- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Додаток 2
до наказу ДПА України
16.07.2009 N 378
(із змінами та доповненнями)
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо оформлення матеріалів перевірок банківських установ
Форму акта документальної перевірки банківської установи розроблено відповідно до вимог Порядку оформлення результатів виїзних планових та позапланових перевірок банківських установ з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом ДПА України від 10.08.2005
N 327 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.08.2005 за N 925/11205 (далі - Порядок N 327), для використання посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби при оформленні матеріалів документальних перевірок банківських установ - юридичних осіб, їх філій, відділень та інших відокремлених підрозділів (далі - банківські установи).
У матеріалах перевірок за необхідності можливе викладення більш розширеної інформації щодо перевірених даних.
Усі вартісні показники в акті (довідці) виїзних планових та позапланових перевірок відображаються у національній валюті України, а показники, що виражені в іноземній валюті, підлягають відображенню з одночасною вказівкою еквівалента у гривнях за курсом валют, встановленим Національним банком України на дату проведення фінансово-господарської операції, якщо інше не визначено законодавством.
При цьому, у відповідних розділах акта перевірки (довідки) висвітлюються показники та порушення, виявлені у ході перевірки, на підставі документів податкового та бухгалтерського обліків банківської установи у розрізі періодів у грошових одиницях, передбачених звітністю (пункт 2.3.2 Порядку
N 327) .
Акт документальної перевірки складається державною мовою.
Датою акта перевірки є дата підписання акта посадовими особами, що проводили перевірку, та посадовими особами банківської установи.
Номер акта складається із порядкового номера журналу реєстрації актів, коду структурного підрозділу та коду банківської установи за ЄДРПОУ.
В акті зазначається місцезнаходження банківської установи або місце розташування об'єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка.
1. Рекомендації щодо розділу 1 "Вступна частина"
У вступній частині акта перевірки в обов'язковому порядку зазначаються назва органу державної податкової служби, який видав направлення на проведення виїзної планової чи позапланової перевірки, назва структурного підрозділу, посади, звання, прізвища, імена, по батькові посадових (службових) осіб, що проводили перевірку.
Вказуються зміст, тип перевірки (виїзна планова або позапланова), правова підстава для проведення (зазначається відповідний пункт статті
11-1 Закону України від 4 грудня 1990 року
N 509-XII "Про державну податкову службу в Україні", відповідні пункти та статті інших законодавчих актів) та період, за який проведено перевірку.
У разі якщо проведено виїзну позапланову перевірку, то зазначається дата та номер наказу органу державної податкової служби, якщо виїзну позапланову перевірку (у деяких випадках) здійснено на підставі рішення суду, вказується назва суду, що видав таке рішення, номер та дата, термін проведення перевірки.
Інформація про направлення банківській установі письмового повідомлення про проведення перевірки зазначається лише при проведенні планової виїзної перевірки. При цьому обов'язково вказується дата та номер повідомлення, дата вручення повідомлення посадовим особам банківської установи під підпис або направлення поштою з повідомленням про вручення платнику податків та отримання.
Планові та позапланові виїзні перевірки проводяться відповідно до затвердженого керівником (заступником керівника) податкового органу плану перевірки. Такий план перевірки додається до акта перевірки, про що в акті здійснюється відповідний запис.
Зазначений план перевірки формується окремо для кожної перевірки на підставі переліку питань, який затверджено додатком до наказу "Примірний перелік питань для здійснення планових виїзних перевірок банківських установ". При цьому перелік питань, наведених в додатку, не є виключним. У разі необхідності орган ДПС може визначити також інші питання в межах компетенції органів державної податкової служби, які необхідно перевірити при проведенні перевірки певного суб'єкта господарювання, та включити їх до плану перевірки.
В акті вказується, з відома яких посадових осіб банківської установи проведено перевірку.
В акті зазначається інформація про вчинення запису у журналі реєстрації перевірок банківської установи. Ненадання банківською установою журналу реєстрації перевірок фіксується в акті перевірки.
