- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ У М. КИЄВІ
Л И С Т
14.02.2005 N 410/10/31-106 |
ДПА у м. Києві розглянула лист ТОВ щодо податку з реклами (далі - ПЗР) і повідомляє,
Основним документом, що регулює організацію та проведення рекламних заходів, а також здійснення рекламної діяльності, є Закон України від 03.07.96 р.
N 270/96-ВР "Про рекламу" в редакції Закону України від 11.07.2003 р.
N 1121-IV (далі - Закон про рекламу). Згідно зі ст. 1 Закону про рекламу реклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.
Статтею 9
Закону про рекламу визначено, що інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару та який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів) щодо цих особи чи товару, є рекламою.
Статтею 15 Закону України
"Про систему оподаткування" у редакції Закону України від 18.02.97 р.
N 77/97-ВР передбачено, що механізм справляння і порядок сплати місцевих податків і зборів (обов'язкових платежів) установлюється сільськими, селищними, міськими радами відповідно до переліку та у межах граничних ставок, передбачених законами України.
Київською міською радою 24.04.2003 р. ухвалено рішення
N 360/520, згідно з яким затверджене нове Положення про податок з реклами у м. Києві, до якого були внесені зміни рішенням Київської міської ради від 27.05.2004 р.
N 258/1468.
Згідно з
Положенням об'єкт оподаткування ПЗР приведено у відповідність до ст. 11 Декрету КМУ від 20.05.93 р.
N 56-93 "Про місцеві податки і збори", а саме відтепер об'єктом оподаткування ПЗР є вартість послуг із всталовлення та розміщення реклами, в тому числі і плата за право тимчасового використання місць для розташування об'єктів зовнішньої реклами та реклами на транспорті в м. Києві.
................Перейти до повного тексту