1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАКАЗ
29.11.2013 № 3944
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна № 1374 від 17.09.2015 )
Щодо затвердження технологічної картки адміністративної послуги "Включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності"
Відповідно до пункту 83 підпункту 83.4 Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава", затвердженого Указом Президента України від 12 березня 2013 року № 128, Порядку ведення Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 10 червня 2013 року № 796 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 13 червня 2013 року за № 937/23469,
НАКАЗУЮ:
1. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Фонду від 21 березня 2013 року № 358 "Про затвердження технологічної картки адміністративної послуги "Реєстрація фізичних осіб (оцінювачів) у Державному реєстрі оцінювачів".
2. Затвердити технологічну картку адміністративної послуги "Включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності", що додається.
3. Начальнику Управління з питань оціночної діяльності забезпечити інформування громадськості щодо змісту цього наказу шляхом опублікування його в "Державному інформаційному бюлетені про приватизацію", додатку до "Державного інформаційного бюлетеня про приватизацію" - газеті "Відомості приватизації" та на офіційному сайті Фонду.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
Перший заступник
Голови Фонду
Є. Іванов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
29.11.2013 № 3944
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги
Включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності
(назва адміністративної послуги)
Фонд державного майна України (Фонд)
(найменування суб'єкта надання адміністративної послуги)
1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
1.1 Фізичні особи, які отримали кваліфікаційні свідоцтва, відповідно до вимог статті 15 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні"
у двотижневий строк від дати отримання кваліфікаційного свідоцтва оцінювача подають до Фонду документи для включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності (ДРОСОД)
Перелік документів, встановлений Порядком ведення Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності
, затвердженим наказом Фонду від 10 червня 2013 року № 796 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13 червня 2013 року за № 937/23469, згідно з яким фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи:заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності
(додаток 1);довідку з місця роботи
(подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2);довідку про оцінювача
(додаток 3);
повідомлення про відсутність непогашеної судимості
(додаток 4);
копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача;
копію паспорта.
Якщо на дату подання інформації до Державного реєстру оцінювач:
постійно проживає на території України і є громадянином України, подається копія першої та другої сторінок паспорта громадянина України;
постійно (або тимчасово) проживає за кордоном і є громадянином України, подається копія паспорта громадянина України для виїзду за кордон;
постійно (або тимчасово) проживає на території України і є іноземцем або особою без громадянства, подається копія посвідки про постійне або тимчасове проживання.
Якщо на дату подання інформації оцінювач тимчасово не працює, про це робиться відповідний запис у довідці про оцінювача. Після працевлаштування оцінювач повинен у тижневий строк направити до Фонду довідку з місця роботи.
1.2 У разі отримання фізичною особою, зареєстрованою у ДРОСОД, нового (нових) кваліфікаційного свідоцтва(в) оцінювача(ів) фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи:
заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності (додаток 1);
довідку з місця роботи (подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2);
довідку про оцінювача (додаток 3);
повідомлення про відсутність непогашеної судимості (додаток 4);
копію нового (нових) кваліфікаційного(них) свідоцтва(в) оцінювача;
копію паспорта;
оригінал попереднього свідоцтва про включення інформації про оцінювача у ДРОСОД (свідоцтва про реєстрацію у Державному реєстрі оцінювачів (ДРО).
1.3 У разі розмежування кваліфікаційного документа оцінювача фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи:заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності
(додаток 1);довідку з місця роботи
(подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2);довідку про оцінювача
(додаток 3);
повідомлення про відсутність непогашеної судимості
(додаток 4);
копії кваліфікаційних свідоцтв оцінювача;
копію паспорта;
оригінал попереднього свідоцтва про включення інформації про оцінювача у ДРОСОД (свідоцтва про реєстрацію у ДРО).
1.4 У разі втрати фізичною особою - оцінювачем свідоцтва про включення інформації про оцінювача у ДРОСОД (свідоцтва про реєстрацію у ДРО) фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи:
заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності (додаток 1);
довідку з місця роботи (подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2);
довідку про оцінювача (додаток 3);
повідомлення про відсутність непогашеної судимості (додаток 4);
копію паспорта;
копію(ї) кваліфікаційного(них) свідоцтва(в) оцінювача.