2. Рекомендації щодо розділу 2 "Загальні положення"
2.1. Зазначається термін проведення перевірки (дата початку та закінчення перевірки).
Якщо термін проведення перевірки продовжувався, вказуються дата та номер наказу податкового органу.
2.2. Вказуються особи, відповідальні за фінансово-господарську діяльність банківської установи (керівник та головний бухгалтер) за період, що перевірявся і по дату підписання акта (довідки). При цьому зазначаються дата та номери наказів про призначення (звільнення), переведення на іншу посаду із займаної.
2.3. Дані про реєстрацію (перереєстрацію) банківської установи в органах виконавчої влади (назва документа, назва органу, дата і реєстраційний номер) та Національному банку України.
Зазначається код форми власності та підпорядкованість (за наявності).
2.3.1. Зазначається код банківської установи за ЄДРПОУ, МФО.
2.3.2. Місцезнаходження банківської установи.
Вказується фактичне місцезнаходження банківської установи та номер телефону. Якщо фактичне місцезнаходження банківської установи та місцезнаходження відповідно до установчих документів не співпадають, в акті перевірки зазначається, відповідно до якого документа така банківська установа користується приміщенням.
2.4. Інформація про взяття на облік банківської установи органом державної податкової служби (назва органу державної податкової служби, дата взяття на облік). Інформація наводиться відповідно до довідки про взяття на облік платника податків (форма N 4-ОПП, додаток 4 до Інструкції про порядок обліку платників податків, затвердженої наказом ДПА України від 19.02.98
N 80, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16.03.98 за N 172/2612, із змінами та доповненнями.
2.4.1. Наводиться перелік податків, зборів, платником яких була банківська установа у перевіреному періоді.
Якщо сплата податків здійснювалась консолідовано, вказуються види таких податків.
У випадках коли платник податків є платником окремих видів податків в інших ДПІ, відображати яких саме податків, в яких ДПІ та з якого часу.
2.4.2. Вказуються дані про реєстрацію банківської установи як платника ПДВ (назва документа, дата та номер), індивідуальний податковий номер. У разі анулювання свідоцтва платника ПДВ зазначається дата та підстави.
Якщо у перевіреному періоді здійснювалася перереєстрація платника податку на додану вартість, зазначаються підстави та реквізити попереднього свідоцтва.
2.5. В акті відображається розмір статутного фонду на момент створення банківської установи відповідно до установчих документів та на останній день перевіреного періоду. У разі якщо розмір статутного фонду змінювався, зазначити підстави для внесення змін та їх реєстрацію в державних органах та Національному банку України.
2.5.1. Інформація про стан статутного фонду (сформований, не сформований).
2.5.2. Рекомендується у табличному варіанті вказати дані про засновників (учасників, акціонерів) банківської установи відповідно до установчих документів із зазначенням найменування (П.І.Б.), коду за ЄДРПОУ (ідентифікаційного номера засновника), частини внеску У статутний фонд, зазначається форма внесення.
У випадку відсутності (ненадання) інформації щодо акціонерів слід навести інформацію про реєстратора акцій.
2.5.3. В акті перевірки необхідно зазначити, чи є банківська установа засновником (учасником), акціонером іншого суб'єкта господарювання. Якщо засновники (учасники, акціонери, посадові особи) банківської установи, що перевіряється, є засновниками (учасниками, акціонерами) інших суб'єктів господарювання, то в табличному варіанті наводиться їх перелік (за необхідності).
При проведенні перевірок банківських установ у зв'язку з ліквідацією в обов'язковому порядку у п. 2.5 акта зазначається порядок розподілу статутного фонду, стан розрахунків із засновниками на дату перевірки.
2.6. У разі наявності структурних підрозділів банківської установи (відокремлених та інших підрозділів, створених у встановленому порядку) у табличному варіанті наводиться їх перелік із зазначенням назви, даних про реєстрацію, статусу підрозділу та місцезнаходження, форми сплати податків (у тому числі консолідовано), а також назви органу державної податкової служби, в якому структурний підрозділ перебуває на обліку, та дати взяття на облік.
