- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про результати комплексної перевірки органів державної податкової служби Донецької області
Результати комплексної перевірки стану організації роботи органів державної податкової служби Донецької області, проведеної на виконання наказу ДПА України від 12.06.2009 N 93-к, свідчать, що податковими органами області вжито заходів для виконання завдань із забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів і контролю за справлянням податків, зборів, інших обов'язкових платежів.
У періоді, що перевірявся, ДПА у Донецькій області забезпечено виконання завдання зі збору платежів до загального фонду державного бюджету, визначеного відповідними наказами ДПА України. Водночас суттєві прорахунки у роботі були допущені у минулому і цьому роках, окремі проблемні питання завадили виконанню бюджетних призначень Міністерства фінансів України зі збору платежів до загального фонду державного бюджету.
На низькому рівні організовано роботу податкових органів області з питань адміністрування основних платежів (заступник голови Ткач А.А., начальник управління Філімонов П.П.). Виконання бюджетних призначень з податку на прибуток за 5 місяців цього року не забезпечили 20 державних податкових інспекцій області.
Не було вжито достатніх заходів ДПА області та підпорядкованими підрозділами щодо підвищення рівня податкової віддачі по податку на прибуток підприємств. Так, при загальному збільшенні податкової віддачі у I кварталі цього року порівняно з відповідним періодом 2008 року, зменшення допустили ДПІ в Амвросіївському районі (Мазуренко О.А.) на 2,83 відс. пункти, ДПІ у м. Краматорську (Санжура Л.І.) на 0,94 відс. пункти.
Не досягли середньообласного показника рівня податкової віддачі за I квартал 2009 року СДПІ по роботі з ВПП у м. Донецьку (Чернобай О.В.), ДПІ у містах Авдіївці (Криволап Н.М.), Димитрові (Міленін В.Є.), Харцизьку (Котляренко М.Д.), ДПІ у Будьонівському (Крухмальов С.Б.), Ворошиловському (Михайлов О.М.), Калінінському (Бондаренко В.В.), Куйбишевському (Подолян В.В.), Київському (Локшин І.С.), Кіровському (Покинтелиця В.М.), Петровському (Жеребко В.І.), Пролетарському (Серебрянський О.В.) районах м. Донецька, Мар'їнському (Трофимова Т.А.), Тельманівському (Борота Т.М.), Амвросіївському (Мазуренко О.А.) районах.
Непоодинокими були й випадки неякісного проведення камеральних перевірок суб'єктів господарювання. Так, фахівцями ДПІ в Амвросіївському та Волноваському (Ростем В.І.) районах при проведенні камеральних перевірок не розглядалися питання додержання підприємствами вимог статті
5 Закону України від 28 грудня 1994 року
N 334 "Про оподаткування прибутку підприємств" (далі - Закон N 334) у частині обмеження у віднесенні до складу валових витрат платника податку суми коштів на добровільне перерахування коштів.
Крім того, ДПІ у Волноваському районі при наданні звітності були викривлені звітні дані про кількість платників, які сплачують податок на прибуток. При звітуванні про 100-відсоткову сплату податок на прибуток сплачувало лише 97,8 відс. у 2008 році та 96,6 відс. за січень - травень цього року платників, які перебували на обліку.
Не забезпечено ДПА області виконання завдань з акцизного збору з вироблених в Україні товарів. Так, фактично у січні - травні цього року надійшло 32,2 млн. грн., або 21,1 відс. встановленого завдання, що на 131,3 млн. грн. менше надходжень відповідного періоду минулого року.
З податку на додану вартість з 44 ДПІ області завдання розрахункової бази по збору за січень-травень цього року не виконала 31 інспекція, найбільше невиконання допустили ДПІ у Волноваському - 58,2 відс., Тельманівському - 59,1 відс., Амвросіївському - 65,9 відс., Ворошиловському - 69,5 відс. районах м. Донецька, містах Дружківці (Долгальов В.Ю.) - 52,8 відс., Авдіївці - 69,2 відс., Єнакієвській ОДПІ (Гринцов О.В.) - 69 відсотків.
При зменшенні за 5 місяців 2009 року до 1221,2 млн. грн. суми податку на додану вартість, задекларованої до відшкодування на рахунок платника, протермінована сума ПДВ збільшилася на 28,3 млн. гривень. Найбільший приріст протермінованої бюджетної заборгованості допущено СДПІ по роботі з ВПП у м. Донецьку.
