1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ЛИСТ
про процедуру вибірки коштів та фінансову інформацію Угода про грант (шосте Додаткове фінансування Проекту "Підтримка державних видатків для забезпечення стійкого державного управління в Україні") між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку та Міжнародною асоціацією розвитку (що діють як адміністратор Цільового фонду багатьох донорів зі співфінансування Проекту "Підтримка державних видатків для забезпечення стійкого державного управління в Україні" та адміністратор Цільового фонду багатьох донорів з підтримки, відновлення, відбудови та реформування України) № TF0C4008, № TF0C4009 від 26 лютого 2024 року



Дата вчинення:

26.02.2024



Дата набрання чинності для України:

26.02.2024
Офіційний переклад
АРУП БАНЕРДЖІ
Регіональний директор у справах країни
Регіон Європи та Центральної Азії
26 лютого 2024 року
Його Високоповажності С.М. Марченку
Міністру фінансів,
Міністерство фінансів України
вул. Грушевського, 12/2,
м. Київ, 01008
Україна
Тема: Гранти ЦФБД № TF0C4008 та № TF0C4009 (Шосте Додаткове фінансування проекту "Підтримка державних видатків для забезпечення стійкого державного управління в країні") Додаткові інструкції: Лист про процедури вибірки коштів та фінансову інформацію
Ваша Високоповажносте!
Я посилаюсь на Угоду про грант ("Угода") між Україною ("Отримувач") та Міжнародним банком реконструкції та розвитку і Міжнародною асоціацією розвитку ("Банк"), що діють як адміністратор Цільового фонду багатьох донорів зі співфінансування Проекту "Підтримка державних видатків для забезпечення стійкого державного управління в Україні" та адміністратор Цільового фонду багатьох донорів з підтримки відновлення, відбудови та реформування України щодо вищезгаданого Проекту. Стандартні умови, які визначено в Угоді про грант, передбачають, що Отримувач може час від часу звертатися з заявками про зняття Сум Гранту коштом Гранту TF0C4008 ("Частина A Гранту" та TF0C4009 ("Частина B Гранту") ("Грант") згідно з Листом про процедури вибірки коштів та фінансову інформацію ("ЛВФІ"), а також згідно з додатковими інструкціями, які Банк може час від часу надсилати Отримувачеві у формі повідомлень. Стандартні умови передбачають також, що в Листі про процедури вибірки коштів і фінансову інформацію можуть визначатись вимоги щодо подання фінансової звітності за відповідним Проектом. Такою додатковою інструкцією є цей лист ("Листа про процедури вибірки коштів та фінансову інформацію"), до якого в подальшому можуть вноситися зміни та доповнення.
I. Організація вибірки, зняття коштів Гранту та звітності щодо використання
Документ "Настанови зі здійснення виплат для фінансування інвестиційних проєктів" від лютого 2017 року (надалі "Настанови з виплат") оприлюднений на загальнодоступному веб-сайті Банку за веб-адресою https://www.worldbank.org та є невід’ємною частиною Листа про процедури вибірки коштів та фінансову інформацію. Порядок застосування до Гранту положень, викладених у Настановах з виплат, описано нижче.
(i) Механізм вибірки
У таблиці, поданій у доповненні 1 описано методи здійснення виплат, що можуть використовуватись Отримувачем, інформація про реєстрацію підписів уповноважених осіб, обробку Заявок на зняття коштів (у тому числі, про мінімальний розмір заявок і авансів), інструкції щодо підтвердної документації, а також періодичності подання звітності за Спеціальним рахунком (Спеціальними рахунками).
(ii) Заявки на зняття коштів (подання в електронній формі)-1
Отримувач подає Заявки на зняття коштів (разом із підтвердними документами, "Заявки") в електронній формі через веб-портал Банку "Client Connection" за посиланням https://clientconnection.worldbank.org. Ця опція використовуватиметься після того, як посадові особи, визначені Отримувачем у письмовій формі як особи, уповноважені підписувати й подавати Заявки, зареєструвались у системі "Client Connection" як користувачі. Уповноважені особи подають Заявки в електронній формі шляхом заповнення форми 2380, доступ до якої надається через систему "Client Connection". Підписанням Листа про призначення уповноважених осіб, який може бути доставлений вручну або в електронній формі, Отримувач підтверджує, що уповноважує таких осіб прийняти захищені ідентифікаційні реквізити (ЗІР) і подавати Заявки й підтвердні документи в Банк цими засобами зв’язку. Отримувач має право користуватися можливістю складати та надсилати Заявки у паперовій формі у виняткових випадках (у тому числі, якщо Отримувач зіткнеться з юридичними обмеженнями), які було попередньо узгоджено з Банком. Призначаючи уповноважених осіб для використання ЗІР та подаючи Заявки в електронній формі, Отримувач своїм Листом про призначення уповноважених осіб підтверджує свою згоду на: (a) додержання Умов користування захищеними ідентифікаційними реквізитами у зв’язку з використанням електронних засобів обробки Заявок та підтвердних документів, оприлюднених на загальнодоступному сайті Банку за адресою https://www.worldbank.org і в системі "Client Connection" за адресою https://clientconnection.worldbank.org; та (b) забезпечення додержання відповідних умов такими уповноваженими особами.
