1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 2186/6/18-0116 від 16.04.99
ДПА України розглянула запит щодо податку з реклами і повідомляє таке.
Відповідно до ст.1 Закону України від 03.07.96 р. N 270/96-ВР "Про рекламу" реклама - спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі і в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержання прибутку.
Крім того, ст.9 Закону визначено, що матеріал, який цілеспрямовано звертає увагу споживачів на конкретну марку (модель, артикул) продукції чи на її виробника для формування інтересу і сприяння реалізації продукції, а також містить вихідні дані (реквізити) особи, що виробляє або розповсюджує зазначену продукцію, вважається рекламою.
Каталог поштових марок України містить у собі інформацію про державні марки України, що випускалися в обіг з 1918 року, тобто про ті, яких немає у вільному продажу. Крім того, до каталогу входять спеціальні відомості щодо спеціальної характеристики марок, а саме: спосіб друку, вид і характеристика паперу, вид і розмір зубцівки, розмір марки та ін.
Таким чином, оскільки каталог поштових марок України не звертає уваги споживачів на конкретний вид продукції чи на її виробника для формування інтересу і сприяння реалізації продукції, а також не містить вихідні дані (реквізити) особи, що виробляє або розповсюджує зазначену продукцію (враховуючи, що окремі марки, зазначені у ньому, знаходяться лише у музеях або приватних колекціях), каталог не можна вважати рекламою.
Враховуючи викладене, видавництво не є платником податку з реклами.
Заступник Голови В.Онищенко
"Бухгалтерія", N 12/1, 25.03.2002 р.
Перейти до повного тексту