Крім цього, у разі здійснення банківською установою спільної діяльності без створення юридичної особи зазначається дата, номер договору про спільну діяльність, об'єкт договору, обсяги та період діяльності.
2.7. У табличному варіанті вказуються види діяльності, які здійснювала банківська установа у перевіреному періоді з визначенням видів діяльності, що підлягають або не підлягають ліцензуванню, із зазначенням номера і дати видачі ліцензії, назви органу, що видав ліцензію, дати початку і закінчення дії ліцензії. У разі встановлення перевіркою фактів здійснення діяльності без отримання відповідної ліцензії вказуються види, обсяги та період здійснення такої діяльності.
При цьому більш детально з посиланням на норми законодавства, зміст порушення повинен бути відображений у розділі 3.3 акта перевірки або відповідному розділі довідки про дотримання вимог іншого законодавства.
У разі встановлення фактів здійснення діяльності, що не передбачена статутом, вказуються види, обсяги та період здійснення такої діяльності.
Для філій банківських установ вказується також номер та дата письмового дозволу, виданого банком - юридичною особою філії на право здійснення банківських операцій, а також вказується перелік банківських операцій, які має право здійснювати філія від імені банку - юридичної особи.
2.7.1. У табличному варіанті наводиться інформація про види діяльності, що були здійснені банківською установою в перевіреному періоді та підлягали патентуванню (за необхідності).
2.8. Вказуються дані про наявність коррахунків банківської установи у Національному банку України, інших банках України та банках за межами України із зазначенням інформації про їх відкриття (закриття).
Інформація про основний коррахунок, відкритий у структурних підрозділах Національного банку України, наводиться в акті (довідці) перевірки банківської установи.
Інформація про інші коррахунки наводиться у додатку до акта перевірки.
При цьому в акті зазначається, чи відповідають вказані рахунки інформаційній базі даних державного податкового органу.
2.9. В акті (довідці) зазначається інформація про установлені порушення (суми донарахованих податків (у розрізі податків), а також зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток та завищення бюджетного відшкодування ПДВ, дані про розмір застосованих штрафних (фінансових) санкцій), відомості про узгодження платником податків визначених попередньою перевіркою податкових зобов'язань (разом із штрафними санкціями) та сплату донарахованих попередньою перевіркою сум податків до бюджету.
У разі якщо попередня виїзна перевірка за всіма видами зобов'язань проводилась позапланово, її результати зазначаються у визначеному порядку.
При цьому вказуються джерела погашення донарахованих сум.
Також зазначається, чи внесені і як саме зміни до бухгалтерського обліку банківської установи, чи відображено це у податковому обліку і звітності.
У випадку якщо результати будь-яких інших попередніх перевірок банківської установи впливають на висновки та результати перевірки, що проводиться, необхідно їх зазначити.
Табличний варіант інформації про попередню перевірку, проведену органами податкової служби, та планові/позапланові перевірки з окремих питань, проведені органом державної податкової служби, наводиться у додатку до акта перевірки.
2.10. Вказуються повні назви документів, використаних під час Перевірки, які групуються за типами із зазначенням періоду та методу охоплення перевіркою. Інформація про використані при перевірці документи виноситься у додатки до акта.
У разі ненадання до перевірки документів, які необхідні для визначення об'єктів оподаткування окремих періодів, в акті (довідці) зазначаються причини їх ненадання (вилучення правоохоронними органами тощо). При цьому слід вказати заходи, вжиті для отримання цих документів. Документи, які підтверджують зазначені заходи, слід навести в додатку до першого примірника акта перевірки.
Факт відмови посадових осіб банківської установи надати письмові пояснення щодо причини ненадання документів також відображається в акті.
Зазначається перелік документів, не наданих під час перевірки. При цьому до акта додаються письмові пояснення посадових осіб щодо причин їх ненадання.
