- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
15.03.2010 N 2829/5/07-1116 |
Генеральній прокуратурі
України
вул. Різницька, 13/15,
м. Київ, 01011
Відповідь на запит
Державна податкова адміністрація України на виконання запиту Генеральної прокуратури України від 10.03.2010
N 07/2/1-69вих-10 надає наступні відомості.
До пункту 1 запиту.
Мобілізовано до бюджету:
- податку на прибуток:
- станом на 01.01.2009 року - 47456,3 млн.грн.,
- станом на 01.07.2009 року - 14211,5 млн.грн.,
- станом на 01.01.2010 року - 32569,8 млн.грн.;
- податку на додану вартість:
- станом на 01.01.2009 року - 45015,9 млн.грн.,
- станом на 01.03.2009 року - 6792,3 млн.грн.;
- станом на 01.07.2009 року - 21795,7 млн.грн.,
- станом на 01.01.2010 року - 45927,2 млн.грн.;
- станом на 01.03.2010 року - 6888,5 млн. гривень.
До пункту 2 запиту.
За даними обліку (станом на 15.03.2010 року) на опрацюванні в Державній податковій адміністрації України знаходиться інформаційній ресурс, сформований за поданням регіональних ДПА, стосовно повернення сум бюджетного відшкодування, які не включені до Реєстрів на відшкодування ПДВ, що надаються до Державного казначейства України, на загальну суму 11049,9 млн.грн. по 1866 підприємствах, з них:
- у 2008 році до зазначеного інформаційного ресурсу регіональними ДПА включено 135 підприємств на суму 235,5 млн.грн.
- у 2009 році - 1083 підприємств на суму 6901,7 млн.грн;
- у 2010 році - 648 підприємств на суму 3912,7 млн. гривень.
До пункту 3 запиту наявну інформацію наведено в додатку 1.
До пункту 4 запиту наявну інформацію наведено в додатку 2.
До пункту 5 запиту.
З метою удосконалення організації проведення перевірок суб'єктів господарювання та проведення оперативного контролю щодо стану своєчасності направлення запитів, виконання зустрічних перевірок, зокрема, термінів надання відповідей на запити про проведення перевірок та якості проведення таких перевірок, ДПА України розроблено програмне забезпечення Інформаційна система "Зустрічні перевірки", яка направлена для використання до регіональних державних податкових адміністрацій листом від 14.12.2009 N 27821/7/23-3017 (впроваджено в експлуатацію з 01.01.2010).
Згідно даних ІС "Зустрічні перевірки" надається статистика надісланих та виконаних/невиконаних, в тому числі протягом більше ніж 30 днів, запитів на проведення зустрічних перевірок в розрізі типів запитів на проведення зустрічних перевірок та регіонів у період з 15.12.2009 року по 01.03.2010 року (інформацію надано додатках 3-10).
До пункту 6 запиту.
Щодо сплачених сум податку на прибуток:
- станом на 01.01.2009 року - 47456,3 млн.грн.,
- станом на 01.03.2009 року - 4843,2 млн.грн.;
- станом на 01.07.2009 року -14211,5 млн.грн.,
- станом на 01.01.2010 року - 32569,8 млн.грн.;
- станом на 01.03.2010 року - 5570,2 млн.грн.
Щодо суми авансових платежів з податку на прибуток (слід зауважити, що у Законі України
"Про оподаткування прибутку підприємств" авансовими внесками визначено податок на прибуток, що сплачуються тільки під час виплати дивідендів (пп. 7.8.2 п. 7.8 ст. 7 цього Закону). Тому виходячи з контексту завдання надаємо інформацію про суми надміру сплаченого податку на прибуток на дати, визначені у пункті 6 Переліку:
- станом на 01.01.2007 року - 1778,9 млн.грн.,
- станом на 01.01.2008 року - 1670,3 млн.грн.;
- станом на 01.01.2009 року - 6642,6 млн.грн.,
- станом на 01.03.2009 року - 9175,6 млн.грн.;
- станом на 01.07.2009 року - 7675,6 млн.грн.;
- станом на 01.01.2010 року - 7810,9 млн.грн.;
- станом на 01.03.2010 року - 5154,1 млн.грн.
