- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
ПОСТАНОВА
від 8 листопада 2014 року № 2140 |
Про деякі питання організації роботи окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 38 на позачергових виборах народних депутатів України 26 жовтня 2014 року
Відповідно до частини першої статті
99 Закону України
"Про вибори народних депутатів України" (далі - Закон) Центральна виборча комісія встановлює результати виборів народних депутатів України в одномандатному виборчому окрузі на підставі протоколу окружної виборчої комісії про підсумки голосування у відповідному одномандатному виборчому окрузі, у тому числі з поміткою "Уточнений".
За змістом частини першої статті
96 Закону окружна виборча комісія встановлює підсумки голосування в одномандатному виборчому окрузі на підставі протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях в одномандатному виборчому окрузі, у тому числі з поміткою "Уточнений", а у разі повторного підрахунку голосів виборців - також протоколу окружної виборчої комісії про повторний підрахунок голосів виборців на відповідній виборчій дільниці в одномандатному виборчому окрузі.
Крім того, статтею
99 Закону визначено, що Центральна виборча комісія встановлює результати виборів народних депутатів України у відповідному одномандатному виборчому окрузі, про що складає протокол, на своєму засіданні не пізніш як на п’ятнадцятий день з дня голосування.
Так, на позачергових виборах народних депутатів України 26 жовтня 2014 року Центральна виборча комісія повинна встановити результати виборів в одномандатних виборчих округах, у тому числі в одномандатному виборчому окрузі № 38, до 10 листопада 2014 року включно.
Дніпропетровський окружний адміністративний суд своїм рішенням від 4 листопада 2014 року визнав протиправними дії окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 38 щодо складання протоколу окружної виборчої комісії про підсумки голосування у загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі в межах одномандатного виборчого округу № 38 від 29 жовтня 2014 року та зобов’язав зазначену окружну виборчу комісію прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на 123 виборчих дільницях у цьому окрузі.
Разом з тим, як зазначено в ухвалі Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 7 листопада 2014 року в справі № 804/17964/14, окружна виборча комісія одномандатного виборчого округу № 38 6 листопада 2014 року оскаржила зазначене рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду.
Однак з колективного звернення членів окружної виборчої комісії одномандатного виборчого округу № 38 Бласюка Ф.С., Граненка М.Ю., Житника І.М., Морозова К.М., Селіхова П.І., Рубіни С.Ю., яке надійшло до Центральної виборчої комісії 7 листопада 2014 року, вбачається, що голова цієї комісії Хорольська Олена Миколаївна самовільно, без рішення окружної виборчої комісії відкликала відповідну апеляційну скаргу.
У своїх поясненнях, які надійшли до Центральної виборчої комісії 8 листопада 2014 року, Хорольська О.М. вказаного факту не заперечила.
Відповідно до частини першої статті
25 Закону окружна виборча комісія є спеціальним колегіальним органом, уповноваженим організовувати підготовку та проведення виборів народних депутатів України і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про вибори народних депутатів України.
Повноваження окружної виборчої комісії визначено статтею
31 Закону.
Статус членів окружної виборчої комісії, зокрема їх права та обов’язки, визначені статтею
36 Закону. Голова комісії здійснює повноваження, передбачені цією статтею, а також згідно з частинами першою, восьмою статті
33 Закону скликає засідання комісії та веде такі засідання.
................Перейти до повного тексту