1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 726/6/18-0116 від 09.02.99
ДПА України розглянула лист щодо розповсюдження соціальної реклами і повідомляє таке.
Статтею 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" визначено, що завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.
Відповідно до ст.11 Декрету КМУ від 20.05.93 р. N 56-93 "Про місцеві податки і збори" рекламодавці є платниками податку з реклами, який сплачується з усіх видів оголошень і повідомлень, що передають інформацію з комерційною метою.
Згідно із Законом України від 26.01.93 р. N 2939-XII "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" здійснення держконтролю за витрачанням коштів і матеріальних цінностей, їх збереженням, станом і достовірністю бухобліку і звітності в міністерствах, відомствах, держкомітетах, держфондах, бюджетних установах, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують кошти з бюджетів усіх рівнів, віднесено до компетенції державної контрольно-ревізійної служби.
Таким чином, питання, що порушені у листі, не входять до компетенції ДПА України. Щодо використання бюджетних коштів, то доцільно звернутися до Головного КРУ.
Заступник Голови О.Шитря
"Бухгалтерія", N 12/1, 25.03.2002 р.
Перейти до повного тексту