- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади"
НАКАЗУЮ:
1. Провести у Фонді державного майна України(далі – Фонд) перевірку, передбачену Законом (далі – перевірка), співробітників структурних підрозділів Фонду(відповідно до Додатку 1), визначивши 23 травня 2016 року днем початку проведення перевірки.
2. Управлінню взаємозв’язків з громадськістю та редакційної діяльності розмістити текст цього наказу на офіційному веб-сайті Фонду в підрозділі "Нормативні документи" розділу "Очищення влади" у день його прийняття.
3. Відділу внутрішньої безпеки та запобігання корупції (далі – Відділ) забезпечити ознайомлення керівників структурних підрозділів Фонду з наказом у день йогоприйняття.
4. Керівникам структурних підрозділів Фонду забезпечити ознайомлення з наказом (під особистий підпис) підпорядкованих працівників, у тому числі співробітників, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженнях, щорічних основних та додаткових відпустках, відпустках без збереження заробітної плати, навчальних відпустках, відпустках по вагітності та пологах, відпустках для догляду за дитиною та у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю (лікарняний)) у день його прийняттята надати до Відділу інформацію про ознайомлення з наказом, а також податиінформацію стосовно працівників структурних підрозділів Фонду, щодо яких проводилась/проводиться/проведена перевірка іншими державними органами та Фондом (відповідно до Додатку 2).
5. Працівникам Фонду, щодо яких не розпочато перевірку, подати (відповідно графіку уДодатку 1) не пізніше ніж на десятий день з дня початку проведення перевірки до Відділу власноручно написану заяву про проведення перевірки, передбаченої Законом, про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, передбачені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них (форма заяви затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 563, додаток 1 або 2 до постанови, розміщена на диску T:\DEPARTMENTS\Dep-53), а також копії, засвідчені підписом керівника кадрової служби і скріплені печаткою:
- сторінок паспорта громадянина України з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце реєстрації;
- документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
- декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік;
- трудової книжки.
6. Відділу протягом десяти днів з дня надходження заяви особи, яка підлягає перевірці, на підставі відомостей, наявних в особовій справі такої особи, або на підставі наданих особою документів, а також інформації з Реєстру про внесення відомостей про особу до Реєстру або відсутність у Реєстрі таких відомостей, перевірити достовірність відомостей, зазначених у заяві, щодо незастосування до неї заборон, передбачених ч. 3 ст. 1 Закону, на основі критеріїв, визначених п. 1-8 ч. 2, п. 1 і 2 ч. 4 ст. 3 Закону.
7. Відділу протягом трьох робочих днів після одержання заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті Фонду інформації про початок проходження перевірки особою, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені законом до інформації з обмеженим доступом).
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Додаток 1 до наказу
Фонду державного майна України
від 29.04.2016 № 893
Графік
рекомендованої черговості подання заяв працівниками стосовно яких проводиться перевірка відповідно до Закону України "Про очищення влади"
№ п/п |
Назва структурного підрозділу |
Термін прийняття заяв |
1. |
Відділ забезпечення діяльності Голови Фонду |
24 - 25 травня 2016 року |
2. |
Відділ внутрішньої безпеки та запобігання корупції |
3. |
Режимно-секретний сектор |
4. |
Департамент внутрішнього аудиту та контролю |
5. |
Управління внутрішнього аудиту |
6. |
Управління внутрівідомчого контролю |
7. |
Управління з питань контролю за договірною діяльністю |
8. |
Департамент забезпечення діяльності Фонду |
26 - 27 травня 2016 року |
9. |
Управління кадрової роботи |
10. |
Управління документального забезпечення та контролю |
11. |
Управління адміністративно-господарської роботи |
12. |
Управління економічного аналізу |
13. |
Сектор організації та супроводження роботи колегії |
14. Департамент забезпечення діяльності Фонду |
Департамент орендних відносин |
30 - 31 травня 2016 року |
15. |
Департамент комунікаційного забезпечення, роботи із ВРУ та розпорядження державним майном |
16. |
Управління взаємозв’язків з громадськістю та редакційної діяльності |
17. |
Управління з питань розпорядження державним майном |
18. |
Управління законодавчого забезпечення та взаємодії з органами влади |
19. |
Департамент моніторингу, прогнозування та інформаційних технологій |
02 - 03 червня 2016 року |
20. |
Управління фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку |
21. |
Відділ євроінтеграції та взаємозв’язків з міжнародними організаціями |
................Перейти до повного тексту