Щодо повернутих помилково зарахованих сум податку на прибуток:
- станом на 01.01.2007 року - 689,8 млн.грн.;
- станом на 01.01.2008 року - 773,9 млн.грн.;
- станом на 01.01.2009 року - 1131,3 млн.грн.,
- станом на 01.03.2009 року - 142,1 млн.грн.;
- станом на 01.07.2009 року - 452,3 млн.грн.;
- станом на 01.01.2010 року - 1145,1 млн.грн.;
- станом на 01.03.2010 року - 71,2 млн.грн.
Сума надміру сплаченого до Державного бюджету України податку на прибуток протягом 2005-2008 років коливалась від 1583,4 млн.грн. до 1785,0 млн. гривень. При цьому на початок року сальдо становило у 2007 році 1778,9 млн.грн., а у 2008 році - 1670,3 млн. гривень. Питома вага переплат у загальній сумі надходжень податку на прибуток складала 5,3-7,8 відс.
На початок 2009 року сума попередньо сплаченого податку вже становила 6642,6 млн.грн.
При цьому, за 2008 рік від'ємне значення об'єкта оподаткування зросло на 29344,3 млн.грн., або в 4,7 рази (від 7901,8 млн.грн. за I півріччя 2008 року до 37246,1 млн.грн. за 2008 рік), що в свою чергу спричинило штучне виникнення 7336,1 млн.грн. "зайво сплаченого" податку на прибуток, що був сплачений за зобов'язаннями попередньо звітного періоду.
Причини, що вплинули на виникнення від'ємного значення об'єкта оподаткування:
- збільшення витрат по курсовим різницям від операцій в іноземній валюті та за отриманими банківськими кредитами (основний чинник-девальвація національної одиниці. Якщо станом на 01.10.2008 офіційний валютний курс Національного банку України становив 4,86 грн. за 1 USD, то станом на 31.12.2008 він становив вже 7,70 грн. за 1 USD. Тобто протягом IV кварталу 2008 року гривня здешевшала відносно долара США майже в 1,6 рази);
- скорочення обсягів виробництва;
- створення страхових резервів фінансовими установами;
- збільшення витрат по комунальним підприємствам при регульованій (фіксованій) ціні на послуги.
Тобто, податкові збитки IV кварталу 2008 року (30241,1 млн.грн.) зменшили нарахований за 9 місяців 2008 року податок на прибуток, а відповідно сплачений за цей період податок став обліковуватись як зайво сплачені суми.
Як наслідок, залишок надміру сплачених сум станом на 01.03.2009 складав 10027,0 млн.грн. та збільшився в 3,4 рази в порівнянні з залишками надміру сплачених сум станом на 01.12.2008 (2947,2 млн.грн.).
Крім того, слід звернути увагу на те, що вже станом на 01.12.2009 надміру сплачені суми податку на прибуток зменшені у порівнянні з 01.03.2009 на 1427,0 млн.грн. (залишок 7808,0 млн.грн.).
За підсумками 9 місяців 2009 року в порівнянні з аналогічним періодом 2008 року кількість збиткових підприємств в металургії збільшилась в 3,1 рази (з 13 до 40), сума задекларованих збитків збільшилась в 30,6 разів, або на 3909,3 млн.грн. (з 131,8 млн.грн. до 4041,2 млн.грн.), в будівництві - кількість збиткових підприємств збільшилась вдвічі (з 145 до 325), сума збитків - в 5,3 рази, або на 867,7 млн.грн. (з 197,8 млн.грн. до 1065,5 млн. грн.), в транспорті - кількість збиткових підприємств збільшилась в 1,2 рази (з 125 до 174), сума збитків - в 4,3 рази, або на 1 254,6 млн.грн. (з 382,7 млн.грн. до 1637,4 млн.грн.).
