1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 5 лютого 2021 року № 41
Про відмову в реєстрації кандидата в народні депутати України Колосовської В.М., висунутої ПОЛІТИЧНОЮ ПАРТІЄЮ "БРАВО" в одномандатному виборчому окрузі № 87 на проміжних виборах народного депутата України 28 березня 2021 року
До Центральної виборчої комісії 2 лютого 2021 року надійшла заява ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ "БРАВО" разом з іншими документами щодо реєстрації Колосовської Вікторії Миколаївни, висунутої 1 лютого 2021 року на позачерговому з’їзді цієї політичної партії, кандидатом у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 87 на проміжних виборах народного депутата України 28 березня 2021 року.
Розглянувши вказані та наявні в Комісії документи, Центральна виборча комісія встановила.
Згідно з підпунктом 2 пункту 2 розділу XXXXII "Прикінцеві та перехідні положення" Виборчого кодексу України положення Закону України "Про вибори народних депутатів України" (далі - Закон) щодо організації підготовки та проведення проміжних виборів народних депутатів України є чинними до наступних чергових або позачергових виборів народних депутатів України.
За змістом частини першої статті 59 Закону та пункту 1 Роз’яснення щодо застосування деяких положень Закону України "Про вибори народних депутатів України" під час реєстрації кандидатів у народні депутати України на проміжних виборах народних депутатів України, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 16 січня 2020 року № 3 (далі - Роз’яснення), Центральна виборча комісія реєструє кандидата в народні депутати України, висунутого політичною партією у відповідному одномандатному виборчому окрузі, за умови отримання нею документів, передбачених частиною першою статті 55 Закону, які обов’язково повинні містити відомості, зазначені в указаній нормі Закону.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 55 Закону для реєстрації кандидата в народні депутати України, висунутого політичною партією у відповідному одномандатному виборчому окрузі, до Центральної виборчої комісії подається декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, кандидата в народні депутати України відповідно до статті 57 Закону.
Частиною першою статті 57 Закону встановлено, що декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за рік, що передує року початку виборчого процесу, подається кандидатом у народні депутати України за формою, визначеною відповідно до Закону України "Про запобігання корупції".
За змістом частини першої статті 45 Закону України "Про запобігання корупції" подання декларації здійснюється шляхом її заповнення на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції за встановленою ним формою.
Згідно з пунктом 2 Роз’яснення щодо застосування деяких положень Закону України "Про вибори народних депутатів України" стосовно декларування майнового стану, доходів, витрат і зобов’язань фінансового характеру під час реєстрації кандидатів у народні депутати України на проміжних виборах народних депутатів України, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 16 січня 2020 року № 4, на проміжних виборах народних депутатів України декларація (усі сторінки декларації, у тому числі ті сторінки її розділів, стосовно яких у суб’єкта декларування та членів його сім’ї відсутні об’єкти для декларування у відповідному розділі) кандидата в народні депутати України разом з іншими документами, передбаченими статтею 55 Закону, подається до Центральної виборчої комісії для реєстрації особи кандидатом у народні депутати України після присвоєння такій декларації унікального ідентифікатора документа в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, на паперових носіях та в електронному вигляді:
на паперових носіях - роздрукована декларація, розміщена в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, засвідчена підписом кандидата в народні депутати України шляхом проставлення його на останній сторінці декларації;
в електронному вигляді - у форматі PDF (*.pdf) на оптичному носії інформації (CD-R, DVD-R) або на USB-флешнакопичувачі чи іншому пристрої для запам’ятовування, що використовує інтерфейс USB.
Однак усупереч зазначеному подану для реєстрації кандидатом у народні депутати України лише на паперових носіях декларацію Колосовської В.М. не розміщено в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а її подання здійснювалося не шляхом її заповнення на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Крім того, пунктом 6 частини першої статті 55 Закону передбачено, що для реєстрації кандидата в народні депутати України, висунутого політичною партією у відповідному одномандатному виборчому окрузі, необхідно подати до Центральної виборчої комісії документ про внесення грошової застави відповідно до статті 56 Закону.
Так, згідно з частиною другою статті 56 Закону політична партія, яка висунула кандидата в народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі, після початку виборчого процесу та до подання документів Центральній виборчій комісії для реєстрації вносить на спеціальний рахунок Центральної виборчої комісії грошову заставу в розмірі десяти розмірів мінімальної заробітної плати. При цьому Центральна виборча комісія зауважує, що на проміжних виборах народного депутата України 28 березня 2021 року розмір грошової застави кандидата в народні депутати України становить 60000 (шістдесят тисяч) гривень.

................
Перейти до повного тексту