1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ
14.12.2012 № 7123/0/61-12/18-8515
Про розгляд листа
Державна податкова служба України розглянула лист ТОВ щодо ведення первинних документів в електронному вигляді та повідомляє.
Пунктом 6 статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що у разі складання та зберігання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку на машинних носіях інформації підприємство зобов'язане за свій рахунок виготовити їх копії на паперових носіях на вимогу інших учасників господарських операцій, а також правоохоронних органів та відповідних органів у межах їх повноважень, передбачених законами.
Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством (ст. 7 Закону України від 22 травня 2003 р. № 851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг" (далі - Закон)).
Відповідно до п. 85.2 ст. 85 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам органів державної податкової служби у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки.
При цьому перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису (ст. 12 Закону ).
Разом з цим посадова особа органу державної податкової служби, яка проводить перевірку, у випадках, передбачених Кодексом , має право отримувати від платника податків копії документів, що належать до предмета перевірки. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності) (п. 85.2 ст. 85 Кодексу).

................
Перейти до повного тексту