Законом України від 23.06.2009
N 1533-VI "Про внесення змін до деяких законів України з метою подолання негативних наслідків фінансової кризи" (далі - Закон N 1533) внесено суттєві зміни до Закону України
"Про оподаткування прибутку підприємств", зокрема в частині зміни податкового обліку окремих операцій банківськими установами.
Закон
N 1533 набрав чинності 24.11.2009 року, але з урахуванням його положень за підсумками року банки мають формувати резерви починаючи з 1 січня 2009 року для відшкодування збитків за всіма видами кредитних операцій (у тому числі гарантій, поручительств, акцептів та авалів, підтверджених акредитивів, зобов'язань з кредитування, консолідованого іпотечного боргу), коштами, розміщеними на кореспондентських рахунках в інших банках, придбаними цінними паперами (у тому числі іпотечними сертифікатами з фіксованою дохідністю), іншими активними банківськими операціями згідно із законодавством (далі - страховий резерв).
Крім розширення бази обчислення страхового резерву Законом
N 1533 установлено норматив страхового резерву, що створюється банками, замість раніше діючого 10-відсоткового (від суми боргових вимог), у розмірі 100 відсотків (за всіма видами вищевказаних операцій та іншими активними банківськими операціями).
Згідно з абзацом 2 пп. 12.2.1 п. 12.2 ст.
12 Закону України
"Про оподаткування прибутку підприємств" страховий резерв формується банком самостійно в розмірі та в порядку, передбачених методикою, яка визначається для банків Національним банком України, та включається до складу валових витрат.
Також Законом
N 1533 передбачено, що тимчасово, на період з 1 січня 2009 року до 1 січня 2011 року (включно), для банків-резидентів датою збільшення валових доходів від здійснення кредитних операцій є дата отримання таких доходів.
Доходи від кредитних операцій банків, нараховані за період з 1 січня 2009 року до 31 грудня 2010 року (включно), але не отримані станом на 1 січня 2011 року, включаються до складу валового доходу банку на дату їх фактичного отримання (22.15 Закону
N 1533) .
Як свідчить аналіз
декларацій з податку на прибуток банку за 2009 рік банківськими установами з урахуванням положень Закону
N 1533 відкориговано податковий облік як валових доходів від здійснення кредитних операцій, так і страхових резервів.
Якщо за даними
декларацій за III квартали 2009 року надлишкова сума страхового резерву (ряд. 1.2 декларації) складала 14906,4 млн.грн., а сума збільшення страхового резерву (ряд. 04.3 декларації) - 39503,8 млн.грн., то за 2009 рік такі суми складають відповідно - 16647,5 млн.грн. та 69469,6 млн.грн., що в загальному складає зменшення об'єкта оподаткування на 52822,2 млн. гривень.
Введення в дію положень Закону
N 1533 призвело до ситуації, що по окремих банківських установах сталася переплата податку на прибуток, а ряд банківських установ згідно з даними
декларацій за 2009 рік задекларували значні суми від'ємного значення об'єкта оподаткування, а саме: 79 банківських установ - платників податку (із них: 66 юридичних осіб та 13 філій), на загальну суму - 28617,5 млн.грн. При тому, що за 9 міс. 2009 року задекларовані збитки складали 3705,9 млн.грн., тобто збитки збільшилися на 24911,5 млн. гривень.
Сплата податку на прибуток за 2009 рік банківськими установами складає 2488,2 млн. гривень.
Таким чином, прийняття та введення в дію положень Закону
N 1533 призвели до виникнення у банківських установ значної переплати з податку на прибуток, сума якої станом на 26.02.2010 року складає 1492,9 млн. гривень.
Однак, планові призначення Міністерства фінансів України на 2009 та попередні бюджетні роки із забезпечення надходжень з податку на прибуток до бюджету - щомісячні.
