- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Порядок
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ В МІСТІ КИЄВІ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДПА у м. Києві
13.09.2002 N 465
ПОРЯДОК
проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців в Державній податковій адміністрації у м. Києві
Цим Порядком визначаються правові та організаційні засади проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців Державної податкової адміністрації у м. Києві як одного з етапів конкурсу, що проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.02 за
N 169 (далі - Порядок), та Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби України та Української Академії державного управління при Президентові України від 10.05.02 за
N 30/84.
1. Загальні положення
1.1. Метою проведення іспиту є об'єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців.
1.2. Іспит проводиться конкурсною комісією Державної податкової адміністрації у м. Києві.
1.3. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на державну службу, передбаченим для кандидатів на посади державних службовців.
Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії Державної податкової адміністрації у м. Києві до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється відділом кадрів з відповідним обгрунтуванням.
Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.
1.4. Об'єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів тощо) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.
1.5. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад передбачає перевірку та оцінку їх знань
Конституції України, законів України
"Про державну службу" та
"Про боротьбу з корупцією", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень Державної податкової адміністрації у м. Києві та її структурних підрозділів.
1.6. Переліки питань мають обов'язково надаватися для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі та можуть публікуватися у друкованих засобах масової інформації.
1.7. Екзаменаційні білети затверджуються головою конкурсної комісії. До кожного білета включається по одному питанню на перевірку знання
Конституції України, Закону України
"Про державну службу", Закону України
"Про боротьбу з корупцією" та два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу - всього 5 питань.
1.8. Кількість білетів має бути не менше ніж 15.
1.9. З урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу можливе розроблення кількох варіантів комплектів екзаменаційних білетів у залежності від кваліфікаційних вимог до відповідних рівнів посад.
1.10. З урахуванням специфіки функціональних повноважень Державної податкової адміністрації у м. Києві розробляється кілька варіантів комплектів екзаменаційних білетів залежно від кваліфікаційних вимог до відповідних рівнів посад.
1.11. Процедура іспиту складається з 3-х етапів:
1) організаційна підготовка до іспиту;
2) складання іспиту;
3) оцінювання та підбиття підсумків іспиту.
1.12. Відділ кадрів Державної податкової адміністрації у м. Києві за погодженням з головою конкурсної комісії визначає дату проведення іспиту та повідомляє кандидатів про місце і час його проведення.
2. Організаційна підготовка до іспиту
2.1. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад.
2.2. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.
................Перейти до повного тексту