Відсутність належного контролю обласного апарату, взаємодії між структурними підрозділами та податковими інспекціями області щодо відпрацювання суб'єктів господарювання, які надали податковий кредит і не задекларували податкові зобов'язання, здійснили операції, не обумовлені економічними причинами (цілями ділового характеру), з використанням так званих "податкових ям", сприяла формуванню податкового кредиту за сумнівними операціями, проведеними з контрагентами області, окремими платниками податків та подальшому отриманню відшкодування податку на додану вартість за заявленими сумами або несплаті ПДВ до бюджету (СДПІ по роботі з ВПП у м. Донецьку, ДПІ у Калінінському, Будьонівському, Київському, Ворошиловському районах м. Донецька).
І досі податковими органами області не виконуються вимоги ст.
9 Закону України від 3 квітня 1997 року
N 168/97 "Про податок на додану вартість" (далі - Закон N 168) щодо здійснення платниками податків умовного продажу при анулюванні свідоцтва платника ПДВ. Зазначене призвело до ненарахування та несплати платниками сум податку на додану вартість при наявних залишках товарних запасів (ДПІ у м. Харцизьку, Слов'янська ОДПІ, Шахтарська ОДПІ, Єнакієвська ОДПІ, ДПІ Ворошиловському, м. Донецька, Амвросіївському, Старобешівському районах).
Через відсутність контролю ДПА області за виконанням підрозділами оподаткування юридичних осіб підпорядкованих податкових інспекцій вимог ст.
17 Закону України від 21 грудня 2000 року
N 2181 "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (далі - Закон N 2181) допущено незастосування штрафних санкцій за неподання звітності, несвоєчасну сплату платежів до бюджету, ненарахування у деклараціях штрафних санкцій при самостійному виправленні платником помилки (ДПІ у Кіровському, Куйбишевському, Ворошиловському м. Донецька, Амвросіївському, Старобешівському районах, ДПІ у містах Торезі, Докучаєвську, Димитрові, Слов'янська ОДПІ, Шахтарська ОДПІ, Горлівська ОДПІ, Єнакієвська ОДПІ, СДПІ по роботі з ВПП у м. Донецьку).
Неефективна організація роботи підпорядкованих підрозділів погашення прострочених податкових зобов'язань (заступник голови Карпилянська Л.І., начальник управління Чаус О.Б.) призвела до порушень вимог нормативно-правових актів та низької результативності роботи. Протягом січня - травня цього року податковий борг платників податків ДПА у Донецькій області зменшився, проте це зумовлено не фактичними надходженнями до бюджету у рахунок погашення заборгованості з податків, зборів, інших обов'язкових платежів, а списанням безнадійного податкового боргу.
Порушення Порядку складання зведеної інформації, затвердженого наказом ДПА України від 06.02.2006 N 56, та Порядку формування Зведеної інформації щодо стану адміністрування податків, доведеного листом ДПА України від 06.11.2006 N 20528/7/16-1317/19-0617 (далі - Порядок N 20528), призвели до надання недостовірної інформації щодо надходжень до загального фонду державного бюджету за рахунок вжитих заходів. Так, завищення звітних даних шляхом зарахування у надходження коштів за відсутності податкового боргу у підприємств допущено у січні (на 10299,2 тис. грн.), лютому (на 8567,8 тис. грн.), березні (на 7977,9 тис. грн.) квітні (на 9115,8 тис. грн.) та травні (на 7433,9 тис. грн.) цього року (СДПІ по роботі з ВПП у м. Донецьку, ДПІ у Калінінському, Кіровському, Ворошиловському м. Донецька, Амвросіївському районах, ДПІ у м. Димитрові, Слов'янська ОДПІ). Це призвело до реального невиконання у цілому по області надходжень за січень (68,5 відс.), лютий (79,1 відс.), березень (80,7 відс.) та травень (90,6 відс.) цього року при звітуванні про виконання (102,9 відс., 110,8 відс., 110,2 відс. та 118,1 відс. відповідно).
Недостатній контроль за роботою підрозділів податкових органів області управлінням погашення прострочених податкових зобов'язань призвів до порушень вимог ст.
