- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 5 вересня 2016 року № 384 |
Про Пропозиції щодо проекту Закону України "Про особливості здійснення процедур закупівель товарів і послуг для підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні"
Розглянувши підготовлені в Центральній виборчій комісії пропозиції щодо вдосконалення законодавства України стосовно здійснення закупівель товарів і послуг для забезпечення підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні, викладені у формі проекту Закону України "Про особливості здійснення процедур закупівель товарів і послуг для підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні" та пояснювальної записки до нього, керуючись статтями
11,
12, пунктом 6 статті
17, частиною другою статті
27 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" , Центральна виборча комісія
постановляє:
1. Схвалити Пропозиції щодо проекту Закону України "Про особливості здійснення процедур закупівель товарів і послуг для підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні" та проекту пояснювальної записки до нього (додатки 1, 2).
2. Цю постанову надіслати Міністерству економічного розвитку і торгівлі України для вирішення питання щодо внесення в установленому законодавством України порядку на розгляд Верховної Ради України відповідних законодавчих пропозицій.
3. Копії цієї постанови надіслати Верховній Раді України та Кабінету Міністрів України.
4. Цю постанову оприлюднити на офіційному веб-сайті Центральної виборчої комісії.
Заступник Голови Центральної виборчої комісії |
Ж.УСЕНКО-ЧОРНА |
Додаток 1
до постанови Центральної виборчої комісії
від 5 вересня 2016 року № 384
Пропозиції щодо проекту Закону України "Про особливості здійснення процедур закупівель товарів і послуг для підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні"
Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про особливості здійснення процедур закупівель товарів і послуг для підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні
Цей Закон регулює відносини, пов'язані з особливостями здійснення процедур закупівель товарів і послуг для підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні за рахунок коштів Державного бюджету України, коштів відповідного місцевого бюджету, отриманих як цільова субвенція з Державного бюджету України, коштів місцевих бюджетів.
Стаття 1. Визначення основних термінів
Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується Центральною виборчою комісією, окружними, територіальними виборчими комісіями, комісіями референдуму (далі - замовники), які здійснюють закупівлю товарів і послуг для підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні (далі - товари, послуги), якщо вартість предмета закупівлі товарів і послуг дорівнює або перевищує:
- Центральною виборчою комісією - 200 тисяч гривень;
- окружними, територіальними виборчими комісіями, комісіями референдуму - 500 тисяч гривень.
2. Закупівля товарів і послуг замовниками, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до
Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей, установлених цим Законом.
1) з виготовлення, пакування, доставки виборчих бюлетенів (бюлетенів для голосування на всеукраїнському референдумі);
2) з підтримки, обслуговування та модифікації Єдиної інформаційно-аналітичної системи "Вибори";
3) з опублікування матеріалів про організацію підготовки та проведення виборів і референдумів, що підлягають обов'язковому оприлюдненню в засобах масової інформації відповідно до законодавства;
4) з телеграфного і телекомунікаційного зв'язку;
5) з надання ефірного часу для розміщення матеріалів, що підлягають оприлюдненню в засобах масової інформації державної та комунальної форм власності відповідно до закону.
4. Під час здійснення закупівель товарів і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині першій цієї статті, а також послуг, визначених частиною третьою цієї статті, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених
Законом України "Про публічні закупівлі" , та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів) і надавача послуги (послуг) для укладення договору.
Стаття 3. Особливості оприлюднення інформації про закупівлю
Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом,
Законом України "Про публічні закупівлі" та цим Законом, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 5 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро, та не пізніше 7 днів у разі перевищення такої суми.
Стаття 4. Особливості утворення тендерного комітету
Для організації та проведення процедур закупівель товарів і послуг для підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні замовник, зазначений в абзаці третьому частини першої статті 2 цього Закону, може утворити тендерний комітет (комітети) у складі не менше трьох осіб або визначити уповноважену особу (осіб).
Стаття 5. Процедури закупівлі
Закупівля товарів і послуг для підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур:
1) відкриті торги;
2) переговорна процедура закупівлі.
Стаття 6. Особливості щодо відмови в участі у процедурі закупівлі
Переможець торгів у строк, що не перевищує двох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті
17 Закону України "Про публічні закупівлі".
Стаття 7. Особливості оскарження процедур закупівель
Розгляд скарг, що стосуються закупівель товарів і послуг для підготовки та проведення виборів і референдумів в Україні, не зупиняє проведення процедури закупівель, початок електронного аукціону та перебіг будь-яких строків, визначених цим Законом та
Законом України "Про публічні закупівлі" .
Стаття 8. Особливості проведення процедури відкритих торгів
1. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 3 цього Закону.
2. Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 5 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється англійською мовою (коли очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро), строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 7 днів з дня його оприлюднення.
3. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 3 дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника щодо роз'яснень тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Такі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом двох днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті
10 Закону України
"Про публічні закупівлі" .
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж 2 дні.
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на 2 дні.
4. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати трьох робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
5. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється додатково англійською мовою, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, указаним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує трьох робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті
10 Закону України "Про публічні закупівлі" . Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через два дні після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі не відміняється.
6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 5 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 3 дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
7. Замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Стаття 9. Особливості проведення переговорної процедури закупівлі
1. Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 3 дні з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
2. Переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі:
якщо замовником допущено порушення, що вплинули на об'єктивність визначення переможця процедури закупівлі;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель;
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів і послуг;
................Перейти до повного тексту