Враховуючи законодавчу неврегульованість щодо термінів нарахування та сплати податку з щомісячними плановими призначеннями Міністерства фінансів України щодо надходження податку на прибуток до бюджету з метою забезпечення рівномірного надходження податку на прибуток до державного бюджету та спрощення ведення податкового обліку, на виконання пункту 5 Національного плану дій з поліпшення адміністрування податків, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.10.2009
N 1217-р, розроблено проект Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", яким, зокрема, передбачає:
запровадити щомісячну сплату податку на прибуток до бюджету, розрахованого як 1/12 суми нарахованого податку на прибуток за попередній календарний рік, проіндексованого на індекс інфляції попереднього календарного року.
Разом з цим, законопроектом передбачається, що платники податку у строки, визначені законом, подають до податкового органу податкову декларацію про прибуток за річний звітний період, що зменшить податкове навантаження на платників податку стосовно подання звітності та відповідно, поліпшить позиції України по індикатору "Сплата податків" глобального рейтингу простоти ведення бізнесу, що готується Світовим Банком та Міжнародною фінансовою корпорацією.
Зазначений законопроект направлено на розгляд до Кабінету Міністрів України листом від 04.12.2009 N 1365/3/11-0111 та до зацікавлених центральних органів виконавчої влади на опрацювання та надання пропозицій і зауважень.
До пункту 7 запиту.
Відповідно до п. 1.11 статті
1 Закону України від 21.12.2000
N 2181-III "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (далі - Закон N 2181) податкова декларація, розрахунок - це документ, що подається платниками податків до контролюючого органу у строки, встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податку, збору (обов'язкового платежу).
Порядок подання платниками податку та приймання органами податкової служби податкових декларації встановлено статтею
4 Закону
N 2181.
Підпункт 4.1.2 пункту 4.1 статті
4 Закону
N 2181 визначає, що податковий орган зобов'язаний прийняти податкову декларацію без попередньої перевірки зазначених у ній показників.
Платник податку може оскаржити дії посадової особи органу ДПС з відмови у прийняття податкової декларації у судовому порядку.
Податкова звітність, отримана контролюючим органом від платників податків, що заповнена ним всупереч правилам, зазначеним у затвердженому порядку її заповнення, може бути не визнана як податкова декларація, якщо в ній не зазначено обов'язкових реквізитів, її не підписано відповідними посадовими особами, не скріплено печаткою платника податків.
Порядок дій підрозділу ведення та захисту податкової звітності щодо приймання та обробки податкової звітності визначено Методичними рекомендаціями щодо централізованого приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в ОДПС України, затвердженими наказом ДПА України від 31.12.2008
N 827 (далі - Наказ N 827).
Зокрема, пункт 4.5 розділу 4 Наказу
N 827 передбачав перелік підстав про невизнання податкової звітності, а саме:
- відсутність підпису відповідних посадових осіб (факсиміле не дозволяється);
- відсутність скріплення печаткою підписів платників податків;
- відсутність обов'язкових реквізитів податкового документа;
відсутність обов'язкових додатків до податкової звітності, передбачених порядком заповнення відповідної звітності;
- неможливість прочитати текст або цифри внаслідок пошкодження (наприклад, документи, залиті чорнилом або іншою рідиною, потерті);
- наявність порваних аркушів, підчищень, помарок, виправлень, дописок і закреслень;
- подання ксерокопії звітних документів;
- порушення загальних вимог оформлення документів податкової звітності.
Структурний підрозділ органу ДПС, до функцій якого належить приймання податкової звітності, тобто підрозділи приймання податкової звітності у триденний термін від дня отримання звітності (але не пізніше наступного дня від граничного строку подання), надсилав платнику податків повідомлення про невизнання органом ДПС податкової звітності як податкової декларації із зазначенням підстав неприйняття та пропозицією надати нову податкову декларацію, оформлену належним чином (пп. 4.1.2 п. 4.1 ст.
4 Закону
N 2181) .
У базі даних адресата звітності (БДАЗ) ця податкова звітність тільки реєструвалась (без внесення показників) та отримувала статус "До відома" із обов'язковим зазначенням підстав невизнання, а в коментарях проставлявся реєстраційний номер повідомлення органу ДПС та дата його відправлення.