6 Закону
N 2181 у частині своєчасності формування та вручення платникам податків податкових вимог (ДПІ у Калінінському, Кіровському, Ворошиловському м. Донецька, Амвросіївському районах, містах Авдіївці, Димитрові, Слов'янська ОДПІ, Горлівська ОДПІ, СДПІ по роботі з ВПП у м. Донецьку).
У цих же податкових інспекціях встановлені порушення вимог ст.
8 Закону
N 2181 у частині своєчасності реєстрації податкової застави підприємств-боржників та звільнення з податкової застави активів платників податків.
ДПІ у Кіровському районі м. Донецька, Горлівською та Слов'янською ОДПІ порушувалися вимоги ст.
9 Закону
N 2181 при прийнятті рішення про застосування адміністративного арешту активів боржника.
Недотримання вимог ст.
10 Закону
N 2181 та Порядку стягнення коштів та продажу інших активів платника податків, які перебувають у податковій заставі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2002 року
N 538 (далі - постанова N 538), в частині опису та спрямування готівкових коштів у рахунок погашення податкового боргу, вилучення готівкових коштів без проведення відповідних заходів з погашення податкового боргу та прийняття рішення, вилучення готівки за відсутності податкового боргу, порядку зарахування коштів, отриманих від реалізації описаних активів, встановлено в ДПІ у Калінінському, Кіровському, Ворошиловському районах м. Донецька, Амвросіївському районі, Слов'янській ОДПІ, СДПІ по роботі з ВПП у м. Донецьку.
ДПІ у м. Димитрові, Калінінському, Кіровському районах м. Донецька, Горлівською ОДПІ приймалися рішення про розстрочення сум податкових зобов'язань платників податків з порушенням вимог ст.
14 Закону
N 2181 у частині визначення податкового періоду при сплаті та отримання від платника економічного обґрунтування, яке гарантує сплату розстрочених сум.
Горлівською ОДПІ на порушення ст.
15 Закону
N 2181 списано податковий борг, щодо якого постановою господарського суду Донецької області прийнято рішення про стягнення та відкрито виконавче провадження. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визнання боргу безнадійним (п. п. 15.2.1 статті
15 Закону N 2181).
Про недостатній контроль обласного апарату за здійсненням дієвих заходів стягнення податкового боргу податковими інспекціями свідчить той факт, що у 2009 році податковими органами області проведено списання безнадійного податкового боргу, який виник понад 1095 днів, на суму 18,8 млн. грн., у т. ч.: Шахтарською ОДПІ - 5,4 млн. грн.; Горлівською ОДПІ - 3,5 млн. грн.; Єнакієвською ОДПІ - 2,2 млн. грн.; Макіївською ОДПІ (Тімарцев О.Ю.) - 2,1 млн. грн.; Красноармійською ОДПІ - 1,2 млн. гривень. Крім того, за суб'єктами господарювання, які перебувають на обліку у ДПІ у Ворошиловському м. Донецька та Амвросіївському районах, рахується податковий борг, який виник більше 1095 днів, на суму 15,7 млн. грн. та 1,4 млн. грн. відповідно. Заходи для стягнення податкового боргу, передбачені Законом
N 2181, не були здійснені своєчасно.
Потребує поліпшення організація роботи управління податкового контролю юридичних осіб ДПА області (заступник голови Чабаненко О.В., начальник управління Самсикін Д.В.).
Мали місце випадки виконання доведених показників підрозділами податкового контролю юридичних осіб шляхом зарахування у надходження від вжитих заходів переплат, сплати поточних платежів платників податків, стосовно яких документальні перевірки не проводилися та донарахування за актами перевірок відсутні, чим порушувалися вимоги Порядку N 20528 щодо формування достовірних звітних даних (ДПІ у Ворошиловському, Калінінському, Кіровському м. Донецька, Амвросіївському районах, містах Харцизьку, Димитрові, Шахтарська ОДПІ).
На порушення вимог ст.
10 Закону України від 4 грудня 1990 року
N 509 "Про державну податкову службу в Україні" (далі - Закон N 509), Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом ДПА України від 10.08.2005
N 327 (далі - Порядок N 327), наказу ДПА України від 11.09.2008
N 584 "Про затвердження зразків форм актів перевірок та Методичних рекомендацій щодо їх оформлення" при проведенні перевірок суб'єктів господарювання не вивчався вплив фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання на податкові зобов'язання та неякісно оформлювалися матеріали проведених перевірок (ДПІ у Ленінському, Куйбишевському, Ворошиловському, Калінінському м. Донецька, Амвросіївському, Старобешівському районах, містах Докучаєвську, Харцизьку, Димитрові, Авдіївці, Слов'янська ОДПІ, Шахтарська ОДПІ).
