- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
09.02.2009 N 1401/5/15-0716 |
Про податок з реклами
... Основні засади рекламної діяльності в Україні, регулювання правових відносин, що виникають у процесі створення, розповсюдження, одержання реклами визначає Закон України від 03.07.96
N 270/96-ВР "Про рекламу" (в редакції Закону України від 11.07.2003
N 1121-IV, із змінами та доповненнями).
Статтею
15 Закону України від 25.06.91
N 1251-XII "Про систему оподаткування" (із змінами, та доповненнями) встановлено, що до місцевих податків і зборів належить, зокрема, податок з реклами. При цьому загальні норми щодо оподаткування податком з реклами встановлено статтею 11 Декрету Кабінету Міністрів України від 20.05.93
N 56-93 "Про місцеві податки і збори" (далі - Декрет), якою визначено об'єкт оподаткування, платників податку, граничні розміри ставок податку з реклами. Відповідно до статті 21 Декрету іноземні юридичні особи та громадяни сплачують місцеві податки і збори на рівних умовах з юридичними особами та громадянами України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами та законодавством України.
Статтею
11 Декрету об'єктом податку з реклами визначена вартість послуг за встановлення та розміщення реклами, а платниками податку - юридичні особи та громадяни, які надають ці послуги.
................Перейти до повного тексту