1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
10.04.2006 N 1194
Про скаргу кандидата в народні депутати України Покровського О.С., включеного до виборчого списку Блоку Наталії Вітренко "Народна опозиція", на дії окружної виборчої комісії територіального виборчого округу N 113, зареєстровану в Центральній виборчій комісії 10 квітня 2006 року N 21-36-17351
До Центральної виборчої комісії 10 квітня 2006 року надійшла скарга кандидата в народні депутати України Покровського Олександра Сергійовича, включеного до виборчого списку Блоку Наталії Вітренко "Народна опозиція", на дії окружної виборчої комісії територіального виборчого округу N 113.
Суб'єкт звернення зі скаргою просить Центральну виборчу комісію "вжити заходів по дотриманню вимог Закону України "Про вибори народних депутатів України" та проведенню перерахунку голосів на виборчій дільниці N 14 територіального виборчого округу N 113".
Дослідивши скаргу, Центральна виборча комісія встановила.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 103 Закону України "Про вибори народних депутатів України" (далі - Закон) суб'єктом звернення зі скаргою, що стосується процесу виборів депутатів, може бути кандидат у народні депутати України.
Покровський О.С. був зареєстрований кандидатом у народні депутати України, включеним до виборчого списку Блоку Наталії Вітренко "Народна опозиція", постановою Центральної виборчої комісії від 21 грудня 2005 року N 233, а тому є належним суб'єктом звернення зі скаргою.
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 104 Закону скарга, що стосується призначення, підготовки і проведення виборів народних депутатів України, може бути подана відповідним суб'єктом звернення зі скаргою на рішення, дію чи бездіяльність виборчої комісії, члена виборчої комісії.
При цьому особливості оскарження рішень, дій чи бездіяльності виборчих комісій, членів виборчих комісій визначено статтею 116 Закону. Відповідно до частин першої, третьої зазначеної статті Закону суб'єкт виборчого процесу має право оскаржити рішення, дії чи бездіяльність виборчої комісії; скарга щодо рішень, дій чи бездіяльності окружної виборчої комісії може бути подана, зокрема, до Центральної виборчої комісії.
Таким чином, у частині оскарження дій окружної виборчої комісії територіального виборчого округу N 113 скаргу подано належному суб'єкту її розгляду - Центральній виборчій комісії.
Разом з тим, хоча суб'єкт звернення зі скаргою зазначає суб'єктом оскарження окружну виборчу комісію територіального виборчого округу N 113, фактично ж, як вбачається зі скарги, оскаржуються дії дільничної виборчої комісії виборчої дільниці N 14 цього округу щодо підрахунку голосів виборців та складання протоколу про результати голосування.
Частиною другою статті 116 Закону визначено, що скарга щодо рішень, дій чи бездіяльності дільничної виборчої комісії, члена дільничної виборчої комісії подається до відповідної окружної виборчої комісії або до місцевого суду за місцезнаходженням виборчої дільниці.
Отже, належним суб'єктом розгляду скарги на дії та рішення дільничної виборчої комісії є відповідна окружна виборча комісія.
Відповідно до частин першої та п'ятої статті 106 Закону скарга до виборчої комісії може бути подана суб'єктом звернення зі скаргою протягом п'яти днів після вчинення дії чи бездіяльності суб'єктом оскарження; днем подання скарги вважається день фактичного отримання скарги суб'єктом її розгляду.

................
Перейти до повного тексту