Недотримання вимог Порядку обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів), затвердженого наказом ДПА України від 19.02.98
N 80, із змінами та доповненнями (далі - Порядок N 80), щодо термінів проведення документальних перевірок платників податків, які подали заяви про зняття з обліку, встановлено у ДПІ у Пролетарському, Ленінському, Кіровському, Ворошиловському, Калінінському м. Донецька, Амвросіївському районах, містах Димитрові, Авдіївці, Дружківці, Шахтарській ОДПІ.
Порушення вимог Порядку направлення органами державної податкової служби України податкових повідомлень платникам податків та рішень про застосування штрафних (фінансових) санкцій, затвердженого наказом ДПА України від 21.06.2001
N 253 (далі - Порядок N 253), у частині своєчасного вручення (направлення) податкових повідомлень-рішень встановлено у ДПІ у Ворошиловському м. Донецька, Старобешівському районах, Горлівській ОДПІ, ДПІ у м. Димитрові.
Встановлені випадки недотримання посадовими особами ДПІ в Амвросіївському районі, Горлівської ОДПІ, містах Димитрові та Авдіївці вимог ст.
17 Закону
N 2181 у частині визначення кількості періодів та максимально можливої суми фінансової санкції.
Вимагає значного поліпшення і робота управління оподаткування фізичних осіб ДПА області (заступник голови Левченко В.М., начальник управління Ткаченко Ю.В.) з адміністрування податків із фізичних осіб.
Ігнорування вимог Указу Президента України від 3 липня 1998 року
N 727/98 "Про спрощену систему оподаткування обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" (далі - Указ N 727) при видачі свідоцтва про сплату єдиного податку встановлено в ДПІ у Київському м. Донецька, Мар'їнському районах, Шахтарській ОДПІ.
Крім того, у Слов'янській ОДПІ не вживаються дієві заходи для своєчасного виявлення суб'єктів господарювання - фізичних осіб, які перебувають на спрощеній системі оподаткування при перевищенні у попередньому році обсягу виручки від реалізації продукції 500 тис. гривень і не зареєструвалися платниками податку на додану вартість.
Суттєві порушення нормативних документів щодо порядку проведення, оформлення та реалізації матеріалів документальних перевірок суб'єктів господарювання - фізичних осіб встановлені у ДПІ у Пролетарському, Київському м. Донецька, Мар'їнському районах, Шахтарській ОДПІ, містах Дружківці та Авдіївці.
Відсутність належного контролю обласного апарату призвела до низької організації роботи з адміністрування податку з власників транспортних засобів, непроведення камеральних перевірок та невиявлення порушень Закону України від 11 грудня 1991 року
N 1963 "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів" у частині застосування відповідних ставок податку платниками та несвоєчасного надходження податків та штрафних санкцій до бюджету (ДПІ у м. Дзержинську, Київському м. Донецька, Мар'їнському районах, Слов'янська ОДПІ).
У ДПІ у Київському м. Донецька, Мар'їнському районах встановлені непоодинокі факти порушення вимог ст.
14 Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року
N 13-92 "Про прибутковий податок з громадян", п. 14.2 статті
14 Інструкції про оподаткування доходів фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю, затвердженої наказом ГДПІ України від 21.04.93
N 12, та п. 1 Порядку заповнення патенту про сплату фіксованого розміру прибуткового податку з громадян, затвердженого наказом ДПА України від 25.03.98
N 137 "Про затвердження форми патенту та Порядку його заповнення", у частині здійснення окремими платниками податків - фізичними особами підприємницької діяльності за фіксованим розміром сплати податку шляхом придбання патенту.
Порушення вимог Декрету Кабінету Міністрів України від 17 березня 1993 року
N 24-93 "Про податок на промисел" щодо видачі одноразових патентів з податку на промисел не за місцем проживання громадян встановлені у ДПІ у Київському м. Донецька, Мар'їнському районах, ДПІ у м. Дзержинську.
Відсутність контролю обласного апарату за виконанням підрозділами оподаткування фізичних осіб податкових інспекцій вимог ст.
