29.11.2013 № 3944 |
Перший заступник Голови Фонду |
Є. Іванов |
1. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги | ||
1.1 |
Фізичні особи, які отримали кваліфікаційні свідоцтва, відповідно до вимог статті 15 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" у двотижневий строк від дати отримання кваліфікаційного свідоцтва оцінювача подають до Фонду документи для включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності (ДРОСОД) |
Перелік документів, встановлений Порядком ведення Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності , затвердженим наказом Фонду від 10 червня 2013 року № 796 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13 червня 2013 року за № 937/23469, згідно з яким фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи:заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності (додаток 1);довідку з місця роботи (подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2);довідку про оцінювача (додаток 3); повідомлення про відсутність непогашеної судимості (додаток 4); копію кваліфікаційного свідоцтва оцінювача; копію паспорта. Якщо на дату подання інформації до Державного реєстру оцінювач: постійно проживає на території України і є громадянином України, подається копія першої та другої сторінок паспорта громадянина України; постійно (або тимчасово) проживає за кордоном і є громадянином України, подається копія паспорта громадянина України для виїзду за кордон; постійно (або тимчасово) проживає на території України і є іноземцем або особою без громадянства, подається копія посвідки про постійне або тимчасове проживання. Якщо на дату подання інформації оцінювач тимчасово не працює, про це робиться відповідний запис у довідці про оцінювача. Після працевлаштування оцінювач повинен у тижневий строк направити до Фонду довідку з місця роботи. |
1.2 | У разі отримання фізичною особою, зареєстрованою у ДРОСОД, нового (нових) кваліфікаційного свідоцтва(в) оцінювача(ів) |
фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи: заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності (додаток 1); довідку з місця роботи (подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2); довідку про оцінювача (додаток 3); повідомлення про відсутність непогашеної судимості (додаток 4); копію нового (нових) кваліфікаційного(них) свідоцтва(в) оцінювача; копію паспорта; оригінал попереднього свідоцтва про включення інформації про оцінювача у ДРОСОД (свідоцтва про реєстрацію у Державному реєстрі оцінювачів (ДРО). |
1.3 | У разі розмежування кваліфікаційного документа оцінювача |
фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи:заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності (додаток 1);довідку з місця роботи (подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2);довідку про оцінювача (додаток 3); повідомлення про відсутність непогашеної судимості (додаток 4); копії кваліфікаційних свідоцтв оцінювача; копію паспорта; оригінал попереднього свідоцтва про включення інформації про оцінювача у ДРОСОД (свідоцтва про реєстрацію у ДРО). |
1.4 | У разі втрати фізичною особою - оцінювачем свідоцтва про включення інформації про оцінювача у ДРОСОД (свідоцтва про реєстрацію у ДРО) |
фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи: заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності (додаток 1); довідку з місця роботи (подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2); довідку про оцінювача (додаток 3); повідомлення про відсутність непогашеної судимості (додаток 4); копію паспорта; копію(ї) кваліфікаційного(них) свідоцтва(в) оцінювача. |
1.5 | У разі зміни прізвища фізичною особою - оцінювачем, інформацію про якого включено до ДРОСОД (ДРО) |
фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи: заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності (додаток 1); довідку з місця роботи (подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2); довідку про оцінювача (додаток 3); повідомлення про відсутність непогашеної судимості (додаток 4); копію паспорта; копію кваліфікаційного(них) свідоцтва(в) оцінювача; оригінал попереднього свідоцтва про включення інформації про оцінювача у ДРОСОД (свідоцтва про реєстрацію у ДРО); копію свідоцтва про шлюб (копію свідоцтва про розірвання шлюбу). |
1.6 | У разі анулювання спеціалізації (спеціалізацій) з кваліфікаційного свідоцтва оцінювача (кваліфікаційного документа оцінювача) за рішенням Екзаменаційної комісії |
фізична особа - оцінювач подає до Фонду наступні документи:заяву про включення інформації про оцінювача до Державного реєстру оцінювачів та суб'єктів оціночної діяльності (додаток 1);довідку з місця роботи (подається, якщо оцінювач працює) (додаток 2);довідку про оцінювача (додаток 3); повідомлення про відсутність непогашеної судимості (додаток 4); копію паспорта; копію(ї) кваліфікаційного(них) свідоцтва(в) оцінювача; оригінал попереднього свідоцтва про включення інформації про оцінювача у ДРОСОД (свідоцтва про реєстрацію у ДРО). |
2. Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги | ||
2.1 | Документи фізичної особи для включення інформації про оцінювача у ДРОСОД |
Подаються до Фонду особисто або надсилаються поштою з Пн. по Пт. за адресою: Фонд державного майна України, 01133, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/7, 4 поверх, кім. 410/5 до відділу роботи з оцінювачами та саморегулівними організаціями. Режим роботи: Пн. - Чт. з 09.00 до 12.30; з 13.15 до 18.00 Пт. з 09.00 до 12.30; з 13.15 до 16.45 Контактний телефон (Пн. - Пт.) (044) 285-17-13, у Сб. за адресою: Фонд державного майна України, 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9, 1 поверх, черговому охорони або шляхом залишення документів у скрині для пошти, що знаходиться у фойє. Режим роботи: Сб. з 10.00 до 16.00 Контактний телефон (Сб.) (044) 200-31-33 |
3. Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги | ||
3.1 | У разі направлення фізичною особою документів до Фонду поштою на адресу: 01601, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/9. |
Документи підлягають реєстрації у наступних структурних підрозділах Фонду: у відділі вхідної документації Управління документального забезпечення та контролю; у Департаменті координації розробки та виконання програмних документів, оцінки та розпорядження об'єктами державної власності; в Управлінні з питань оціночної діяльності; у відділі роботи з оцінювачами та саморегулівними організаціями. |
3.2 | У разі надання фізичною особою документів до Фонду особисто (або через уповноважену особу), кур'єрською поштою на адресу: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, буд. 18/7, кім. 410/5. |
Документи підлягають реєстрації у наступних структурних підрозділах Фонду: у відділі роботи з оцінювачами та саморегулівними організаціями. |
3.3 | Терміни підготовки адміністративної послуги | Рішення про включення інформації про оцінювача до ДРОСОД приймається у строк, що не перевищує тридцяти днів від дати подання документів, шляхом прийняття наказу Фонду та видачі свідоцтва про включення інформації про оцінювача до ДРОСОД. |
4. Результат надання адміністративної послуги | ||
4.1 | Фізичні особи - оцінювачі | Оцінювачі, інформація про яких включена до ДРОСОД, отримують оригінал свідоцтва про включення інформації про оцінювача до ДРОСОД особисто або через уповноважених осіб за наявності у них відповідних документів, що підтверджують їх повноваження. |
5. Інформація про механізм оскарження результату надання адміністративної послуги | ||
5.1 | Розв'язання спорів | Спори, пов'язані з включенням інформації про оцінювачів до ДРОСОД, вирішуються в порядку, установленому законодавством. |