1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Конвенція


Конвенція
про спрощення процедури інспекції емігрантів на борту суден N 21
Статус Конвенції див.
Генеральна конференція Міжнародної організації праці,
що скликана в Женеві Адміністративною радою Міжнародного бюро праці та зібралася 26 травня 1926 року на свою восьму сесію,
ухваливши прийняти ряд пропозицій щодо спрощення процедури інспекції на борту суден, що є питанням, внесеним до порядку денного сесії,
вирішивши надати цим пропозиціям форми міжнародної конвенції,
ухвалює цього п'ятого дня червня місяця тисяча дев'ятсот двадцять шостого року нижченаведену Конвенцію, яка може називатися Конвенцією 1926 року про інспекцію емігрантів і яка підлягає ратифікації членами Міжнародної організації праці відповідно до положень Статуту Міжнародної організації праці:
Стаття 1
З метою застосування цієї Конвенції терміни "судно, що перевозить емігрантів" та "емігрант" визначаються для кожної країни її компетентними органами влади.
Стаття 2
1. Кожний член Організації, який ратифікував цю Конвенцію, зобов'язується прийняти принцип, згідно з яким, за винятком передбачених раніше випадків, офіційна інспекція, що проводиться на борту судна, яке перевозить емігрантів, для захисту емігрантів, здійснюється не більш ніж одним урядом.
2. Ніщо в цій статті не перешкоджає іншому урядові направляти час від часу і за його власний рахунок свого представника як спостерігача на борту судна для супроводження його громадян-емігрантів за умови, що той не втручатиметься в обов'язки офіційного інспектора.
Стаття 3
Якщо на борт емігрантського судна призначається офіційний інспектор з питань емігрантів, то, як правило, він призначається урядом тієї країни, під чиїм прапором іде судно. Однак такий інспектор може призначатися іншим урядом внаслідок угоди між урядом тієї країни, під прапором якої іде судно, і одним з кількох урядів, громадяни якого перебувають на борту як емігранти.
Стаття 4
1. Практичний досвід, потрібна професійна кваліфікація і моральні якості, які повинен мати офіційний інспектор, визначає уряд, відповідальний за його призначення.
2. Офіційний інспектор жодним чином не може бути прямо чи опосереднено пов'язаний із судновласником чи пароплавною компанією або залежати від них.
3. Ніщо у цій статті не перешкоджає урядові в разі нагальної потреби призначити, як виняток, корабельного лікаря офіційним інспектором.
Стаття 5
1. Офіційний інспектор стежить за дотриманням прав, які емігранти мають за законом тієї країни, під прапором якої іде судно, або застосовного іншого права чи міжнародних угод або згідно з договором про перевезення.
2. Уряд тієї країни, під прапором якої іде судно, повідомляє офіційного інспектора, незалежно від його громадянства, про зміст будь-якого чинного законодавства чи постанов, які торкаються становища емігрантів, і будь-яких міжнародних угод чи договорів, що мають відношення до цього питання, про які такий уряд повідомлено.
Стаття 6
Влада капітана на борту судна не обмежується цією Конвенцією. Офіційний інспектор жодним чином не втручатиметься в повноваження капітана на борту і буде обмежуватися тільки впровадженням в життя законів, постанов, угод чи договорів, які безпосередньо стосуються захисту і благоустрою емігрантів, котрі перебувають на борту судна.

................
Перейти до повного тексту