Інформація про перелік документів, не наданих до перевірки, групується за типами із зазначенням періоду та виноситься у додатки до акта.
2.11. За необхідності зазначається перелік комп'ютерних автоматизованих інформаційних систем, інформація яких використана під час перевірки. Такими системами можуть бути як системи органів державної податкової служби, так і системи платника податків.
2.12. У разі якщо в періоді, що перевірявся, банківська установа користувалася пільгами, у табличному варіанті наводиться інформація про наявність пільг (код пільги, вид податку та платежу, щодо якого застосовано податкову пільгу, стаття та найменування законодавчого акта, яка передбачає наявність пільги, податковий період, в якому застосовано податкову пільгу, суму податку, не сплаченого через отримання податкової пільги).
По філіях банків, які перебувають на консолідованій сплаті податку на прибуток, не сплачена через отримання податкової пільги з податку на прибуток сума податку в акті не відображається.
2.13. В акті перевірки наводиться інформація про перевірки інших суб'єктів господарювання з питань правових відносин з платником податків для підтвердження задекларованих ним показників, проведені за період, що перевірявся.
Інформація про запити, направлені до органів ДПС з метою проведення перевірок контрагентів з питань правових відносин, наводиться в реєстрі, який додається до першого примірника акта перевірки.
У реєстрі в обов'язковому порядку зазначаються найменування контрагентів, код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер), їх місцезнаходження (місце проживання), назва ОДПС, до якого направлений запит, обсяги придбання (продажу), дата та номер листа-запиту.
По мірі надходження відповідей, повторного направлення запитів або здійснення виїзних позапланових перевірок постачальників (покупців) з питань правових відносин інформація в реєстрі оновлюється.
Акти (довідки) про результати перевірок контрагентів з питань правових відносин, які завершені на момент складання акта перевірки, відповіді суб'єктів господарювання щодо взаємовідносин з перевіреною банківською установою, акти перевірок з питань правових відносин, які надійшли до органу ДПС, додаються до першого примірника перевірки.
2.14. Якщо при перевірці виявлено факти проведення господарських операцій з суб'єктами господарювання, установчі документи, свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця, первинні та інші документи яких в судовому порядку визнано недійсними, які знаходяться в розшуку, визнані банкрутами, не звітують, не знаходяться за юридичною та фактичною адресами, продовжують здійснення діяльності після припинення або анулювання ліцензій за порушення вимог чинного законодавства, вчиняється відповідний запис та зазначається вся наявна інформація щодо зазначених суб'єктів господарювання.
Також у табличному вигляді наводиться перелік таких суб'єктів господарювання із зазначенням найменування суб'єкта, місцезнаходження (місце проживання), коду ЄДРПОУ (ідентифікаційного номера), назви суду, яким винесено відповідне рішення, номера рішення та дати, переліку документів, визнаних недійсними, та періоду, в якому здійснювалися господарські операції.
При цьому вплив взаємовідносин з наведеними суб'єктами на об'єкт оподаткування та податкові зобов'язання банківської установи, що перевіряється, має бути відображено у відповідних розділах акта перевірки/довідки щодо обчислення того чи іншого виду податку.
2.15. У цьому пункті аналізується рівень сплати податків банківською установою, причини виникнення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток та інше.
Крім того, проводиться порівняльний аналіз фінансово-господарської та податкової звітності банківської установи, аналізу кредитного портфеля банківської установи станом на початок та на кінець періоду, що перевіряється, у розрізі балансових рахунків.
Також для повного відображення доходів банків від операцій з готівковими коштами пропонуємо включити розділ з аналізу структури видачі готівкових коштів суб'єктам господарювання за формою N 748
"Звіт про касові обороти банку".
2.15.1. В акті (довідці) у розрізі років вказується загальне податкове навантаження та податкове навантаження банківської установи з податку на прибуток, яке розраховується за формулою:
НСПП
ПНБ1 = ---------- х 100 %
ВД
Зазначаються причини відмінності податкового та фінансового прибутку, наявність схем мінімізації податкових зобов'язань, використання операцій з пов'язаними особами.