Крім того, якщо платник податку після подачі звітної декларації подавав звітну нову декларацію із виправленими показниками до закінчення граничного строку подання декларації за такий самий звітний період, то така декларація заносилася до БДАЗ з ознакою "звітна нова", а надана раніше звітність отримувала статус "До відома".
Таким чином, до внесення змін до Наказу
N 827 під статусом "До відома" рахувались не лише звітність, яка не була визнана як податкова, а й звітність, яка в подальшому була змінена.
В 2010 році наказом від 27.01.2010
N 39 внесено зміни до наказу
N 827, зокрема, конкретизовано підстави відповідно до Закону
N 2181, які є вичерпними та відповідають вимогам нормативно-правових актів про затвердження податкової звітності та порядків їх заповнення, а також розділено статус "Не визнано, як податкова декларація" та "До відома.
Відповідно до наказу ДПА України від 25.12.2004 N 722 приймання, реєстрація та комп'ютерна обробка документів податкової звітності платників податків, а також адміністрування, копіювання, архівування та збереження електронної бази податкової звітності належить до повноважень підрозділів управління інформатизації процесів оподаткування.
До пунктів 8 запиту.
За даними обліку податковий борг за податковими зобов'язаннями платників, без урахування сум податкового боргу платників податків, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, або прийнято рішення суду про призупинення стягнення обліковувався в розмірі:
- станом на 1 січня 2008 року - 6324,4 млн.грн.;
- станом на 1 січня 2009 року - 9129, 6 млн.грн.;
- станом на 1 січня 2010 року - 11752,8 млн. гривень.
До пунктів 9 запиту.
За даними підпорядкованих органів державної податкової служби, у 2008 році виявлено та поставлено на облік безхазяйних алкогольних виробів та спиртовмісних рідин на 1,8 млн.грн., тютюнових виробів на 0,7 млн.грн. У 2009 році відповідно на 1,1 млн.грн. та на 1,6 млн.грн.
Протягом 2008-2009 років реалізація таких алкогольних напоїв здійснювалась у зв'язку з невідповідністю якості продукції встановленим вимогам.
У 2008 році передано на реалізацію тютюнових виробів - 0,5 млн.грн., у 2009 - на 0,5 млн.грн. Усі реалізовані.
Передано на переробку алкогольних напоїв та спиртовмісної рідини у 2008 році на 1,3 млн.грн., у 2009 - на 0,4 млн.грн.
Знищено алкогольних напоїв у 2008 році на 6,0 тис.грн., у 2009 р. - на 33,5 тис.грн.
Знищено тютюнових виробів у 2008 році на 0,2 млн.грн., у 2009 році - на 0,1 млн.грн.
Державна податкова адміністрація України постійно вживає заходів, спрямованих на збереження бюджетних коштів та недопущення втрат бюджету.
Заступник Голови | С.В.Чекашкін |
Додаток 1
ІНФОРМАЦІЯ
про суми збору та відшкодування ПДВ грошовими коштами
тис.грн.
Показник |
Станом на 01.01.2009 року |
Станом на 01.03.2009 року |
Станом на 01.07.2009 року |
Станом на 01.01.2010 року |
Станом на 01.03.2010 року |
А |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Збір з ПДВ/14010100/ |
45015905,5 |
6792262,0 |
21795738,4 |
45927247,9 |
6888448,9 |
Відшкодування ПДВ /14010200/ |
- 34408533,1 |
- 4559838,3 |
- 15525220,8 |
- 34537345,2 |
- 3523726,4 |
Залишок невідшкодованого ПДВ грошовими коштами |
12786445,7 |
13579005,2 |
16059767,7 |
21812048,9 |
25617136,6 |
Суми ПДВ, по яких порушено термін законодавчо встановлених процедур для проведення відшкодування |
2968336,6 |
3865963,8 |
4371378,6 |
6196115,4 |
7643254,7 |
Суми упередженого відшкодування ПДВ (відмовлено у відшкодуванні з початку року) |
7605173,7 |
1297648,0 |
4178681,2 |
9522349,7 |
1489930,0 |
Додаток 2
ІНФОРМАЦІЯ
у галузевому розрізі
тис.грн.
