1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
29.10.2003 N 8973/6/15-3416
Український бухгалтерський
тижневик "Дебет-Кредит"
Про рекламну інформацію на візитних картках
Державна податкова адміністрація України у відповідь на лист Українського бухгалтерського тижневика "Дебет-Кредит" від 30.09.2003 р. N 1065 щодо рекламної інформації, зазначеної на візитних картках працівників фірми, якщо вона містить логотип фірми, реквізити та робочі телефони, у межах компетенції повідомляє таке.
Основним документом, що регулює організацію та проведення рекламних заходів, а також здійснення рекламної діяльності, є Закон України від 03.07.96 р. N 270/96-ВР "Про рекламу" (із змінами та доповненнями, у редакції Закону України від 11.07.2003 р. N 1121-IV). Цей Закон визначає засади рекламної діяльності в Україні, регулює відносини, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами.
Згідно з цим Законом, реклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. Відповідно до цього Закону, особа - це фізична особа, у тому числі суб'єкт підприємницької діяльності, юридична особа будь-якої форми власності, представництво нерезидента в Україні, а товар - будь-який предмет господарського обігу, в тому числі продукція, роботи, послуги, цінні папери, об'єкти права інтелектуальної власності.

................
Перейти до повного тексту