17 Закону
N 2181 призвела до незастосування штрафних санкцій за неподання звітності (ДПІ у Пролетарському районі м. Донецька); порушення граничних термінів сплати узгоджених податкових зобов'язань (ДПІ у Мар'їнському районі); неправильного визначення суми штрафних санкцій при проведенні документальних перевірок (ДПІ у м. Дружківці).
Негативно вплинула на організацію роботи податкових органів і відсутність належної координації та взаємодії між структурними підрозділами. Зокрема, цим зумовлені окремі недоліки в роботі підрозділів обліку та звітності (заступник голови Левченко В.М., начальник управління Лапшенкова О.Я.). Так, недотримання вимог Інструкції про порядок нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби, затвердженої наказом ДПА України від 11.06.2003
N 290 (далі - Інструкція N 290), та Інструкції про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється органами ДПС України, затвердженої наказом ДПА України від 18.07.2005
N 276, ДПІ у Пролетарському, Будьонівському, Кіровському м. Донецька, Амвросіївському районах, Красноармійською, Слов'янською, Кіровською ОДПІ, ДПІ у м. Димитрові щодо термінів нарахувань податкових зобов'язань у картках особових рахунків платників податків спричиняє розбіжності у звітній інформації.
Виконання доведеного завдання РУ САТ ДПА України у Донецькій області (заступник голови Ткач А.А., начальник управління Харт О.М.) із плати за ліцензії до державного бюджету за січень - травень 2009 року забезпечено лише на 62,1 відс., при плані 5640,0 тис. грн. надійшло 3503,9 тис. гривень.
На порушення вимог п. 7 Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору з голографічними елементами і маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 23 квітня 2003 року
N 567, марки акцизного збору зберігаються на відкритих стелажах, а не у металевих шафах.
Допущені порушення у роботі РУ САТ ДПА України у Донецькій області при організації контрольно-перевірочної роботи та застосуванні до суб'єктів господарювання фінансових санкцій, передбачених статтею
17 Закону України від 19 грудня 1995 року
N 481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (далі - Закон N 481).
Недостатній контроль РУ САТ ДПА України у Донецькій області призвів до порушень вимог Закону
N 481 ОП Селидівський винзавод "Самтрест" та незаконного обігу спирту. Також відсутній контроль і за зберіганням спирту, вилученого з незаконного обігу працівниками податкової міліції та правоохоронними органами.
Виявлено недотримання вимог Тимчасового порядку видачі ліцензій на право імпорту, експорту спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року
N 493, у частині своєчасності призупинення дії ліцензій у разі порушення платником терміну сплати чергового платежу за отриману ліцензію.
На неналежному рівні забезпечується виконання вимог п. 1 наказу ДПА України від 16.11.2004
N 652 "Про організацію роботи в районних (міжрайонних) ДПІ з видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами". Пункти приймання та видачі документів на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами на базі органів державної податкової служби області створені, проте більшість документів на право отримання та продовження терміну дії ліцензій приймаються лише РУ САТ ДПА України у Донецькій області.
Відсутність належного контролю обласного апарату та РУ САТ ДПА України у Донецькій області за роботою контрольних постів на акцизних складах підприємств, що виробляють горілку та лікеро-горілчані вироби, призвела до того, що на території ТОВ "Кристал-Дон", де здійснюється постійне чергування працівниками Горлівської ОДПІ (начальник інспекції Данилюк А.І.), працівниками податкової міліції виявлено підпільний цех із незаконного виготовлення алкогольних напоїв, а також устаткування, спирт, алкогольні напої з сумнівними марками акцизного збору. У ТОВ "Ельбрус ЛТД" (виробник алкогольних напоїв) працівниками ГВПМ СДПІ у м. Донецьку виявлено на зберіганні фальсифіковану горілку, а у спиртосховищі спирт без наявних документів.
Наявні недоліки і в організації роботи управління податкової міліції ДПА в області (перший заступник голови - начальник управління Загоруля С.М.). Так, у січні - травні 2009 року виявлено 305 злочинів, з яких 284 тяжких, або 93,1 відсотка. Із загальної кількості викритих злочинів 149 за ст.
212 КК України, з яких по 120 злочинах кримінальні справи порушено слідчими податкової міліції, що свідчить про недотримання у повній мірі вимог протоколу наради із керівним складом УПМ ДПА східного регіону від 24.03.2009 N 6068/7/26-1317.