Галузі |
Відшкодовано ПДВ грошовими коштами за 2009 рік |
Залишок невідшкодованих сум ПДВ станом на 01.03.2010 рік |
Збір ПДВ за 2009 рік |
1 |
3 |
4 |
5 |
ГМК |
11424617,54 |
7114494,08 |
476747,63 |
АПК + зернотрейдери |
3572971,35 |
7117756,84 |
505650,10 |
Машинобудування |
2057104,87 |
1027524,59 |
798150,09 |
Хімічна галузь |
2007213,44 |
1466660,34 |
731180,33 |
Харчова промисловість |
383151,28 |
524149,15 |
5738724,48 |
Торгівля |
358883,14 |
407823,93 |
13553252,10 |
Додаток 3
СТАТИСТИКА
по вхідним запитам типу (юридичні особи) планові та позапланові документальні перевірки в розрізі регіонів
Період 15.12.2009 по 01.03.2010 року
Код регіону |
Назва регіону, що отримав запит |
Кількість отриманих запитів |
Кількість запитів, по яким надано відповіді |
Кількість запитів без відповідей |
Кількість запитів без відповідей більш ніж 30 днів |
1 |
АР Крим |
763 |
396 |
367 |
80 |
2 |
Вінницька |
628 |
267 |
361 |
136 |
3 |
Волинська |
445 |
73 |
372 |
165 |
4 |
Дніпропетровська |
6073 |
3174 |
2899 |
1050 |
5 |
Донецька |
4932 |
3254 |
1678 |
299 |
6 |
Житомирська |
400 |
269 |
131 |
9 |
7 |
Закарпатська |
319 |
168 |
151 |
39 |
8 |
Запорізька |
1805 |
968 |
837 |
242 |
9 |
Івано- Франківська |
362 |
247 |
115 |
14 |
10 |
Київська |
1687 |
782 |
905 |
337 |
11 |
Кіровоградська |
683 |
458 |
225 |
73 |
12 |
Луганська |
2558 |
1283 |
1275 |
390 |
13 |
Львівська |
1480 |
1007 |
473 |
94 |
14 |
Миколаївська |
973 |
745 |
228 |
56 |
15 |
Одеська |
3070 |
2420 |
650 |
5 |
16 |
Полтавська |
1401 |
737 |
664 |
240 |
17 |
Рівненська |
394 |
221 |
173 |
43 |
18 |
Сумська |
408 |
185 |
223 |
94 |
19 |
Тернопільська |
279 |
143 |
136 |
40 |
20 |
Харківська |
2753 |
1637 |
1116 |
487 |
21 |
Херсонська |
598 |
319 |
279 |
65 |
22 |
Хмельницька |
419 |
232 |
187 |
39 |
23 |
Черкаська |
795 |
388 |
407 |
148 |
24 |
Чернівецька |
197 |
123 |
74 |
12 |
25 |
Чернігівська |
340 |
197 |
143 |
60 |
26 |
м. Київ |
8717 |
5988 |
2729 |
1104 |
27 |
м. Севастополь |
250 |
115 |
135 |
59 |
|
Всього |
42729 |
25796 |
16933 |
5380 |
Додаток 4
СТАТИСТИКА
по вхідним запитам типу (юридичні особи) перевірки з питань відшкодування ПДВ в розрізі регіонів
Період 15.12.2009 по 01.03.2010 року
Код регіону |
Назва регіону, що отримав запит |
Кількість отриманих запитів |
Кількість запитів, по яким надано відповіді |
Кількість запитів без відповідей |
Кількість запитів без відповідей більш ніж 30 днів |
1 |
АР Крим |
390 |
171 |
219 |
100 |
2 |
Вінницька |
485 |
272 |
213 |
64 |
3 |
Волинська |
406 |
107 |
299 |
158 |
4 |
Дніпропетровська |
