1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 12 жовтня 2012 року № 1459
Про оголошення попередження Політичній партії "УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка"
До Центральної виборчої комісії 3 жовтня 2012 року надійшла заява кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 1 Литвинова Анатолія Анатолійовича із повідомленням про встановлення судом при розгляді виборчого спору факту порушення Закону України "Про вибори народних депутатів України" (далі - Закон) Політичною партією "УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка".
У заяві суб’єкт звернення просить Центральну виборчу комісію "визнати дії суб’єкта виборчого процесу з виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року Політичної партії "УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка", пов’язані з розповсюдженням друкованих передвиборних агітаційних матеріалів, що не містять відомостей про замовника друкованих агітаційних матеріалів, установу, яка здійснила друк, їх тираж та інформацію про осіб, відповідальних за випуск, на спеціальній конструкції, розташованій в м. Сімферополі на бульварі Леніна, такими, що порушують вимоги Закону України "Про вибори народних депутатів України"; оголосити попередження суб’єкту виборчого процесу з виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року Політичній партії "УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка" відповідно до пункту 5 частини другої статті 61 Закону".
Постановою Центральної виборчої комісії від 8 серпня 2012 року № 204 зареєстровано кандидатів у народні депутати України, включених до виборчого списку Політичної партії "УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка", у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі.
Розглянувши заяву та додані до неї матеріали, Центральна виборча комісія встановила.
Згідно з частиною першою статті 70 Закону партія, кандидати у народні депутати України від якої зареєстровані у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, кандидати у народні депутати України мають право розпочати свою передвиборну агітацію з дня, наступного за днем прийняття виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидатів у депутати.
За змістом частини першої, пункту 5 частини другої статті 68 Закону передвиборна агітація може здійснюватися в будь-яких формах і будь-якими засобами, що не суперечать Конституції України та законам України, зокрема, шляхом розповсюдження виборчих листівок, плакатів та інших друкованих агітаційних матеріалів чи друкованих видань, в яких розміщено матеріали передвиборної агітації.
Відповідно до частини сьомої статті 69 Закону друковані матеріали передвиборної агітації повинні містити відомості про замовника цих матеріалів, установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання, що належить партії, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск.
Натомість частиною двадцять другою статті 74 Закону забороняється виготовлення та розповсюдження друкованих передвиборних агітаційних матеріалів, що не містять відомостей про замовника друкованих передвиборних агітаційних матеріалів, установу, яка здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск.
Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 27 вересня 2012 року в адміністративній справі № 2а-10522/12/0170/18 дії Політичної партії "УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка", пов’язані з розповсюдженням друкованих передвиборчих агітаційних матеріалів, що не містять відомостей про замовника цих матеріалів, установу, яка здійснила друк, їх тираж та інформацію про осіб, відповідальних за випуск, на спеціальній конструкції, розташованій в місті Сімферополі на бульварі Леніна, визнано протиправними та такими, що порушують вимоги частини двадцять другої статті 74 Закону .
Особливості провадження у справах щодо оскарження дій або бездіяльності кандидатів, їхніх довірених осіб, партії (блоку), місцевої організації партії, їхніх посадових осіб та уповноважених осіб, ініціативних груп референдуму, інших суб’єктів ініціювання референдуму, офіційних спостерігачів від суб’єктів виборчого процесу визначено статтею 175 Кодексу адміністративного судочинства України .

................
Перейти до повного тексту