1.5 У разі зміни прізвища фізичною особою - оцінювачем, інформацію про якого включено до ДРОСОД (ДРО) фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи:
заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності (додаток 1);
довідку з місця роботи (подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2);
довідку про оцінювача (додаток 3);
повідомлення про відсутність непогашеної судимості (додаток 4);
копію паспорта;
копію кваліфікаційного(них) свідоцтва(в) оцінювача;
оригінал попереднього свідоцтва про включення інформації про оцінювача у ДРОСОД (свідоцтва про реєстрацію у ДРО);
копію свідоцтва про шлюб (копію свідоцтва про розірвання шлюбу).
1.6 У разі анулювання спеціалізації (спеціалізацій) з кваліфікаційного свідоцтва оцінювача (кваліфікаційного документа оцінювача) за рішенням Екзаменаційної комісії фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи:заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності
(додаток 1);довідку з місця роботи
(подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2);довідку про оцінювача
(додаток 3);
повідомлення про відсутність непогашеної судимості
(додаток 4);
копію паспорта;
копію(ї) кваліфікаційного(них) свідоцтва(в) оцінювача;
оригінал попереднього свідоцтва про включення інформації про оцінювача у ДРОСОД (свідоцтва про реєстрацію у ДРО).
2. Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
2.1 Документи фізичної особи для включення інформації про оцінювача у ДРОСОД Подаються до Фонду особисто або надсилаються поштою з Пн. по Пт. за адресою:
Фонд державного майна України, 01133, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/7, 4 поверх, кім. 410/5 до відділу роботи з оцінювачами та саморегулівними організаціями. Режим роботи:
Пн. - Чт. з 09.00 до 12.30; з 13.15 до 18.00
Пт. з 09.00 до 12.30; з 13.15 до 16.45
Контактний телефон (Пн. - Пт.) (044) 285-17-13,
у Сб. за адресою:
Фонд державного майна України, 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9, 1 поверх, черговому охорони або шляхом залишення документів у скрині для пошти, що знаходиться у фойє. Режим роботи:
Сб. з 10.00 до 16.00
Контактний телефон (Сб.) (044) 200-31-33
3. Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги
3.1 У разі направлення фізичною особою документів до Фонду поштою на адресу: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9. Документи підлягають реєстрації у наступних структурних підрозділах Фонду:
у відділі вхідної документації Управління документального забезпечення та контролю;
у Департаменті координації розробки та виконання програмних документів, оцінки та розпорядження об'єктами державної власності;
в Управлінні з питань оціночної діяльності;
у відділі роботи з оцінювачами та саморегулівними організаціями.
3.2 У разі надання фізичною особою документів до Фонду особисто (або через уповноважену особу), кур'єрською поштою на адресу: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/7, кім. 410/5. Документи підлягають реєстрації у наступних структурних підрозділах Фонду:
у відділі роботи з оцінювачами та саморегулівними організаціями.
3.3 Терміни підготовки адміністративної послуги Рішення про включення інформації про оцінювача до ДРОСОД приймається у строк, що не перевищує тридцяти днів від дати подання документів, шляхом прийняття наказу Фонду та видачі свідоцтва про включення інформації про оцінювача до ДРОСОД.
4. Результат надання адміністративної послуги
4.1 Фізичні особи - оцінювачі Оцінювачі, інформація про яких включена до ДРОСОД, отримують оригінал свідоцтва про включення інформації про оцінювача до ДРОСОД особисто або через уповноважених осіб за наявності у них відповідних документів, що підтверджують їх повноваження.
5. Інформація про механізм оскарження результату надання адміністративної послуги
5.1 Розв'язання спорів Спори, пов'язані з включенням інформації про оцінювачів до ДРОСОД, вирішуються в порядку, установленому законодавством.

................
Перейти до повного тексту