- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 31 серпня 2012 року № 689 |
Про скаргу кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 17 Волковського В.Г., зареєстровану в Центральній виборчій комісії 29 серпня 2012 року за № 21-36-16663
До Центральної виборчої комісії 29 серпня 2012 року надійшла скарга кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 17 Волковського Володимира Григоровича на дії кандидата у народні депутати України в цьому ж окрузі Кучера Миколи Івановича.
У своїй скарзі суб’єкт звернення просить "визнати дії кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 17 Кучера Миколи Івановича щодо дарування родині Колішик із села Соболівка Теплицького району Вінницької області кольорового телевізора під час закликання присутніх на святкуванні Дня незалежності України підтримати кандидатуру Кучера М.І. на виборах 28 жовтня 2012 року такими, що порушують норми Закону України
"Про вибори народних депутатів України" ; оголосити попередження кандидату у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 17 на чергових виборах народних депутатів України 28 жовтня 2012 року Кучеру Миколі Івановичу".
Суб’єкт звернення зі скаргою обґрунтовує свої вимоги тим, що о 16 годині 20 хвилин 24 серпня 2012 року під час святкування Дня незалежності України та проведення культурного заходу "Парад вишиванок" на стадіоні "Старт" у смт Теплик Вінницької області кандидат у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 17 Кучер Микола Іванович особисто подарував родині Колішик, що мешкає у селі Соболівка Теплицького району Вінницької області, кольоровий телевізор. Як зазначає скаржник, вручення телевізора супроводжувалося закликами підтримати кандидатуру Кучера М.І. на виборах народних депутатів України 28 жовтня 2012 року.
При цьому суб’єкт звернення зі скаргою посилається на порушення суб’єктом оскарження вимог частини тринадцятої статті
74 Закону України
"Про вибори народних депутатів України" (далі – Закон) та наголошує на тому, що дії Кучера М.І., супроводжувані закликами підтримати його кандидатуру на виборах народних депутатів України 28 жовтня 2012 року, є підкупом виборців.
На підтвердження викладеного суб’єктом звернення зі скаргою до скарги додано акт про виявлення порушень виборчого законодавства, складений 24 серпня 2012 року виборцем Синявським Є.Я. та підписаний двома виборцями.
На виконання частини десятої статті
111 Закону копію скарги 29 серпня 2012 року надіслано суб’єкту оскарження, якого повідомлено про можливість подати письмові пояснення по суті скарги.
Розглянувши скаргу та додані до неї матеріали, Центральна виборча комісія встановила.
Відповідно до частини першої статті
70 Закону політична партія, кандидати у народні депутати України від якої зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, кандидати у народні депутати України мають право розпочати свою передвиборну агітацію з дня, наступного за днем прийняття виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидатів у народні депутати України.
Частиною тринадцятою статті
74 Закону заборонено проводити передвиборну агітацію, що супроводжується наданням виборцям, закладам, установам, організаціям коштів або безоплатно чи на пільгових умовах товарів (крім товарів, що містять візуальні зображення назви, символіки, прапора партії, за умови, що вартість таких товарів не перевищує три відсотки мінімального розміру заробітної плати), послуг, робіт, цінних паперів, кредитів, лотерейних білетів, інших матеріальних цінностей.
За змістом частини першої, пункту 1 частини другої статті
61 Закону Центральна виборча комісія приймає рішення про попередження окремому кандидату у народні депутати України у разі встановлення судом при розгляді виборчого спору в порядку, передбаченому законом, факту підкупу виборців цим кандидатом у народні депутати України.
Згідно з частинами першою – третьою статті
112 Закону докази, на підставі яких виборча комісія встановлює наявність чи відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення суб’єкта звернення зі скаргою, суб’єкта оскарження чи заінтересованих осіб, та інші обставини, що мають значення для правильного розгляду скарги, надають виборчій комісії суб’єкт звернення зі скаргою, суб’єкт оскарження, заінтересовані особи.
................Перейти до повного тексту