3920 |
2266 |
1654 |
630 |
5 |
Донецька |
2838 |
2305 |
533 |
101 |
6 |
Житомирська |
327 |
261 |
66 |
10 |
7 |
Закарпатська |
272 |
204 |
68 |
16 |
8 |
Запорізька |
1780 |
1138 |
642 |
186 |
9 |
Івано- Франківська |
288 |
221 |
67 |
13 |
10 |
Київська |
956 |
516 |
440 |
142 |
11 |
Кіровоградська |
477 |
396 |
81 |
2 |
12 |
Луганська |
1327 |
693 |
634 |
281 |
13 |
Львівська |
1083 |
794 |
289 |
52 |
14 |
Миколаївська |
1156 |
1025 |
131 |
9 |
15 |
Одеська |
1550 |
1345 |
205 |
6 |
16 |
Полтавська |
709 |
490 |
219 |
43 |
17 |
Рівненська |
336 |
227 |
109 |
23 |
18 |
Сумська |
272 |
181 |
91 |
41 |
19 |
Тернопільська |
195 |
124 |
71 |
10 |
20 |
Харківська |
1458 |
989 |
469 |
173 |
21 |
Херсонська |
568 |
373 |
195 |
68 |
22 |
Хмельницька |
318 |
212 |
106 |
31 |
23 |
Черкаська |
527 |
376 |
151 |
50 |
24 |
Чернівецька |
63 |
55 |
8 |
2 |
25 |
Чернігівська |
238 |
165 |
73 |
28 |
26 |
м. Київ |
5434 |
4540 |
894 |
245 |
27 |
м. Севастополь |
248 |
146 |
102 |
42 |
|
Всього |
27621 |
19592 |
8029 |
2526 |
Додаток 5
СТАТИСТИКА
по вхідним запитам типу (юридичні особи) перевірки з питань розбіжностей ПЗ та ПК в розрізі регіонів
Період 15.12.2009 по 01.03.2010 року
Код регіону |
Назва регіону, що отримав запит |
Кількість отриманих запитів |
Кількість запитів, по яким надано відповіді |
Кількість запитів без відповідей |
Кількість запитів без відповідей більш ніж 30 днів |
1 |
АР Крим |
120 |
42 |
78 |
16 |
2 |
Вінницька |
55 |
22 |
33 |
11 |
3 |
Волинська |
69 |
12 |
57 |
29 |
4 |
Дніпропетровська |
842 |
248 |
594 |
188 |
5 |
Донецька |
758 |
444 |
314 |
78 |
6 |
Житомирська |
55 |
35 |
20 |
7 |
7 |
Закарпатська |
27 |
11 |
16 |
5 |
8 |
Запорізька |
794 |
223 |
571 |
287 |
9 |
Івано- Франківська |
46 |
18 |
28 |
8 |
10 |
Київська |
221 |
79 |
142 |
53 |
11 |
Кіровоградська |
82 |
35 |
47 |
21 |
12 |
Луганська |
274 |
122 |
152 |
52 |
13 |
Львівська |
306 |
160 |
146 |
42 |
14 |
Миколаївська |
343 |
162 |
181 |
70 |
15 |
Одеська |
392 |
257 |
135 |
23 |
16 |
Полтавська |
139 |
43 |
96 |
30 |
17 |
Рівненська |
50 |
25 |
25 |
10 |
18 |
Сумська |
43 |
13 |
30 |
10 |
19 |
Тернопільська |
39 |
10 |
29 |
10 |
20 |
Харківська |
534 |
239 |
295 |
101 |
21 |
Херсонська |
161 |
36 |
125 |
34 |
22 |
Хмельницька |
59 |
32 |
27 |
6 |
23 |
Черкаська |
93 |
43 |
50 |
13 |
24 |
Чернівецька |
29 |
11 |
18 |
2 |
25 |
Чернігівська |
38 |
9 |
29 |
8 |
26 |
м. Київ |
1570 |
513 |
1057 |
409 |
27 |
м. Севастополь |
39 |
7 |
32 |
14 |
|
Всього |
7178 |
2851 |
4327 |
1537 |
................Перейти до повного тексту