1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 19 вересня 2018 року № 139
Про скаргу громадської організації "Жіночий Активний рух", зареєстровану в Центральній виборчій комісії 5 вересня 2018 року за № 21-37-6182
До Центральної виборчої комісії надійшла скарга громадської організації "Жіночий Активний рух" разом із доданими до неї матеріалами щодо порушення Конституції та законів України під час проведення процедури добровільного об’єднання територіальних громад сіл Червона Слобода, Вергуни, Нечаївка, Хутори Черкаського району Черкаської області, суб’єктом оскарження в якій зазначено Черкаську обласну державну адміністрацію.
Відповідно до статей 14, 15 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" (далі - Закон) об’єднання громадян мають право звернутися до Комісії із зверненнями з питань, що належать до повноважень Комісії, в порядку, встановленому Законом, Законом України "Про звернення громадян" та іншими законами України.
Заяви та скарги, подані до Комісії, розглядаються в порядку, встановленому Законом та іншими законами, а також Регламентом Центральної виборчої комісії.
Вивчивши вказану скаргу, Центральна виборча комісія зазначає.
Згідно з частиною першою статті 1 Закону Комісія є постійно діючим колегіальним державним органом, який діє на підставі Конституції України, цього та інших законів України і наділений повноваженнями щодо організації підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, всеукраїнського і місцевих референдумів у порядку та в межах, встановлених цим та іншими законами України.
За змістом частини другої статті 3 Закону Комісія та її члени зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України, цим та іншими законами України.
Частиною четвертою статті 38, статтею 50 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" визначено, що рішення посадових осіб місцевих державних адміністрацій можуть бути оскаржені Президенту України, органу виконавчої влади вищого рівня, Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини або до суду. Розпорядження голів місцевих державних адміністрацій, акти інших посадових осіб, які призначаються ними, можуть бути оскаржені в судовому порядку відповідно до закону.

................
Перейти до повного тексту