- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
Р І Ш Е Н Н Я
Про проведення конкурсу на визначення тимчасового акредитованого центру сертифікації ключів
З метою запровадження електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису та вибору тимчасового акредитованого центру сертифікації ключів для надання послуг електронного цифрового підпису учасникам другого етапу пілотного проекту розкриття інформації емітентами цінних паперів, відповідно до Розділу V Закону України
"Про цінні папери та фондовий ринок", Закону України
"Про електронний цифровий підпис", Закону України
"Про електронні документи та електронний документообіг" та на виконання Указу Президента України від 20 жовтня 2005 р.
N 1497/2005 "Про першочергові заходи щодо впровадження новітніх інформаційних технологій", постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 р.
N 903 "Про затвердження Порядку акредитації центру сертифікації ключів", постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р.
N 1452 "Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності", постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р.
N 1453 "Про затвердження Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади", Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Умови проведення конкурсу з визначення тимчасового акредитованого центру сертифікації ключів для надання послуг електронного цифрового підпису учасникам другого етапу пілотного проекту розкриття інформації емітентами цінних паперів (додається).
2. Утворити Конкурсну комісію на визначення тимчасового акредитованого центру сертифікації ключів для надання послуг електронного цифрового підпису учасникам другого етапу пілотного проекту розкриття інформації емітентами цінних паперів у складі, що додається (додаток 1).
3. Керівнику апарату Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку Ю.Назаренку забезпечити:
опублікування цього рішення та Умов проведення конкурсу відповідно до законодавства;
оприлюднення цього рішення та Умов проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на члена Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку І.Нестеренка.
Протокол засідання Комісії від 21.11.2007 N 61 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Державної комісії
з цінних паперів
та фондового ринку
21.11.2007 N 2173
УМОВИ
проведення конкурсу на визначення тимчасового акредитованого центру сертифікації ключів для надання послуг електронного цифрового підпису учасникам другого етапу пілотного проекту розкриття інформації емітентами цінних паперів
1. Загальні положення
1.1. Умови проведення конкурсу на визначення тимчасового акредитованого центру сертифікації ключів для надання послуг електронного цифрового підпису учасникам другого етапу пілотного проекту розкриття інформації емітентами цінних паперів (далі - Умови) визначають вимоги до претендентів та процедуру конкурсного відбору тимчасового акредитованого центру сертифікації ключів для надання послуг електронного цифрового підпису на фондовому ринку в межах пілотного проекту розкриття інформації емітентами цінних паперів (далі за текстом - послуги електронного цифрового підпису на фондовому ринку).
1.2. Метою проведення конкурсу є апробація використання електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису в Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку та на підприємствах, в установах, організаціях, які є учасниками фондового ринку, при їх взаємодії з Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку під час проведення пілотного проекту розкриття інформації емітентами цінних паперів.
2. Вимоги до претендентів, які беруть участь у конкурсі
2.1. До участі в конкурсі допускаються ті претенденти, які письмово підтвердили своє бажання взяти участь у конкурсі, надали відповідні документи і відповідають таким критеріям:
є резидентом України;
є акредитованим центром сертифікації ключів, який знаходиться у Реєстрі суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з електронним цифровим підписом, що ведеться центральним засвідчувальним органом;
надає послуги, пов'язані з підтримкою посилених сертифікатів ключів електронних цифрових підписів,
має досвід роботи з державними органами не менш 1 року у зазначеній сфері діяльності.
2.2. Прийняття заявок на участь у конкурсі та документів, що додаються до них, розпочинається з дня офіційного опублікування цих Умов та триває протягом 30 днів.
2.3. Для участі в конкурсі акредитований центр сертифікації ключів (далі - претендент) повинен не пізніше 30 днів з дня офіційного опублікування цих Умов подати до конкурсної комісії на адресу центрального апарату Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (вул. Горького, 51, м. Київ-150, 03680, Україна) такі документи (далі - конкурсна документація):
а) заявку на участь у конкурсі, складену в довільній формі, яка містить основні відомості про претендента, інформацію про досвід надання послуг у системах подання звітності та присутність претендента у регіонах України через його відділення (філії), а також засвідчує готовність претендента взяти участь у конкурсі, факт ознайомлення із Умовами та зобов'язання їх виконувати, підписану керівником або уповноваженим представником юридичної особи (у двох примірниках);
б) копію документа, що підтверджує повноваження представника юридичної особи (не подається, якщо заявку підписує керівник);
в) копію установчих документів;
г) копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;
ґ) копію довідки про внесення юридичної особи до ЄДРПОУ;
д) річну фінансову звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати за кожен фінансовий рік з моменту створення тимчасового акредитованого центру сертифікації ключів;
е) копію свідоцтва про акредитацію центру сертифікації ключів;
є) копії ліцензій на право провадження господарської діяльності в галузі криптографічного або технічного захисту інформації;
ж) копію регламенту роботи тимчасового акредитованого центру сертифікації ключів;
з) перелік послуг тимчасового акредитованого центру сертифікації ключів та їх вартість з урахуванням системи знижок.
2.4. Конкурсна документація складається українською мовою та подається у паперовому вигляді. Копії документів мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку.
2.5. Документи на конкурс подаються (надсилаються) у письмовій формі в запечатаному конверті, рекомендованим листом, на якому зазначається: "Конкурсна документація".
Конверти адресуються конкурсній комісії із зазначенням дати та часу проведення конкурсу і поміткою "НЕ ВІДКРИВАТИ ДО ______".
На конверті, що містить документи на конкурс, крім вищезазначеного напису, має бути вказано:
адреса та реквізити конкурсної комісії;
місцезнаходження та назва претендента.
Документи на конкурс засвідчуються підписом керівника претендента або особи, уповноваженої представляти його інтереси, та скріплюються печаткою претендента.
2.6. Конкурсна документація реєструється загальним відділом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Претенденту повертається один примірник заявки із вказівкою дати та часу подання конкурсної документації, якщо документація подана особисто.
3. Порядок проведення конкурсу
3.1. Конкурс проводиться в два етапи. Під час проведення засідання на кожному етапі конкурсу ведеться окремий протокол, що підписується головою та секретарем конкурсної комісії.
3.2. Засідання конкурсної комісії на першому етапі є відкритим. На засіданні конкурсної комісії можуть бути присутніми представники претендентів, які подали документи на конкурс. Повноваження представників мають бути підтверджені документально (довіреністю керівника претендента).
................Перейти до повного тексту