2.15.2. Зазначається сума фактично сплачених податків до бюджету у розрізі років та податків за даними особових рахунків платників (за необхідності ці дані наводяться у таблиці).
2.15.3. Якщо банківська установа протягом діяльності мала від'ємне значення об'єкта оподаткування податком на прибуток (збитки або незначні прибутки), заявляла значні суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість або при значних обсягах податкового зобов'язання та податкового кредиту відображала незначні суми податку на додану вартість до сплати, в обов'язковому порядку зазначаються з обґрунтуванням причини.
При цьому, у разі встановлення у ході перевірок декларування від'ємного значення об'єкта оподаткування податку на прибуток в акті перевірки вчиняється відповідний запис із зазначенням кількості податкових періодів та суми.
2.15.4. Аналізуються зміни валюти балансу та найбільш впливових її складових частин (активів або пасивів) у розрізі звітних періодів, причини, з яких зміни у структурі або обсягах валюти балансу не призвели до збільшення фінансового результату, та причини (обставини), з яких фінансовий результат за даними фінансової звітності значно відрізняється від оподатковуваного прибутку.
2.15.5. Наводиться інформація про наявність у банківської установи необоротних активів: основних фондів, земельних ділянок, нематеріальних активів у вартісному виразі за даними податкового обліку станом на початок та кінець перевіреного періоду.
Наводиться інформація про орендовані банківською установою необоротні активи, документи, які дають право на користування зазначеними активами.
2.15.6. У цьому пункті аналізується рух основних засобів у перевіреному періоді (придбання, реалізація, надання та отримання в оренду тощо). При цьому в акті перевірки зазначається балансова вартість основних засобів за даними бухгалтерського обліку та вартість, яка згідно із правилами оподаткування впливає на визначення об'єктів оподаткування, а також вказуються методи амортизації основних засобів, які застосовувалися банківською установою у фінансовому обліку у періоді, що перевіряється.
2.15.7. Інформація про залишки товарно-матеріальних цінностей у розрізі груп товарно-матеріальних цінностей проводиться щоквартально за даними бухгалтерського обліку. Порядок обліку приросту (убутку) балансової вартості товарів (крім тих, що підлягають амортизації, та цінних паперів), матеріалів, малоцінних предметів і таке інше (далі - запасів) на складах повинен вестися банківською установою відповідно до вимог п. 5.9 ст.
5 Закону України
"Про оподаткування прибутку підприємств".
Інформація наводиться в табличному вигляді та виноситься у додаток до акта перевірки.
2.15.8. Аналіз цін/тарифів на послуги банківської установи проводиться за основними їх видами. Аналізується рівень процентних ставок протягом періоду, що перевірявся, зокрема при залученні коштів (депозитів) та розміщенні коштів у кредити фізичним та юридичним особам. Крім того, аналізуються основні причини, що обумовили зміни процентних ставок (зміни облікової ставки НБУ, зміни ставки LIBOR, дотримання економічних нормативів щодо діяльності банків, зміни кон'юнктури ринку міжбанківських кредитів (депозитів), котирування валют на УМВБ тощо.
Інформація про проведений аналіз виноситься в додаток до акта перевірки.
2.15.9. Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованостей банківської установи проводиться в розрізі основних контрагентів та термінів виникнення за даними бухгалтерського обліку станом на початок та кінець перевіреного періоду та виноситься в додаток до акта перевірки.
2.15.10. У разі проведення банківською установою розрахунків з використанням векселів здійснюється аналіз цих операцій. Перелік векселів, які обліковувались банківською установою в перевіреному періоді, додається до акта (довідки) перевірки.
2.15.11. Аналізується структура видачі готівкових коштів суб'єктам господарювання за формою N 748
"Звіт про касові обороти банку" на виконання листа ДПА України від 03.05.2006 N 8273/7/22-2017 з метою контролю за повнотою відображення доходів банків від операцій з готівковими коштами.
