1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
03.09.2004 N 470
Про скаргу довіреної особи кандидата на пост Президента України Януковича В.Ф. у територіальному виборчому окрузі N 57 Шкірі І.М.
До Центральної виборчої комісії 1 вересня 2004 року надійшла скарга довіреної особи кандидата на пост Президента України Януковича Віктора Федоровича у територіальному виборчому окрузі N 57 Шкірі Ігоря Миколайовича на дії члена територіальної виборчої комісії територіального виборчого округу N 57 Арефьєва Михайла Васильовича.
У скарзі Шкіря І.М. просить визнати дії члена територіальної виборчої комісії територіального виборчого округу N 57 Арефьєва М.В. неправомірними та виключити його зі складу цієї комісії.
Заявник скарги, обгрунтовуючи свої вимоги, зазначає, що 25 серпня 2004 року в м. Селідове Донецької області по вул. Маяковського біля будинку N 38 на агітаційному майданчику о 18 годині довіреною особою кандидата на пост Президента України Симоненка П.М. у територіальному виборчому окрузі N 57 було проведено публічний захід передвиборної агітації, в якому взяв участь член територіальної виборчої комісії цього виборчого округу Арефьєв М.В. Він розповсюджував агітаційні матеріали, проводив агітацію індивідуально з кожним виборцем.
На підтвердження таких дій Арефьєва М.В. до скарги додано акт, підписаний трьома особами.
У ході розгляду скарги Центральною виборчою комісією було направлено запит до територіальної виборчої комісії територіального виборчого округу N 57 про надання письмових пояснень члена цієї виборчої комісії Арефьєва М.В. щодо зазначених у скарзі дій.
Розглянувши скаргу та додані до неї матеріали, а також додатково витребувані письмові пояснення члена територіальної виборчої комісії Арефьєва М.В. від 2 вересня 2004 року, Центральна виборча комісія встановила.
У письмових поясненнях по суті порушеного у скарзі Шкірі І.М. питання Арефьєв М.В. не заперечує своєї участі у вищезазначених заходах передвиборної агітації, але водночас не вбачає у своїх діях порушень вимог частини восьмої статті 29 та пункту 3 частини першої статті 64 Закону України "Про вибори Президента України", оскільки, на його думку, він не виконував на той час обов'язків члена територіальної виборчої комісії.
Відповідно до частини другої статті 23 Закону України "Про вибори Президента України" територіальна виборча комісія утворюється Центральною виборчою комісією на пізніш як за вісімдесят днів до дня виборів у складі голови, заступника голови, секретаря та інших членів комісії.
Згідно з частиною другою статті 26 Закону України "Про вибори Президента України" повноваження територіальних виборчих комісій розпочалися 12 серпня 2004 року, тобто наступного дня після дня прийняття постанови Центральної виборчої комісії від 11 серпня 2004 року N 375 "Про утворення територіальних виборчих комісій з виборів Президента України", і закінчаться через п'ятнадцять днів після офіційного оприлюднення Центральною виборчою комісією повідомлення про результати виборів Президента України.
Повноваження члена територіальної виборчої комісії починаються з часу набуття повноважень територіальною виборчою комісією і припиняються згідно з частиною третьою статті 30 Закону України "Про вибори Президента України" одночасно з припиненням повноважень відповідної територіальної виборчої комісії або достроково в порядку, встановленому цією статтею. Реалізуючи свої повноваження, член територіальної виборчої комісії з дня включення його до складу відповідної територіальної виборчої комісії до дня закінчення своїх повноважень здійснює обов'язки члена територіальної виборчої комісії.
Відповідно до частини восьмої статті 29 та пункту 3 частини першої статті 64 Закону України "Про вибори Президента України" членам виборчих комісій під час виконання своїх обов'язків забороняється брати участь у передвиборній агітації, агітувати за чи проти кандидатів на пост Президента України.

................
Перейти до повного тексту