- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Щодо організації здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
1. Затвердити Порядок організації здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти у Фонді державного майна України, що додається.
2. Затвердити Порядок організації здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти у Фонді державного майна України у випадках, коли очікувана вартість предмета закупівлі є нижчою від сум, зазначених у частині першій статті
2 Закону, що додається.
3. Затвердити Порядок організації здійснення закупівель послуг з незалежної оцінки майна, а також експертної грошової оцінки земельних ділянок за державні кошти, що додається.
4. Затвердити Порядок організації здійснення закупівель робіт із землеустрою за державні кошти у Фонді державного майна України, що додається.
5. Покласти персональну відповідальність за обґрунтування необхідності закупівель товарів, робіт чи послуг в зазначеній кількості та відповідної характеристики, обґрунтування вартості та виконання підписаних документів (договорів, угод, рахунків-фактур тощо) щодо закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - документи) на керівника структурного підрозділу, для потреб якого (який відповідає за даний напрямок роботи) здійснюється закупівля.
6. За порушення вимог, установлених
Законом, нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до
Закону, цим наказом, керівники структурних підрозділів несуть відповідальність згідно із законами України.
7. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Фонду державного майна України від 23 травня 2011 року N 754 "Щодо організації здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти у центральному апараті Фонду державного майна України".
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
11.12.2013 N 4202
ПОРЯДОК
організації здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти у Фонді державного майна України
1. Структурні підрозділи, які згідно зі своїми повноваженнями потребують здійснення закупівель товарів, робіт чи послуг, що необхідні, з початку бюджетного року до 15 грудня поточного року надають до Адміністративно-господарського управління інформацію про необхідні закупівлі із зазначенням очікуваної вартості. Ця інформація повинна бути погоджена Головою Фонду або заступником Голови Фонду, якому підпорядкований структурний підрозділ, для потреб якого здійснюється закупівля, а також з Управлінням фінансово-бухгалтерської роботи в частині очікуваних вартостей закупівель.
2. Структурні підрозділи, які згідно зі своїми повноваженнями потребують здійснення закупівель товарів, робіт чи послуг, після затвердження кошторису на бюджетний рік у двотижневий строк надають до Адміністративно-господарського управління інформацію про необхідні закупівлі із зазначенням очікуваної вартості. Ця інформація повинна бути погоджена з Управлінням фінансово-бухгалтерської роботи в частині очікуваних вартостей закупівель.
3. Узагальнену інформацію про необхідні закупівлі Адміністративно-господарське управління надає комітету з конкурсних торгів центрального апарату Фонду державного майна України у формі проекту річного плану закупівель на бюджетний рік.
4. Комітет з конкурсних торгів центрального апарату Фонду державного майна України затверджує річний план закупівель на бюджетний рік та разом з Адміністративно-господарським управлінням забезпечує здійснення відповідних закупівель.
Директор Департаменту земельних відносин, державних закупівель та видавничої діяльності |
І. К. Павлик |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
11.12.2013 N 4202
ПОРЯДОК
організації здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти у Фонді державного майна України у випадках, коли очікувана вартість предмета закупівлі є нижчою від сум, зазначених у частині першій статті 2 Закону України від 01.06.2010 N 2289-VI "Про здійснення державних закупівель"
1. У разі здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг, у випадках, коли очікувана вартість предмета закупівлі є нижчою від сум, зазначених у частині першій статті
2 Закону України від 01.06.2010 N 2289-VI "Про здійснення державних закупівель" (до подання документів щодо закупівлі на підпис заступнику Голови Фонду або директору департаменту), структурний підрозділ, для потреб якого здійснюється закупівля, готує службову записку за підписом керівника структурного підрозділу або керівника структурного підрозділу у складі департаменту на ім'я заступника Голови Фонду або директора департаменту.
1.1. Службова записка має містити таку інформацію:
- необхідність здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
- кількість необхідних товарів, робіт чи послуг, запропонованих до придбання;
- визначення характеристик товарів, робіт чи послуг та їх споживчих властивостей;
- пропозицію щодо фізичної або юридичної особи - постачальника товарів, робіт чи послуг із зазначенням його переваг;
- аналіз ринку на предмет наявності аналогічних пропозицій від інших продавців товарів, робіт чи послуг.
До службової записки додається проект документа щодо закупівлі (договір чи угода або рахунок-фактура тощо).
При визначенні постачальника товарів, робіт чи послуг необхідно віддавати перевагу пропозиціям із необхідними характеристиками товарів, робіт чи послуг за принципом максимальної економії та ефективності.
1.2. У разі закупівлі, вартість якої не перевищує 3 тис. грн., структурний підрозділ, для потреб якого здійснюється закупівля, готує службову записку за підписом керівника структурного підрозділу або керівника структурного підрозділу у складі департаменту на ім'я заступника Голови Фонду або директора департаменту, яка має містити таку інформацію:
................Перейти до повного тексту