- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 9 серпня 2018 року № 121 |
Про скарги громадських організацій "Чистий світ Черкащини" та "Територіальна ініціатива", зареєстровані в Центральній виборчій комісії 26 липня 2018 року за № 21-37-5250 та 9 серпня 2018 року за № 21-37-5640
До Центральної виборчої комісії надійшли скарги громадських організацій "Чистий світ Черкащини" та "Територіальна ініціатива" разом із доданими до них матеріалами щодо порушення
Конституції та законів України під час проведення процедури добровільного об’єднання територіальних громад сіл Червона Слобода, Вергуни, Нечаївка, Хутори Черкаського району Черкаської області, суб’єктом оскарження в яких зазначено Черкаську обласну державну адміністрацію.
Відповідно до статей 14, 15 Закону України
"Про Центральну виборчу комісію" (далі - Закон) об’єднання громадян мають право звернутися до Комісії із зверненнями з питань, що належать до повноважень Комісії, в порядку, встановленому Законом, Законом України
"Про звернення громадян" та іншими законами України.
Заяви та скарги, подані до Комісії, розглядаються в порядку, встановленому
Законом та іншими законами, а також Регламентом Центральної виборчої комісії.
Вивчивши вказані скарги, Центральна виборча комісія зазначає.
Згідно з частиною першою статті 1
Закону Комісія є постійно діючим колегіальним державним органом, який діє на підставі
Конституції України, цього та інших законів України і наділений повноваженнями щодо організації підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, всеукраїнського і місцевих референдумів у порядку та в межах, встановлених цим та іншими законами України.
За змістом частини другої статті 3
Закону Комісія та її члени зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені
Конституцією України, цим та іншими законами України.
Частиною четвертою статті 38, статтею 50 Закону України
"Про місцеві державні адміністрації" визначено, що рішення посадових осіб місцевих державних адміністрацій можуть бути оскаржені Президенту України, органу виконавчої влади вищого рівня, Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини або до суду. Розпорядження голів місцевих державних адміністрацій, акти інших посадових осіб, які призначаються ними, можуть бути оскаржені в судовому порядку відповідно до закону.
Крім того, за змістом частини першої статті 5
Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб’єкта владних повноважень порушено її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист.
................Перейти до повного тексту