1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 16 жовтня 2015 року № 452
Про окремі питання діяльності Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області
До Центральної виборчої комісії 16 жовтня 2015 року надійшла доповідна записка голови Лисичанської міської виборчої комісії Луганської області (далі - Лисичанська міська виборча комісія) та протоколи засідань вказаної виборчої комісії від 14 та 16 жовтня 2015 року № 15 і № 16.
У зазначеній доповідній записці голова Лисичанської міської виборчої комісії повідомляє про бездіяльність цієї комісії щодо невизначення нею трьох членів комісії для отримання виборчих бюлетенів з виборів депутатів Лисичанської міської ради Луганської області та Лисичанського міського голови 25 жовтня 2015 року для голосування у відповідних виборчих округах від імені територіальної виборчої комісії, що може призвести до зриву голосування з указаних місцевих виборів та порушення передбачених Конституцією України виборчих прав громадян України.
Розглянувши вказану доповідну записку та додані до неї матеріали, Центральна виборча комісія встановила.
Спеціальним законом, який регламентує основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост, є Закон України "Про місцеві вибори" (далі - Закон).
Відповідно до частини першої статті 20 Закону виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори.
Згідно з частиною третьою статті 19 Закону виборчі комісії зобов'язані діяти відповідно до Конституції України та інших законів України.
Крім того, члени виборчої комісії зобов'язані додержуватися Конституції України та законів України, зокрема, з питань підготовки і проведення місцевих виборів (пункт 1 частини сьомої статті 28 Закону).
Відповідно до частини першої статті 75 Закону територіальна виборча комісія на підставі договору, укладеного між нею і поліграфічним підприємством, забезпечує виготовлення виборчих бюлетенів для голосування на місцевих виборах.
Згідно з пунктом 1.8 Роз'яснення щодо порядку виготовлення виборчих бюлетенів з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ для голосування у відповідних виборчих округах, їх передачі відповідним територіальним і дільничним виборчим комісіям, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 28 серпня 2015 року № 197, виборчі бюлетені в упаковці підприємства-виготовлювача від імені територіальної виборчої комісії отримують не менш як три визначені рішенням відповідної територіальної виборчої комісії члени цієї комісії, які повинні бути представниками різних суб'єктів подання кандидатур до її складу.
Як вбачається з поданих протоколів засідань Лисичанської міської виборчої комісії, порушене питання обговорювалося і ставилося на голосування на засіданні комісії 14 та 16 жовтня 2015 року. Натомість рішення прийнято не було через відмову в його прийнятті окремими членами вказаної комісії.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України "Про Центральну виборчу комісію" Комісія в межах своїх повноважень забезпечує дотримання передбачених Конституцією України та законами України принципів і засад виборчого і референдумного процесів, реалізацію виборчих прав громадян України та права на участь у референдумі, однакове застосування законодавства України про вибори і референдуми на всій території України.
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 19 Закону Центральна виборча комісія є виборчою комісією вищого рівня для всіх виборчих комісій з усіх місцевих виборів.

................
Перейти до повного тексту