- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
14.02.2006 N 48/2/15-0410 |
Щодо необхідності отримання торгового патенту на проведення розіграшів
Державна податкова адміністрація України розглянула звернення Комітету Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності від 17.01.2006 р. N 06-10/10-21 про надання висновку щодо необхідності отримання банківськими установами торгового патенту на здійснення операцій з надання послуг у сфері грального бізнесу за проведення розіграшів з видачею призів, і повідомляє.
Законом України від 23.03.96 р.
N 98/96-ВР "Про патентування деяких видів підприємницької діяльності" (далі - Закон) встановлено види діяльності, що підлягають патентуванню, порядок придбання торгового патенту та суб'єкти підприємницької діяльності, які повинні придбавати торгові патенти.
Так, зокрема, порядок придбання торгового патенту на здійснення операцій з надання послуг у сфері грального бізнесу передбачено статтею
5 Закону.
Частиною першою цієї статті встановлено, що патентуванню підлягають операції з надання послуг у сфері грального бізнесу, які здійснюються суб'єктами підприємницької діяльності або їх структурними (відокремленими) підрозділами.
Частиною другою передбачено, що під гральним бізнесом у
Законі слід розуміти діяльність, пов'язану з влаштуванням казино, інших гральних місць (домів), гральних автоматів з грошовим або майновим виграшем, проведенням лотерей (крім державних) та розіграшів з видачею грошових виграшів у готівковій або майновій формі.
Банківські установи з метою залучення клієнтів проводять рекламні акції, пов'язані з процесом поширення інформації про переваги окремих банківських послуг для оперативного просування їх на ринку фінансових послуг та підвищеного попиту.
Одним із заходів залучення депозитних коштів є розіграші з видачею призів у вигляді підвищених відсотків. При цьому доходів від проведення розіграшів банки не отримують, а лише несуть витрати.
Таким чином, проведення банками розіграшів з видачею грошових або майнових призів з метою розширення кола клієнтів та обсягів банківських послуг не є послугами у сфері грального бізнесу.
Перший заступник Голови | Г.Оперенко |
Перейти до повного тексту