1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
19.06.2004 N 120
Про Положення щодо середньозваженого показника вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації у 2004 році
На підставі частини шостої статті 60 Закону України "Про вибори Президента України", керуючись статтями 11, 12, 13 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія
постановляє:
1. Затвердити Положення про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації у 2004 році, визначений Центральною виборчою комісією разом з Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення та Державним комітетом телебачення і радіомовлення України (додається).
2. Опублікувати затверджене Положення в газетах "Голос України" та "Урядовий кур'єр".
Голова Центральної виборчої комісії С.КІВАЛОВ
Додаток
до постанови Центральної виборчої комісії
від 19 червня 2004 року N 120
ПОЛОЖЕННЯ
про середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації у 2004 році
Це Положення розроблено відповідно до частини шостої статті 60 Закону України "Про вибори Президента України", статті 13 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", статті 21 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", пункту 7 Положення про Державний комітет телебачення і радіомовлення України, затвердженого Указом Президента України "Про затвердження Положення про Державний комітет телебачення і радіомовлення України" від 27 серпня 2003 року N 920/2003.
1. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу в засобах масової інформації для проведення передвиборної агітації (далі - середньозважений показник вартості одиниці друкованої площі (ефірного часу)) - стала величина, яка не може бути змінена під час виборчого процесу і є обов'язковою для застосування засобами масової інформації усіх видів та форм власності, що зареєстровані на території України, при встановленні розцінок вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборної агітації;
одиниця друкованої площі - 1/8 сторінки (шпальти) друкованого засобу масової інформації;
одиниця ефірного часу - одна секунда ефірного часу;
виручка від розповсюдження комерційної реклами - сума грошових коштів, фактично отримана засобом масової інформації на розрахунковий рахунок або (та) в касу за розповсюдження ним комерційної реклами.

................
Перейти до повного тексту