II. Фінансові звіти та аудиторські перевірки-2
__________
-1 Розділ 3.04 Стандартних умов.
-2 Розділ 2.07 Стандартних умов.
(i) Фінансові звіти
Подання за Проєктом проміжних фінансових звітів ("ПФЗ") не вимагається.
(ii) Аудиторські перевірки
Річний аудит Фінансової звітності охоплює однорічний період реалізації Проекту, що закінчується 30 червня кожного року, причому перший такий період закінчується 30 червня 2023 року. Аудитована Фінансова звітність за такий період подається Банкові не пізніше ніж через 6 (шість) місяців після завершення такого періоду.
III. Інша важлива інформація
Додаткова інформація про порядок виплати коштів наводиться в Посібнику щодо позик, оприлюдненому на загальнодоступному сайті Банку за адресою https://www.worldbank.org та в системі "Client Connection" за адресою https://clientconnection.worldbank.org, у зв’язку з чим Банк рекомендує вам зареєструватись у системі "Client Connection" як користувачу. Цей сайт дає змогу складати та подавати Заявки, відстежувати стан Гранту в реальному часі, а також одержувати відповідну інформацію з питань державної політики, фінансів та здійснення закупівель. Для одержання додаткової інформації про вебсайт і порядок реєстрації, або в разі питань з приводу викладеної вище інформації пропонуємо зв’язуватися з Банком електронною поштою askloans@worldbank.org із зазначенням вищезгаданої теми повідомлення.
З повагою,
[підпис]
____________________________________
Карін БРЕДЕНКАМП
Діючий Регіональний директор
у справах країн Східної Європи,
регіону Європи та Центральної Азії
Додатки
1. Форма Листа про призначення уповноважених осіб
2. Форма Видаткової відомості
Подання копій: пану Денису Улютіну, першому заступникові Міністра фінансів України
пану Роману Єрмоличеву, заступникові Міністра фінансів України
пані Людмилі Рожковій, директору Департаменту видатків бюджету органів влади Міністерства фінансів України
пану Олександру Оверчуку, в. о. директора Департаменту видатків бюджету гуманітарної сфери Міністерства фінансів України
пані Катерині Елішиєвій, директору Департаменту фінансових проектів Міністерства фінансів України
пані Аліні Погрібній, заступнику начальника відділу співпраці з Групою Світового банку Департаменту фінансових проектів Міністерства фінансів України
пані Олені Філь, Директору юридичного департаменту Міністерства фінансів Україні
Доповнення 1. Порядок виплати коштів
Загальна інформація
Номер гранту: TF0C4008 та TF0C4009 Країна Україна Дата закриття Розділ III. B.4
Доповнення 2 до Угоди про грант
Отримувач: Міністерство фінансів
Найменування Проекту Шосте Додаткове фінансування проекту "Підтримка державних видатків для забезпечення стійкого державного управління в Україні" Дата кінцевого строку виплати Через 4 (чотири) місяці після Дати закриття.
Методи здійснення виплат і підтвердна документація
Методи здійснення виплат Методи Підтвердна документація
Прямий платіж Так, для категорії 2 Копія записів (рахунки,...)
Відшкодування витрат Так Видаткова відомість у форматі, наведеному в додатку 2 до ЛВФІ Повідомлення від Банку з підтвердженням перевірки Прийнятних видатків та суми до сплати, передбаченої пунктом (b)
розділу III. B.1 Доповнення 2 до Угоди про грант
Авансування (на Спеціальний рахунок) Ні Не застосовується
Спеціальні зобов’язання Ні Не застосовується
Спеціальний рахунок
Тип Не застосовується Граничний розмір Не застосовується
Фінансова установа - найменування Не застосовується Валюта Не застосовується
Періодичність звітування Не застосовується Сума Не застосовується
Мінімальна сума Заявок (пункт 3.5)
Мінімальна сума Заявок на відшкодування становить 50000 доларів США.
Підписи уповноважених осіб
Заявки на зняття коштів і документація
Форму Листа про призначення уповноважених осіб подано в додатку 1 до цього листа.
Форму Листа про призначення уповноважених осіб (ЛУО) подано в додатку 1 до цього листа. ЛУО та Заявки на зняття коштів подаватимуться разом з підтвердною документацією в електронній формі через систему "Client Connection" Банку.

................
Перейти до повного тексту