві Уряду Республіки Білорусь, який направить державам, що підписали цю Угоду, її завірену копію.
За Азербайджанську Республіку За Республіку Молдова
За Республіку Білорусь За Російську Федерацію
За Республіку Вірменія За Республіку Таджикистан
За Республіку Грузія За Туркменистан
За Республіку Казахстан За Республіку Узбекистан
За Киргизьку Республіку За Україну
Додаток 1
до Угоди про створення
Міждержавного економічного
Комітету Економічного союзу
від "__________" 1994 р.
Положення
про міждержавний економічний Комітет Економічного союзу
I. Загальні положення
1. Міждержавний економічний Комітет Економічного союзу, далі - МЕК, створюється з метою формування та забезпечення ефективної діяльності Економічного союзу, раціонального розвитку інтеграційних процесів у рамках Співдружності Незалежних Держав.
МЕК є постійно діючим координуючим та виконавчим органом Економічного союзу. МЕК здійснює контрольні та розпорядчі функції в межах повноважень, добровільно делегованих йому державами - учасницями
Договору про створення Економічного союзу.
II. Основні напрямки діяльності та функції
2. Основні напрямки діяльності МЕК:
формування Економічного союзу шляхом створення механізмів платіжного союзу, зони вільної торгівлі, митного союзу, спільного ринку товарів, послуг, капіталів та робочої сили, валютного (грошового) союзу;
досягнення гармонізованого регулювання економічних відносин;
підтримка підприємництва, сприяння розвитку інфраструктури спільного ринку - транснаціональних об'єднань, фінансово-промислових груп, фінансово-кредитних та страхових структур, спільних підприємств;
вироблення узгоджених рішень із соціальних питань, які становлять спільний інтерес.
3. Основні функції МЕК:
аналіз стану економіки, ходу економічних реформ і підготовка пропозицій для проведення гармонізованої економічної та соціальної політики, зближення господарського законодавства, удосконалення правової бази економічного співробітництва та інтеграції, формування спільних інформаційних систем;
підготовка на основі короткострокових та довгострокових прогнозів розвитку економіки держав рекомендацій із удосконалення виробничо-технологічних зв'язків, спільних інвестиційних проектів;
розробка спільних програм у рамках багатосторонньої домовленості із розвитку промисловості, сільського господарства та інших галузей економіки;
організація контролю за виконанням прийнятих зобов'язань за рішеннями Ради глав держав та Ради глав урядів Співдружності;
здійснення скоординованих заходів щодо діяльності об'єктів та сфер транснаціонального характеру (енергосистеми, транспорт, зв'язок, газо- і нафтопроводи тощо) та об'єктів спільної власності держав;
сприяння структурній перебудові економіки;
здійснення скоординованих заходів у галузях стандартизації, статистики, метрології, сертифікації продукції, що поставляється, охорони навколишнього середовища та природних ресурсів, відвернення та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та в інших міждержавних сферах діяльності, визначених Радою глав держав та Радою глав урядів Співдружності;
сприяння у формуванні та функціонуванні платіжної системи, узгодженої грошово-кредитної, бюджетної, податкової, цінової, зовнішньоекономічної, митної і валютної політики;
здійснення узгоджених дій у питаннях антимонопольного регулювання, створення умов для добросовісної конкуренції;
організація спільних досліджень і розробок у найважливіших галузях науки і техніки, підготовка пропозицій із ефективного використання наукового потенціалу та захисту інтелектуальної власності.
................Перейти до повного тексту