- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ГОЛОВНА ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 10-114/10-1685 від 14.03.96
м.Київ
Заступникові начальника
державної податкової інспекції
по Автономній Республіці Крим
Р.Г.Леміш
Про витрати на рекламу
На Ваш запит від 13.02.96 р. N 14-26 по питанню віднесення витрат на рекламу редакції газети "Дейл-інформ" (підприємства) Головна державна податкова інспекція України роз'яснює.
1. Витрати редакції газети (підприємства), зв'язані із безкоштовною пересилкою зразків газети по адресам передплатників інших газет (в цілях сповіщення споживачів про наявність такої газети і про її зміст) не є видатками на рекламу, бо вони не входять в перелік витрат на рекламу, що визначений пунктом 25 "з" Правил застосування Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", затверджуваних Постановою Верховної Ради України від 27.06.95 р. N 247/95-ВР.
В цьому випадку фактичні витрати (видатки), пов'язані з виробництвом безкоштовно переданої продукції (газет) не можуть бути віднесені на реалізовану продукцію і списуються за рахунок прибутку, що залишиться в розпорядженні підприємства.
2. Витрати редакції газети (підприємства), зв'язані з встановленням спеціальних цін (нижче собівартості) для певних категорій читачів (податкові інспектори, юристи і т.д.) або територій (місто, район, область) не можуть бути віднесені до видатків на рекламу, бо це приведе до повторного зменшення на їх суму оподаткованого прибутку. Приведені витрати складаються із витрат на випуск газет (відносяться на собівартість реалізованих газет) і втрат внаслідок реалізації їх по цінам нижче собівартості (відображаються в складі виручки, зменшуючи її). В підсумку, на суму цих витрат і втрат зменшується фінансовий результат, а значить і балансовий прибуток - об'єкт оподаткування.
Перший заступник начальника В.В.Регурецкий
Перейти до повного тексту