- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
15.04.2003 N 6085/7/15-3417-26
ДПА України розглянула лист щодо застосування пільгового оподаткування ПДВ операцій з продажу періодичних видань вітчизняного виробництва і повідомляє.
Однією із складових законодавства України про свободу слова та інформаційну діяльність є Закон України від 23.09.97 р.
N 540/97-ВР "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів". Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади державної підтримки засобів масової інформації та посилює систему правового регулювання в інформаційній сфері.
Статтею 4 зазначеного
Закону визначено, що держпідтримка засобів масової інформації здійснюється шляхом протекціоністської політики зниження споживчої вартості інформаційної продукції, включаючи податкове, тарифне, митне, валютне та господарське регулювання.
Стаття 5 цього
Закону передбачає, що податкове регулювання діяльності засобів масової інформації, яке є однією з форм держпідтримки, - це надання засобам масової інформації пільг, встановлених Законом України від 03.04.97 р.
N 168/97-ВР "Про податок на додану вартість".
При цьому ст. 2 вказаного
Закону встановлено, що норми держпідтримки застосовуються до всіх засобів масової інформації, незалежно від їх ідеологічного і політичного спрямування та від форм власності, за винятком засобів масової інформації, зазначених у частині третій цієї статті.
Так, згідно з нормами цього
Закону норми держпідтримки до засобів масової інформації не застосовуються, якщо засоби масової інформації засновано в Україні за участю юридичних або фізосіб, до сфери діяльності яких входять виробництво та постачання паперу, поліграфічного обладнання, технічних засобів мовлення, а також засновано в Україні міжнародними організаціями або за участю юридичних чи фізосіб інших держав.
Згідно з пп. 5.1.2 ст.
5 Закону України
"Про податок на додану вартість" звільняються від оподаткування операції з продажу (передплати) і доставки періодичних видань друкованих засобів масової інформації вітчизняного виробництва.
................Перейти до повного тексту