- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П Р О Т О К О Л Ь Н Е Р І Ш Е Н Н Я
Про попереднє схвалення проекту Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України 25 жовтня 2009 року
1. Попередньо схвалити проект Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України 25 жовтня 2009 року (далі - проект Положення) (додається).
2. Надіслати проект Положення Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення та Державному комітету телебачення та радіомовлення України для розгляду, узгодження та прийняття відповідного рішення.
3. Рекомендувати Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення та Державному комітету телебачення та радіомовлення України розглянути проект Положення та надіслати до Центральної виборчої комісії відповідне рішення до 25 травня 2009 року.
Голова Центральної виборчої комісії | В.ШАПОВАЛ |
Додаток
до протокольного рішення
Центральної виборчої комісії
від "23" квітня 2009 року N 3
ПОЛОЖЕННЯ
про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з чергових виборів Президента України 25 жовтня 2009 року
1. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації в період виборчого процесу з виборів Президента України (далі - середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу)) - стала величина, яка не може бути змінена під час виборчого процесу і є обов'язковою для застосування засобами масової інформації усіх видів та форм власності, що зареєстровані на території України, при встановленні розцінок вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації;
................Перейти до повного тексту