1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
25.05.2004 N 81
Про скаргу кандидата у народні депутати України Стукаленка С.М. на постанову окружної виборчої комісії одномандатного виборчого округу N 136 (Одеська область) від 19 травня 2004 року N 140
До Центральної виборчої комісії 21 травня 2004 року надійшла скарга кандидата у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі N 136 Стукаленка Сергія Михайловича, в якій він просить скасувати постанову окружної виборчої комісії зазначеного округу від 19 травня 2004 року N 140 про відмову в задоволенні його скарги від 14 травня 2004 року з вимогою скасувати постанову цієї комісії від 28 квітня 2004 року N 41 у частині реєстрації кандидатом у народні депутати України Кіссе Антона Івановича, а також прийняти рішення по суті цього питання.
Розглянувши скаргу Стукаленка С.М. від 21 травня 2004 року, постанову окружної виборчої комісії одномандатного виборчого округу N 136 від 19 травня 2004 року N 140 "Про скаргу кандидата у народні депутати України на проміжних виборах народного депутата України 30 травня 2004 року в одномандатному виборчому окрузі N 136 Стукаленка Сергія Михайловича про скасування рішення про реєстрацію Кіссе Антона Івановича кандидатом у народні депутати на проміжних виборах народного депутата України 30 травня 2004 року в одномандатному виборчому окрузі N 136", автобіографію кандидата у народні депутати України Кіссе А.І., Центральна виборча комісія встановила.
У своїй скарзі Стукаленко С.М. зазначає, що кандидат у народні депутати України Кіссе А.І. відповідно до Указу Президента України від 19 квітня 2000 року N 600/2000 "Про Раду представників громадських організацій національних меншин України" є заступником голови цієї Ради та президентом Асоціації болгарських національно-культурних товариств та організацій України та згідно з пунктом 6 Положення про Раду представників громадських організацій національних меншин України, затвердженого Указом Президента України від 9 лютого 2004 року N 172/2004, бере участь у її роботі на громадських засадах. На думку Стукаленка С.М., кандидат у народні депутати України Кіссе А.І. навмисно не зазначив у автобіографії такої інформації, що є суттєвою недостовірністю відомостей, поданих до окружної виборчої комісії.
Як випливає з тексту постанови окружної виборчої комісії одномандатного виборчого округу N 136 від 19 травня 2004 року N 140, приймаючи своє рішення, комісія керувалася тим, що висновок про суттєву недостовірність відомостей в кожному конкретному випадку має грунтуватися на результатах комплексного вивчення всієї інформації, яка міститься в документах, поданих особою для реєстрації її кандидатом у народні депутати України, та обставинах, що зумовили надання такої інформації.
Згідно з пунктом 8 частини третьої статті 49 Закону України "Про вибори народних депутатів України", у разі виявлення виборчою комісією суттєвої недостовірності відомостей про кандидата у народні депутати України, поданих ним відповідно до цього Закону, виборча комісія скасовує рішення про його реєстрацію.
На думку окружної виборчої комісії одномандатного виборчого округу N 136, питання суттєвої недостовірності відомостей про кандидата у народні депутати України слід розглядати за наявності умисних винних дій цього кандидата, спрямованих на введення в оману окружної виборчої комісії та виборців, стосовно тих відомостей, які виключають можливість обрання його народним депутатом України або можуть вплинути на результати виборів.
Окружна виборча комісія одномандатного виборчого округу N 136 вважає, що незазначення кандидатом у народні депутати України Кіссе А.І. відомостей про свою громадську діяльність на посадах президента Асоціації болгарських національно-культурних товариств та організацій України та заступника голови Ради представників громадських організацій національних меншин України не є навмисним поданням завідомо неправдивих біографічних даних. А також окружна виборча комісія не погоджується з твердженням Стукаленка С.М. стосовно того, що інформація про зайняття Кіссе А.І. вищевказаних громадських посад може суттєво вплинути на результати виборів, виключити можливість обрання його народним депутатом України, сформувати у виборців помилкову думку про порядність, кваліфікацію, економічну незалежність чи майнову неспроможність цього кандидата у народні депутати України.
Разом з тим, на порушення вимог частини тринадцятої статті 25 Закону мотивувальна частина постанови окружної виборчої комісії одномандатного виборчого округу N 136 від 19 травня 2004 року N 140 не містить посилань на всі фактичні обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії. Зокрема, висновок цієї комісії про ненавмисність дій кандидата у народні депутати України Кіссе А.І. щодо незазначення ним в автобіографії певних відомостей щодо громадської роботи зроблено без витребуваних від нього будь-яких пояснень та офіційної інформації щодо підтвердження або спростування інформації кандидата у народні депутати України Стукаленка С.М. щодо зайняття кандидатом у народні депутати України Кіссе А.І. громадською роботою як президента Асоціації болгарських національно-культурних товариств та організацій України, заступника голови Ради представників громадських організацій національних меншин України. При цьому слід взяти до уваги, що відповідно до пункту 5 частини першої статті 42 Закону в автобіографії кандидата у народні депутати України обов'язково поряд з іншими відомостями вказується інформація щодо громадської роботи (в тому числі на виборних посадах).

................
Перейти до повного тексту