За необхідності у пункті 2.15 акта (довідки) перевірки наводиться також аналіз інших обставин, які вплинули на результати господарської діяльності банківської установи (укладені кредитні угоди, угоди страхування (перестрахування) тощо).
2.16. В акті відображається інформація про проведені банківською установою інвентаризації основних фондів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу та їх результати.
2.17. У разі проведення інвентаризації під час перевірки необхідно зазначити її результати. У цьому розділі також наводиться інформація про наявність у банківської установи основних засобів, товарно-матеріальних цінностей з ознаками безхазяйних (у випадку їх виявлення).
При цьому, під час перевірок у банківській установі виявлено, що наявна сума податкового боргу перевищує вартість його активів або передбачаються значні суми донарахувань, які також перевищуватимуть вартість наявних активів, з урахуванням вимог пункту 10.6 статті
10 Закону України
"Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" у відповідних пунктах цього розділу акта (або інших розділах) відображаються факти реалізації у перевіреному періоді (із зазначенням дати реалізації) активів іншим суб'єктам господарювання за цінами, меншими ніж звичайні (з визначенням різниці між звичайною ціною активів та фактичною ціною їх придбання), передачі банківською установою права власності на активи іншим суб'єктам на безоплатній основі або у вигляді безповоротної фінансової допомоги. Крім того, відображається інформація про укладені у перевіреному періоді банківською установою угоди лізингу або оренди майна з правом викупу, договори купівлі майна та цінних паперів на умовах попередньої оплати, за якими банківська установа, яка перевіряється, не набула права власності на таке майно, інші операції, за якими банківська установа набуде прав власності у подальшому.
2.18. Вказується загальна чисельність працюючих осіб банку, у тому числі за сумісництвом, на початок та кінець перевіреного періоду. Інформація наводиться відповідно до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (ф. N 1ДФ), затвердженого наказом ДПА України від 29.09.2003
N 451.
2.19. Аналіз формування страхових резервів за період, що перевіряється, згідно з наданою таблицею.
2.20. Довідка про результати аналізу фінансово-господарської діяльності суб'єкта господарювання та опрацювання встановлених ризикових операцій (додаток N до першого примірника акта перевірки, що залишається в органі державної податкової служби).
У довідці відображається в обов'язковому порядку:
2.20.1. Аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності банківської установи за період, що перевіряється.
Результати аналізу показників фінансового обліку:
Доходи фінансового обліку (без коригувань на процентні та комісійні витрати) банківської установ, складають у розрізі років та сум.
Збільшення доходів у фінансовому обліку банку у ... році порівнянно з ... роком сталося за рахунок росту:
процентного доходу - на ... грн.;
комісійного доходу - на ... грн.;
торговельного доходу - на ... грн.;
доходу у вигляді дивідендів - на ... грн.;
інших доходів - на ... грн.
Прибуток від операцій банківської установи склав за ... рік ... грн., що на ... грн. більше (менше), ніж за ... рік.
Прибуток до оподаткування банківської установи склав за ... рік ... грн., що на ... грн. більше (менше), ніж за ... рік.
Чистий прибуток банку склав за ... рік ... грн., що на ... грн. більше, ніж у ... році.
Аналізуючи розбіжності показників фінансового та податкового обліків банківської установи за ... рік, встановлено таке.
У ... році у податковому обліку доходів більше (менше), ніж у фінансовому обліку на ... грн. Причинами відхилення показників податкового обліку від показників фінансового є:
(зазначити причини по кожному показнику окремо по кожному звітному періоду, вказуючи конкретні операції).
2.20.2. Аналіз кредитного портфеля банківської установи.
Кредитування юридичних та фізичних осіб проводилось за перевірений період у національній та іноземній валютах.
Облік наданих позичок суб'єктам господарської діяльності ведеться банком на рахунках 2 класу.
