1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П Р О Т О К О Л Ь Н Е Р І Ш Е Н Н Я
14.07.2008 N 5
Про звернення Секретаріату Кабінету Міністрів України від 7 липня 2008 року N 34105/1/1-08
Розглянувши звернення Секретаріату Кабінету Міністрів України від 7 липня 2008 року N 34105/1/1-08 про надання вичерпної інформації стосовно порушеного народним депутатом України Зваричем Р.М. питання щодо закупівлі державними органами товарів робіт і послуг за державні кошти, керуючись частиною першою статті 2, частиною другою статті 3, статтями 11, 12, пунктом 8 статті 17 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія
вирішила:
1. Затвердити текст листа до Кабінету Міністрів України (додається).
2. Це протокольне рішення надіслати Кабінету Міністрів України.
Голова Центральної виборчої комісії В.ШАПОВАЛ
Додаток
до протокольного рішення
Центральної виборчої комісії
від 14 липня 2008 року N 5
Кабінет Міністрів України
Відповідно до листа Секретаріату Кабінету Міністрів України від 7 липня 2008 року N 34105/1/1-08 щодо розгляду листа народного депутата України Зварича Р.М., спрямованого Прем'єр-міністру України, повідомляємо.
Твердження народного депутата України Зварича Р.М., що "5 травня ц.р. ЦВК підписала договір з корпорацією "Атлас", а "Атлас" в свою чергу підписав Договір субпідряду з російською компанією! Отже, Державний реєстр виборців України робить російська компанія", не відповідає дійсності.
Так, Центральною виборчою комісією з цього питання направлено запит на адресу АТЗТ "Атлас" (лист від 9 липня 2008 року N 21-43/1-1160), з яким 5 травня 2008 року Комісією укладено договір про закупівлю послуг з розроблення та налагодження програмних засобів створення та ведення автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців" N 046-2008.
АТЗТ "Атлас", що є українською юридичною особою, повідомило Комісію листом від 9 липня 2008 року N 21-43-2212, що ним не укладалося будь-яких договорів субпідряду (в тому числі з російською компанією), пов'язаних з виконанням договору N 046-2008 (копія відповіді додається).
Твердження народного депутата України Зварича Р.М., що "10 квітня Центральна виборча комісія програла судову справу" щодо оскарження ЦВК до Окружного адміністративного суду м. Києва рішення Міжвідомчої комісії, яка скасувала тендер 2007 року на створення АІТС "Державний реєстр виборців", не відповідає дійсності та є грубим перекручуванням фактів.
10 квітня 2008 року Окружним адміністративним судом м. Києва взагалі не розглядався по суті спір у справі N 5/43 за позовом Центральної виборчої комісії до Міжвідомчої комісії з державних закупівель, третя особа на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "Українські національні інформаційні системи" (далі - ТОВ "УНІС").
Натомість у цей день ухвалою зазначеного суду на підставі пункту 5 частини першої статті 157 Кодексу адміністративного судочинства України закрито провадження у справі у зв'язку з ліквідацією установи (організації), яка була відповідачем у справі (копія ухвали додається).
Винесення цієї ухвали обумовлено такими обставинами. Як відомо, 20 березня 2008 року Верховна Рада України прийняла Закон України "Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", згідно з розділом II "Прикінцеві положення" якого Кабінету Міністрів України було доручено затвердити Тимчасове положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти на основі тексту Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" в редакції, що діяла станом на 17 листопада 2004 року, за винятком положень, які суперечать вимогам СОТ.
Постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2008 року N 274 "Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" затверджено Тимчасове положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, яким не передбачено існування такого органу, як Міжвідомча комісія з державних закупівель, та не визначено її правонаступника, що свідчить про факт ліквідації відповідача як суб'єкта правовідносин у сфері державних закупівель. Таким чином, Міжвідомча комісія втратила статус юридичної особи, а отже, не може бути учасником судового процесу.

................
Перейти до повного тексту