- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної податкової
адміністрації України
29.10.2002 N 516
ПОРЯДОК
реагування органів державної податкової служби на критичні виступи в засобах масової інформації
1. Визначення термінів
1.1. Засоби масової інформації (ЗМІ):
українські друковані засоби масової інформації, які виходять під постійною назвою, з періодичністю один і більше номерів (випусків) протягом року на підставі свідоцтва про державну реєстрацію (Закон України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" від 16.11.92
N 2782-XII) ;
сфера розповсюдження - місцева, регіональна, загальнодержавна, зарубіжна (Закон України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні" від 16.11.92
N 2782-XII) ;
українські канали телебачення і радіомовлення (Закон України "Про телебачення і радіомовлення" від 21.12.93
N 3759-XII) ;
загальнонаціональний канал мовлення - канал мовлення, призначений для трансляції телерадіопрограм більш як на половину областей України (Закон України "Про телебачення і радіомовлення" від 21.12.93
N 3759-XII) .
1.2. Дії органів державної податкової служби (ДПС) - діяльність органів державної податкової служби, пов'язана зі здійсненням контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством; масово-роз'яснювальна робота; запобігання злочинам та іншим правопорушенням у сфері оподаткування, їх розкриття, припинення, розслідування та провадження у справах про адміністративні правопорушення та інші функції, передбачені ст.
2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 04.12.90
N 509-XII.
1.3. Підрозділи моніторингу виступів у засобах масової інформації стосовно дій органів державної податкової служби - структурний підрозділ органів державної податкової служби, що виконує функцію моніторингу виступів у засобах масової інформації, стосовно дій органів державної податкової служби та забезпечує зв'язки із засобами масової інформації, громадськістю.
1.4. Функції підрозділів моніторингу виступів у засобах масової інформації стосовно дій органів державної податкової служби - збір, обробка, аналіз інформації, що стосується діяльності державної податкової служби, процесів оподаткування, фінансово-економічного становища в державі та за її межами, пов'язаного з питаннями оподаткування; створення відповідним органом державної податкової служби реєстру засобів масової інформації за їх територіальною належністю.
1.5. Критичні виступи - розповсюджені засобами масової інформації виступи, які містять у собі критичну інформацію щодо дій органів державної податкової служби та їх посадових осіб, пов'язані з виконанням законодавчо покладених на них функцій та службових обов'язків.
................Перейти до повного тексту