Неналежно організовано роботу щодо викриття злочинів за ухилення від сплати податків ВПМ ДПІ у Петровському, Пролетарському м. Донецька, Мар'їнському, Волноваському районах, Ясинуватської, Добропільської ОДПІ та ДПІ у м. Харцизьку, якими викрито лише по одному злочину за ухилення від сплати податків. У цих же ВПМ низькими є показники роботи щодо злочинів, виявлених за ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах.
Стягнення коштів по кримінальних справах, порушених за ст.
212 КК України, склало 44,2 млн. грн., або 86,7 відс. суми завданих збитків. Найнижчими є показники із відшкодування збитків за ухилення від сплати податків у ВПМ ДПІ у м. Краматорську, Артемівської ОДПІ, де не відшкодовано жодної гривні, та ВПМ ДПІ у Кіровському районі м. Донецька де відшкодування склало лише 46 тис. грн., або 1,3 відсотка.
Наявні факти порушення кримінальних справ за ч. 3 ст.
212-1 КК вже після відшкодування збитків, зокрема одна справа по ГВПМ ДПІ у м. Горлівці та 2 по ГВПМ СДПІ по роботі з ВПП у м. Донецьку з сумою збитків 5 млн. грн. та 1,9 млн. грн. відповідно.
Мали місце прорахунки в організації роботи окремих підрозділів податкової міліції із відпрацювання підприємств - "податкових ям". Так, у ВПМ ДПІ у Ворошиловському районі м. Донецька, на території обслуговування якого перебуває 24 підприємства, що мають розбіжності у деклараціях по ПДВ, порушено лише одну кримінальну справу. Так і залишилися не відпрацьованими ТОВ ТД "Факторіал", з сумою розбіжностей 17,5 млн. грн., ТОВ "Тредпромпласт" - 10,9 млн. грн. та ТОВ "Інвестбудпроект" - 8,4 млн. гривень.
У зв'язку з неналежною організацією роботи ВПМ ДПІ у Куйбишевському районі м. Донецька до цього часу не відпрацьовано ТОВ "ТАУЕР-2007", яке має розбіжності у сумі 20,8 млн. гривень.
Незадовільно організовано відпрацювання підприємств-вигодонабувачів у ВПМ ДПІ у Петровському районі м. Донецька та Ясинуватської ОДПІ, де не викрито жодного злочину за ухилення від сплати податків.
Не порушувались кримінальні справи за встановленими у цьому році фактами безпідставної заяви до відшкодування ПДВ у ВПМ ДПІ у Кіровському районі, ВПМ Костянтинівської ОДПІ за актами перевірок 2009 року.
Протягом січня - травня 2009 року не виявлялись конвертаційні центри ГВПМ Горлівської ОДПІ, ВПМ Костянтинівської ОДПІ, ВПМ ДПІ у м. Харцизьку, ВПМ Шахтарської ОДПІ. Малоефективними були заходи з ліквідації конвертаційних центрів ВПМ ДПІ у Ворошиловському, Кіровському районах м. Донецька, а ВПМ ДПІ у м. Краматорську у викритому конвертаційному центрі кошти не вилучались і на рахунках не блокувались.
Відсутні результати із виявлення підприємств з ознаками фіктивності в ГВПМ Горлівської ОДПІ, ВПМ Ясинуватської ОДПІ, Добропільскої ОДПІ, ДПІ у Калінінському районі м. Донецька, щодо яких в цьому році не отримано жодного рішення судів про визнання недійсними установчих документів чи вироків суду за фактами фіктивного підприємництва.
Встановлено факт включення до загальних показників роботи УПМ ДПА в області вилучення ВПМ Красноармійської ОДПІ одного і того ж спирту, купажу горілки та виноматеріалу в ОП Селидівський винзавод "Самтрест" у 2008 та 2009 роках.
У 2009 році через неналежну оперативну обізнаність відсутні результати з викриття підпільного виробництва алкогольних напоїв у ВПМ ДПІ у Ворошиловському, Калінінському, Кіровському, Петровському районах м. Донецька, ВПМ Ясинуватської, Єнакієвської, Добропільської ОДПІ, ВПМ ДПІ у м. Харцизьку.
................Перейти до повного тексту