- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
07.09.2006 N 16682/7/16-1517-26 |
Державна податкова
адміністрація у м. Києві
Державна податкова адміністрація України розглянула лист щодо порядку оподаткування податком на додану вартість послуг за постійне та обов'язкове аварійно-рятувальне обслуговування об'єктів та територій, а також оподаткування вартості додаткових платних послуг, і повідомляє.
Відповідно до вимог пп. 3.2.6 п. 3.2 ст.
3 Закону України
"Про податок на додану вартість" не є об'єктом оподаткування операції з оплати вартості державних платних послуг, які надаються фізичним або юридичним особам органами виконавчої влади і місцевого самоврядування та обов'язковість отримання (поставки) яких встановлюється законодавством, включаючи плату за реєстрацію, отримання ліцензії (дозволу), сертифікатів у вигляді зборів, державного мита тощо.
Законом України від 14.12.99
N 1281-XIV "Про аварійно-рятувальні служби" державним та комунальним аварійно- рятувальним службам не надано статусу органів виконавчої влади.
Постановою Кабінету Міністрів України від 04.08.2000
N 1214 затверджено перелік об'єктів та окремих територій, які підлягають постійному та обов'язковому обслуговуванню державними аварійно-рятувальними службами, при цьому зазначено, що таке обслуговування здійснюється на договірній основі.
Відповідно до пп. 3.1.1 п. 3.1 ст.
3 Закону України
"Про податок на додану вартість" об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції з поставки товарів та послуг, місце надання яких знаходиться на митній території України.
Таким чином, на послуги, що надаються аварійно-рятувальними службами (в т.ч. і на додаткові) поширюється загальний режим оподаткування податком на додану вартість та застосовується повна ставка податку на додану вартість.
Заступник голови ДПА України | Л.Боєнко |
Перейти до повного тексту