1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
06.10.2004 N 793
Про скаргу довіреної особи кандидата на пост Президента України Ющенка В.А. в територіальному виборчому окрузі N 103 Кучера О.І.
До Центральної виборчої комісії 1 жовтня 2004 року надійшла скарга довіреної особи кандидата на пост Президента України Ющенка В.А. в територіальному виборчому окрузі N 103 Кучера Олександра Івановича.
У скарзі Кучер О.І. просить Центральну виборчу комісію скасувати постанову територіальної виборчої комісії територіального виборчого округу N 103 від 24 вересня 2004 року в частині розподілу посад голови, заступника голови, секретаря дільничних виборчих комісій з виборів Президента України 31 жовтня 2004 року, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про вибори Президента України".
Відповідно до частини першої статті 104 Закону України "Про вибори Президента України" суб'єкт виборчого процесу має право оскаржити рішення, дії чи бездіяльність виборчої комісії, окремого члена комісії. Згідно з частиною третьою цієї статті рішення, дії чи бездіяльність територіальної виборчої комісії або члена такої комісії оскаржуються до Центральної виборчої комісії чи до апеляційного суду за місцезнаходженням територіальної виборчої комісії. За таких обставин скарга Кучера О.І. підлягає розгляду Центральною виборчою комісією.
Розглянувши скаргу та додані до неї матеріали, Центральна виборча комісія встановила.
Згідно з частиною першою статті 28 Закону України "Про вибори Президента України" основною формою роботи виборчої комісії є засідання. Відповідно до частини п'ятої цієї статті засідання виборчої комісії скликається з обов'язковим повідомленням усіх членів комісії про час, місце проведення засідання та його порядок денний. Відповідно до частини шостої цієї статті членам виборчої комісії надаються проекти рішень комісії та необхідні матеріали, як правило, не пізніш як за день до дня проведення засідання комісії. У виключних випадках ця норма Закону дозволяє ознайомлення членів відповідної виборчої комісії з проектами її рішень у день засідання.
Відповідно до частини дванадцятої статті 24 Закону України "Про вибори Президента України" кожний кандидат на пост Президента України має право на пропорційну частку посад голови, заступника голови та секретаря дільничної виборчої комісії. Частки таких посад для кожного кандидата в межах територіального округу визначаються відповідно до кількості осіб, поданих ним та включених до складу дільничних виборчих комісій, у відношенні до загальної кількості осіб, включених до складу дільничних виборчих комісій. Чинний Закон України "Про вибори Президента України" не вимагає врахування кількості виборців на окремій виборчій дільниці при визначенні частки керівних посад від кандидата на пост Президента України у відповідному територіальному виборчому окрузі, а тому посилання скаржника Кучера О.І. на порушення в даному випадку Закону України "Про вибори Президента України" є безпідставним.
Згідно з частиною восьмою статті 24 Закону України "Про вибори Президента України" до складу дільничної виборчої комісії включаються усі висунуті представники від кандидатів на пост Президента України. Відповідно до частини десятої цієї статті до складу дільничної виборчої комісії можуть входити виборці, які проживають у межах відповідного територіального виборчого округу або міста, на території якого розташований цей округ.
Як встановлено Центральною виборчою комісією, територіальна виборча комісія територіального виборчого округу N 103 при попередньому розгляді подань довірених осіб кандидатів на пост Президента України діяла у відповідності до вимог пунктів 3.3, 3.5, 3.6 Методичних рекомендацій з питань утворення дільничних виборчих комісій з виборів Президента України 31 жовтня 2004 року та внесення змін до їх складу, затверджених постановою Центральної виборчої комісії від 8 вересня 2004 року N 492, тобто з'ясувала правильність оформлення подань, відповідність запропонованих осіб вимогам Закону України "Про вибори Президента України" та наявність заяв цих осіб про згоду на участь у роботі дільничної виборчої комісії. Щодо осіб, включених до складу дільничних виборчих комісій, не було виявлено передбачених частиною одинадцятою статті 24 Закону України "Про вибори Президента України" обмежень. За результатами попередньої перевірки подань довірених осіб кандидатів постановою територіальної виборчої комісії територіального виборчого округу N 103 до складу дільничних виборчих комісій було включено усіх висунутих представників від кандидатів на пост Президента України, подання щодо яких та кандидатури яких відповідали вимогам Закону України "Про вибори Президента України".

................
Перейти до повного тексту