Станом на ... кредитний портфель по системі банківської установи складав ... грн., у тому числі по кредитах, наданих юридичним особам - ... грн. (%), фізичним особам - ... грн. (%), позабалансові гарантії та зобов'язання - ... грн. (%), міжбанківські кредити - ... грн. (%).
Станом на ... залишок заборгованості по кредитах складав ... грн. (порівняно з попереднім періодом збільшилось (зменшилось) у ... разів), у тому числі по кредитах, наданих юридичним особам - ... грн. (%), фізичним особам - ... грн. (%), позабалансові гарантії та зобов'язання - ... грн. (%), міжбанківські кредити -
... грн.(%).
Станом на ... залишок заборгованості по кредитах складав ... грн. (що у ... рази більше, ніж станом на ... року), у тому числі по кредитах, наданих юридичним особам - ... грн. (%), фізичним особам - ... грн. (%), позабалансові гарантії та зобов'язання - ... грн. (%), міжбанківські кредити - ... грн. (%).
Станом на ... залишок заборгованості по кредитах складав ... грн. (що у ... рази більше, ніж станом на ... року), у тому числі по кредитах, наданих юридичним особам - ... грн. (%), фізичним особам - .... грн. (%), позабалансові гарантії та зобов'язання - ... грн. (%), міжбанківські кредити - ... грн. (%).
Згідно з чинним законодавством та нормативними актами НБУ банком щомісячно здійснюється класифікація кредитів за ступенем ризику з метою визначення розміру резерву на можливі втрати по кредитних (активних) операціях в цілому і зокрема за кожним видом операцій. За результатами оцінки фінансового стану позичальників кредитні операції класифікуються на: стандарті, під контролем, субстандартні, сумнівні, безнадійні.
При здійсненні аналізу кредитного портфеля використовуються дані фінансового обліку, дані кредитного портфеля за період, що перевіряється, дані щодо заборгованості за виданими кредитами за формою
N 604 станом на кожну звітну дату.
Станом на ... порівняно зі станом на... року, кредитний портфель змінився таким чином:
питома вага кредитів групи ризику "безнадійні" зросла: з ... % станом на ... до ... % станом на ...;
питома вага кредитів групи ризику "сумнівні" зросла: з ... % станом на ... до ... % станом на ...;
питома вага кредитів групи ризику "субстандартні" зросла: з ... % станом на ... до ... % станом на ...;
питома вага кредитів групи ризику "під контролем" зменшилася: з ... % станом на ... до ... % станом на ...;
питома вага кредитів групи ризику "стандартні" збільшилася: з ... % станом на ... до ... % станом на ....
2.20.3. Аналіз депозитних операцій банківської установи за період, що перевіряється.
Депозитні операції проводились банківською установою за період з ... у національній та іноземній валютах.
Станом на ... банківською установою залучено коштів на суму ... грн., в тому числі від юридичних осіб - ... грн. (%), від фізичних осіб ... грн. (%), кошти інших банків - ... грн. (%), кошти небанківських фінансово-кредитних установ - ... грн. (%).
Станом на ... банківською установою залучено коштів на суму ... грн., в тому числі від юридичних осіб - ... грн. (%), від фізичних осіб - ... грн. (%), ощадні сертифікати на пред'явника - ... грн. (%) кошти інших банків - ... грн. (%), кошти небанківських фінансово-кредитних установ - ... грн. (%), тобто обсяг залучених банківською установою коштів виріс за перевірений період у ... рази.
2.20.4. Аналіз операцій з цінними паперами.
За період, що перевіряється банківська установа здійснювала комерційну діяльність з купівлі-продажу цінних паперів - акцій, векселів, облігацій та інвестиційних сертифікатів.
За даними перевірки банківської установи за період, що перевірявся, реалізовано цінних паперів на загальну суму ... грн., у т.ч.:
акцій - на суму ... грн., або % в загальної суми реалізованих цінних паперів;
векселів - на суму ... грн., або % загальної суми реалізованих цінних паперів;
................Перейти до повного тексту